Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Tyvärr tror jag inte att någon är helt ärlig. Ingen har varit det från start och samtliga har hittat sig i den här misären med pengar och smutskastning i sikte.
Jag anser inte att någon har gjort något rätt överhuvudtaget och i stort sett allt som sagts och alla "bevis" kan ifrågasättas.
Att som förälder sitta och ljuga att någon misshandlat sitt barn är så lågt att det är mer än skrämmande.
Att man ska varit tvingad kanske en annan person kan använda som ursäkt. Kräftan gör som han vill och med tanke på hur han bemöter andra och hanterar situationer, så köper jag det inte att han haft en pickadoll i ryggen och blivit tvungen att säga ditten och datten. Han är ful i mun, labil och kör över andra.
Han skulle glatt sälja sin sk självbiografi på Memmo, och både berättade och postade friskt en liten hint om vad han skrivit.
Inte nådiga historier som han stått bakom.
Samtliga har mycket mycket att förklara och när de gjort det, borde alla få förbud att vistas på sociala medier mer.
Det har stigit de åt skallen där de använder det som vapen gentemot varandra och där faktiskt barn nu kommit i kläm på grund av deras beteende.
Ok, men jag skriver inte här för att värdera deras beteenden eller säga vem som har mer rätt. Inget av detta hade uppstått UTAN ett drev, utan en DREVSKAPARE.
Det är inte normalt och mitt syfte här är främst att lyfta hur drevet har kommit till, hur empatilösa individer som håller drevet levandes och förkasta det. Plocka ned luftslottet och hjälpa till att få ut KORREKT information.
Tyvärr kommer Joakim Lundell inte sluta förrän den dag han antingen totalt krossat Chrippa och Linneas liv eller när någon av dom tar sitt liv. Dom står kvar och vägrar vika sig och därför kommer Anjo och Joakim fortsätta och fortsätta.
Ett av Jockes tidigare offer behövde leva med personskydd under flera månaders tid liksom, ett annat flydde från Sverige för att undkomma drevet och förblev utomlands i 6-7år.