Citat:
Ursprungligen postat av
Smerch
Äh det är en Tottenhamsupporter som följer och klipper ihop filmer för att folk lätt ska kunna följa hans allsvenska matcher. Intressant att de i kommentarerna diskuterar om han är redo redan denna säsongen eller inte, själv har jag tagit för givet att han kommer testas på försäsongen och om han inte gör succé där lånas ut till typ Championship, annars kanske få något enstaka inhopp.
Det var inte hans bästa match, för många misstag, men han spelade ändå med ett självklart lugn och självförtroende mot allsvenskans bästa mittfält

, det lär gå bra för honom framöver. Fysiken som redan är bra kommer bara bli mer utmärkande, precis som hans värderingsförmåga. Tekniken, rörelsemönstret och blicken har han redan.
Skönt att höra iallafall! Trodde fan att jag höll på att bli tokig när jag såg det. Det där hade inte ens varit en godkänd prestation för en dålig allsvensk spelare.
Kan för mitt liv inte förstå hur någon kan sitta och tro att han kommer få spela i Tottenham efter att ha sett den videon? 🤔 Då är man rejält hajpskadad!
Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Din besatthet utav Bergvall börjar bli gullig och snart enbart dig själv du försöker övertyga om att han inte är något speciellt

Inte det minsta besatt. Men den videon dök väl upp i mitt "Häcken-flöde" på youtube antar jag. Och med tanke på att jag visste hur bortgjord Bergvall var under hela matchen tänkte jag att det skulle vara kul att se lite desperata försök att sminka grisen.