2024-04-16, 17:01
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Detta måste vara ett sarkastiskt svar på förra årets highlights-paket för Bergvall mot Häcken? Annars är det extremt sorgligt.

https://www.youtube.com/watch?v=Jsz106Hl0sw

Om det är seriöst så är det utan konkurrens det fattigaste jag sett i hela mitt liv. Och jag är ändå klädd i en tunna. Sålde iofs spegeln.
Din fixering och avundsjuka är otroligt smickrande. Bergvall är klasser över allt annat vi ser eller har sett i Allsvenskan senaste åren. Vi ska vara tacksamma över tiden han är här.
Citera
2024-04-16, 17:09
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Din fixering och avundsjuka är otroligt smickrande. Bergvall är klasser över allt annat vi ser eller har sett i Allsvenskan senaste åren. Vi ska vara tacksamma över tiden han är här.
Hugo Larsson är och var flera storlekar större, och Alexander Isak storleken större än honon. Bergvall är topp 5, kanske..
Citera
2024-04-16, 17:13
Medlem
cokehyenas avatar
DIF-hataren Glenn Nyberg fick alltså chansen att döma EL-kvartsfinalen mellan Liverpool och Atalanta på Anfield.

Och första kortet i matchen går till en Djurgårdare. Man tror inte att det är sant.
Citera
2024-04-16, 17:14
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Äh det är en Tottenhamsupporter som följer och klipper ihop filmer för att folk lätt ska kunna följa hans allsvenska matcher. Intressant att de i kommentarerna diskuterar om han är redo redan denna säsongen eller inte, själv har jag tagit för givet att han kommer testas på försäsongen och om han inte gör succé där lånas ut till typ Championship, annars kanske få något enstaka inhopp.

Det var inte hans bästa match, för många misstag, men han spelade ändå med ett självklart lugn och självförtroende mot allsvenskans bästa mittfält , det lär gå bra för honom framöver. Fysiken som redan är bra kommer bara bli mer utmärkande, precis som hans värderingsförmåga. Tekniken, rörelsemönstret och blicken har han redan.

Skönt att höra iallafall! Trodde fan att jag höll på att bli tokig när jag såg det. Det där hade inte ens varit en godkänd prestation för en dålig allsvensk spelare.

Kan för mitt liv inte förstå hur någon kan sitta och tro att han kommer få spela i Tottenham efter att ha sett den videon? 🤔 Då är man rejält hajpskadad!

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Din besatthet utav Bergvall börjar bli gullig och snart enbart dig själv du försöker övertyga om att han inte är något speciellt
Inte det minsta besatt. Men den videon dök väl upp i mitt "Häcken-flöde" på youtube antar jag. Och med tanke på att jag visste hur bortgjord Bergvall var under hela matchen tänkte jag att det skulle vara kul att se lite desperata försök att sminka grisen.
Citera
2024-04-16, 17:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hugo Larsson är och var flera storlekar större, och Alexander Isak storleken större än honon. Bergvall är topp 5, kanske..
Tottenham är större än Frankfurt och Dortmund.

Punkt.

Isak gick via Nederländerna och halvsåsade sedan i Spanien. Just nu snackar vi om ett topplag i världens främsta liga. Frågan är bara om han hanterar nivån i sitt nya klubblag. Klarar han detta så är han ljusår före de 2 du nämner. OM - som sagt.
Citera
2024-04-16, 17:23
Medlem
Teus avatar
Citat:
Tottenham är större än Frankfurt och Dortmund.

Punkt.

Isak gick via Nederländerna och halvsåsade sedan i Spanien. Just nu snackar vi om ett topplag i världens främsta liga. Frågan är bara om han hanterar nivån i sitt nya klubblag. Klarar han detta så är han ljusår före de 2 du nämner. OM - som sagt.
Det spelar ingen som helst roll vilket lag X eller Y gick till, vad som spelar roll är talangen på spelaren. Göykeres är betydligt mycket bättre än Kulusevski i skrivande stund även om Kulusevski spelar i ett bättre lag och bättre liga.
Citera
2024-04-16, 17:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det spelar ingen som helst roll vilket lag X eller Y gick till, vad som spelar roll är talangen på spelaren. Göykeres är betydligt mycket bättre än Kulusevski i skrivande stund även om Kulusevski spelar i ett bättre lag och bättre liga.
Misslyckas i Dortmund är sämre än att lyckas i Tottenham.

Det förstår du såklart också.
Citera
2024-04-16, 17:36
Avslutad
Vidrigt kukmäteri...
Citera
2024-04-16, 17:36
Medlem
Teus avatar
Citat:
Misslyckas i Dortmund är sämre än att lyckas i Tottenham.

Det förstår du såklart också.
Isak fick aldrig chansen i Dortmund, och det är inte alls säkert att Bergvall får den i Tottenham heller. Precis som det inte finns någon garanti att han lyckas klättra ur frysboxen som Isak gjorde, och blomma ut till en världsspelare.

För övrigt kan vi verkligen diskutera huruvida Tottenham är en större klubb än Dortmund.
Citera
2024-04-16, 17:37
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Vidrigt kukmäteri...
Enig låt oss diskutera Glenn Nybergs besatthet kring att missgynna DIF. Otroligt att han ens får komma i närheten av våra matcher.
Citera
2024-04-16, 17:47
Avslutad
Citat:
Enig låt oss diskutera Glenn Nybergs besatthet kring att missgynna DIF. Otroligt att han ens får komma i närheten av våra matcher.

Finns inget att diskutera där heller, ingen domare missgynnar något lag. Sen att nivån på de olika domarna är av varierande kvalité kan definitivt diskuteras.
Citera
2024-04-16, 17:50
Medlem
Citat:
DIF-hataren Glenn Nyberg fick alltså chansen att döma EL-kvartsfinalen mellan Liverpool och Atalanta på Anfield.

Och första kortet i matchen går till en Djurgårdare. Man tror inte att det är sant.

Sen när hatar Glenn er? Hatade han er i första omgången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in