2024-04-15, 22:57
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Nämen vänta! HAHAHA! Så gädda #409 SÅG Patrik Sjögren innan han träffade betet och bestämde sig ändå för att fortsätta sina eskapader, men på annan plats(?)
HUR korkad kan man vara..
"Såg inte dig såg Patrik Sjöberg"

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/04/IMG_3805.png

Han fattar ju att det är Dumpen som håller på men ändå dyker han upp på Korsvägen. Han skriver ju "Du jobbar med Dumpen", men avbryter ändå inte den planerade träffen. Känns nästan som han ville hamna på Dumpen.
Citera
2024-04-15, 22:58
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har du något skvaller om själva gäddan om vem det är? Om inte, ta dina synpunkter i den andra tråden tack. Här diskuteras bara gäddorna.

Ja, att gäddan är korkad. Han ser Patrik, men tror att det fortfarande finns ett barn, bestämmer plats någon annanstans och får ändå träffa Patrik. IQ strax under 80-85? Eller som Hank hade uttryckt det: "Där gick han, runt".
Citera
2024-04-15, 23:00
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
"Såg inte dig såg Patrik Sjöberg"

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/04/IMG_3805.png

Han fattar ju att det är Dumpen som håller på men ändå dyker han upp på Korsvägen. Han skriver ju "Du jobbar med Dumpen", men avbryter ändå inte den planerade träffen. Känns nästan som han ville hamna på Dumpen.

Låter som att han pratar om det nån minut innan slutet, men svårt att höra i blåsten. Han vill bli skrämd, säger han. Eller rättare sagt, Sara säger något om att det funkar inte så, man kan inte bli skrämd från sina vanor.
Citera
2024-04-15, 23:04
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Låter som att han pratar om det nån minut innan slutet, men svårt att höra i blåsten. Han vill bli skrämd, säger han. Eller rättare sagt, Sara säger något om att det funkar inte så, man kan inte bli skrämd från sina vanor.
Ja, något självdestruktivt verkar det vara med den här gäddan. Har man bara ett uns självbevarelsedrift så avbryter man om man får syn på Patrik i samband med en träff och dessutom känner till Dumpen.
Citera
2024-04-15, 23:16
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#408 Var ju ironiskt skrivet. Hen menade att gäddan är sån boomer att han inte ens klarar av tekniken att sudda ut/dölja ansiktet med sin telefon, utan istället måste lägga en tröja över sig rent fysiskt.
Jag tänkte det först, men tänkte sen att det inte kan vara det han menade eftersom det är ett så tråkigt "skämt"?
Citera
2024-04-16, 03:01
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#408 Var ju ironiskt skrivet. Hen menade att gäddan är sån boomer att han inte ens klarar av tekniken att sudda ut/dölja ansiktet med sin telefon, utan istället måste lägga en tröja över sig rent fysiskt.
Haha, exakt. Det var precis min tanke.
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Jag tänkte det först, men tänkte sen att det inte kan vara det han menade eftersom det är ett så tråkigt "skämt"?
Fast så tråkigt var det väl inte?
Jag tycker det är fantastiskt roligt att han slänger tröjan över ansiktet rent fysiskt istället för att bara sudda ut ansiktet eller lägga ett filter över.
Citera
2024-04-16, 03:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Är identiteten bekräftad på 409? Jag anar att det är han som har en rysk fru.

Edit: Jo men visst, han går att bekräfta med bild på Facebook där han ligger och skiner i en sjukhussäng som den sköra pedofil han är.

Rebus på 409:

Förnamn: Enligt Ratsit är det ett dubbelnamn. Första halvan är det han skriver och som står i rubriken. Alltså det riktiga namnet för smeknamnet Bengan. Efter bindestrecket kommer förnamnet på Liberalernas partiledare.

Efternamn: Samma som efternamnet på fiktiva Visbypolisen Anders skapad av Mari Jungstedt.

Född: Den officiella aprilskämtsdagen samma år Sverige tog VM-silver i fotboll.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-04-16 kl. 03:48.
Citera
2024-04-16, 03:23
Medlem
Det gjorde 406 också tydligen..
När jag ändå är i tråden igen..vi någon om fler har det lika jobbigt som dalagäddorna? Nummer oklart men en dalagädda fick ju riktigt med spö, förföldes i varenda dalastad och by. nummer oklart men hedemoragäddan flytta till grycksbl och lär ha det lika jobbigt som den färska 406an som är puts väck. Och oklart vad som gjorts mot dom så kokar byn efter att allt detta uppdagats. Ser det lika ut överallt?

Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Nämen vänta! HAHAHA! Så gädda #409 SÅG Patrik Sjögren innan han träffade betet och bestämde sig ändå för att fortsätta sina eskapader, men på annan plats(?)
HUR korkad kan man vara..
Citera
2024-04-16, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Är identiteten bekräftad på 409? Jag anar att det är han som har en rysk fru.

Edit: Jo men visst, han går att bekräfta med bild på Facebook där han ligger och skiner i en sjukhussäng som den sköra pedofil han är.

Rebus på 409:

Förnamn: Enligt Ratsit är det ett dubbelnamn. Första halvan är det han skriver och som står i rubriken. Alltså det riktiga namnet för smeknamnet Bengan. Efter bindestrecket kommer förnamnet på Liberalernas partiledare.

Efternamn: Samma som efternamnet på fiktiva Visbypolisen Anders skapad av Mari Jungstedt.

Född: Den officiella aprilskämtsdagen samma år Sverige tog VM-silver i fotboll.

”Jag såg Patrik Sjöberg, men inte dig…!”
Hittar inte gubbens facebook. PM?
Vet namnet genom rebusen.
Citera
2024-04-16, 06:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Han har sitt riktiga namn på Facebook men bara Bengan i förnamnet, dvs utan det som kommer efter bindestrecket i dubbelnamnet. Öppen feja dessutom. Jag anar att länkarna kommer börja hagla där snart. Den ryska frun han är gift med har nog stake att försvinna illa kvickt hon också. Det blir en miserabel tillvaro framöver för lille Bengbulan. Så kan det gå när man "slår knut" på sig själv. Höhö. Nåt vackert lik blir han heller inte.

https://www.facebook.com/förnamn.efternamn.9
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-04-16 kl. 06:18.
Citera
2024-04-16, 07:35
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Jag såg Patrik Sjöberg, men inte dig…!

Jag känner mig så smart när jag läste detta

En annan minnesvärd avslutning på en chat är (ej ordagrant).
"Förlåt att jag inte dök upp. Men två personer kom fram och började anklaga mig för att vara pedofil".

Det var alltså efter konfrontationen och gäddan fattade fortfarande inte att allt var en fälla.
Lite synd att dumpen inte fortsatte där så gäddan gått i samma fälla igen
Citera
2024-04-16, 09:08
Medlem
Citat:
Han har tre profiler på Facebook med samma namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in