2024-04-15, 20:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kcabpuf
Södertörns TR B 8993-23
https://fup.link/tr/sodertorns/b-8993-23

Tack för att du fick loss alla bilagor och delade med dig.
Citera
2024-04-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Fem bilagor av fupen

https://gofile.io/d/L5VoJd

.
Lika bra som vanligt. Tack!

De fick alltså soppatorsk i Järna. Vilka genier.
Citera
2024-04-16, 18:02
Medlem
Är det någon som sett information om vilka personerna var som den där Philip hade span på i Farsta?

Jag har åtminstone dragit slutsatsen att Elias INTE var en av de som killen följde efter och spanade på under eftermiddagen i Farsta, eftersom han inte var med de andra då utan mötte upp de utanför tunnelbanan senare (strax innan skjutningen).

Sen har ju människor stått närmare skytten än han gjorde så att just han träffades verkar mest vara en olycklig slump.
Citera
2024-04-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Är det någon som sett information om vilka personerna var som den där Philip hade span på i Farsta?

Jag har åtminstone dragit slutsatsen att Elias INTE var en av de som killen följde efter och spanade på under eftermiddagen i Farsta, eftersom han inte var med de andra då utan mötte upp de utanför tunnelbanan senare (strax innan skjutningen).

Sen har ju människor stått närmare skytten än han gjorde så att just han träffades verkar mest vara en olycklig slump.
Troligtvis modou eller musa,alieu darbo,iseyas och joey eftersom hans stora bror är Chris
Citera
2024-04-16, 23:17
Medlem
Är möjligt att få ut kroppskamerans film isåfall hur?
Citera
2024-04-16, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuZZ23stgang
Troligtvis modou eller musa,alieu darbo,iseyas och joey eftersom hans stora bror är Chris
Vem menar du är lillebror till Chris? Joe?
Skulle i så fall Dalen/Farsta Yngre ligga bakom detta?
Citera
2024-04-17, 05:23
Medlem
Citat:

Tack för svar.

Försökte läsa mig till det men det var så mycket att läsa om allt att det kändes som att gräva efter en nål i en höstack. Visste inte var jag skulle börja knappt…. Men nu vet jag lite mer vad jag ska rikta in mig på för uppgifter. 👍🏼
Citera
2024-04-17, 05:29
Medlem
Citat:

Det verkar som att Elias olyckligtvis var på fel plats vid fel tid.

Den andra Alieu sa i förhör att han fick en slags magkänsla strax innan att nåt dåligt skulle hända och sa åt de andra att de skulle gå därifrån. Men de insisterade på att vänta 2 min till, 2 min som de inte hade. De kunde ha förändrat allt….

Förstår inte varför gärningsmännen inte bara letade upp de specifika personerna och sköt de istället för att skjuta rakt in i folksamlingen.
Citera
2024-04-17, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Det verkar som att Elias olyckligtvis var på fel plats vid fel tid.

Den andra Alieu sa i förhör att han fick en slags magkänsla strax innan att nåt dåligt skulle hända och sa åt de andra att de skulle gå därifrån. Men de insisterade på att vänta 2 min till, 2 min som de inte hade. De kunde ha förändrat allt….

Förstår inte varför gärningsmännen inte bara letade upp de specifika personerna och sköt de istället för att skjuta rakt in i folksamlingen.

Ronnie säger i förhör att han rökt gräs under dagen för att bli lugn. Att han var väldigt nervös och sköt lågt för att inte döda någon? Hur kan man tro att man kan skjuta vilt in i en folkmassa utan att riskera att mörda någon?
Citera
2024-04-17, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PardonMyFrench
Ronnie säger i förhör att han rökt gräs under dagen för att bli lugn. Att han var väldigt nervös och sköt lågt för att inte döda någon? Hur kan man tro att man kan skjuta vilt in i en folkmassa utan att riskera att mörda någon?

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

De är verkligen som dum och dummare de där två gärningsmännen.

Orange BMW, ingen bensin i tanken, de är värre än amatörer. De kunde lika gärna åkt direkt till polisstationen och lämnat över sig själva.
Citera
2024-04-17, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PardonMyFrench

Han kan inte skjutit särskilt lågt heller när en lång kille blir träffad i huvudet.
Citera
2024-04-17, 13:34
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flush55
dom räknade inte med polisjag antar jag

Visst, men de kan ju inte haft mer än 1/3 tank tänker jag. Dessutom känns det otroligt dumt att inte ha rymningsplanen redo med ex. extra dunkar bensin. Men planeringsförmåga är väl något man erhåller efter en viss IQ-nivå kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in