2024-04-15, 20:38
Medlem
Jag sitter här och klurar på vilket dansk lag jag ska hålla på och inser att jag inte kan ett skit om superligaen. Kriterierna är att det ska vara en klubb som är lite kul och skoj och inte nödvändigtvis behöver vara bäst utan helt enkelt en klubb med mycket hjärta och själ och med en härlig supporterkultur.
Något säger mig att Odense är ett bra val men jag kan inte riktigt nöja mig med en känsla. Vad säger experterna på Flashback?
Citera
2024-04-15, 20:51
Medlem
Brøndby. Odense är mera som IFK Norrköping.
Citera
2024-04-15, 21:02
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Brøndby. Odense är mera som IFK Norrköping.

Bröndby har vunnit ligan 11 gånger och cupen 7 gånger. De har alltså inget gemensamt med en förening som Hammarby som vunnit en gång...

FC Nordsjälland? En serieseger.
Citera
2024-04-15, 21:07
Medlem
buisnismannens avatar
Ta reda på vilken som är Danmarks största loserförening. Så har du svaret sen.
Citera
2024-04-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Bröndby har vunnit ligan 11 gånger och cupen 7 gånger. De har alltså inget gemensamt med en förening som Hammarby som vunnit en gång...

FC Nordsjälland? En serieseger.

Något säger mig att du håller på Malmö?
Som sagt, det är inte titlarna som är poängen men sådant förstår du kanske inte?
Citera
2024-04-15, 21:18
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devly
Något säger mig att du håller på Malmö?
Som sagt, det är inte titlarna som är poängen men sådant förstår du kanske inte?

För Bröndby är det viktigaste att vinna. Där har du hela skillnaden.

Testa AaB kanske?
Citera
2024-04-15, 21:20
Avslutad
Vari ligger själen att låta sig köpas av Sveriges största klubbhora Zlatan?
Citera
2024-04-15, 21:25
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Vari ligger själen att låta sig köpas av Sveriges största klubbhora Zlatan?

Zlatan har inte köpt föreningen Hammarby IF han har köpt aktiebolaget som startade 2001 Hammarby Fotboll AB. Kan det bli mer modernt och plastigare än så? Sveriges svar på red bull.
Citera
2024-04-15, 21:33
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Zlatan har inte köpt föreningen Hammarby IF han har köpt aktiebolaget som startade 2001 Hammarby Fotboll AB. Kan det bli mer modernt och plastigare än så? Sveriges svar på red bull.

Så FCK är svaret? Fast FCK vinner. Klurigt.
Citera
2024-04-15, 21:48
Medlem
Citat:
Jag sitter här och klurar på vilket dansk lag jag ska hålla på och inser att jag inte kan ett skit om superligaen. Kriterierna är att det ska vara en klubb som är lite kul och skoj och inte nödvändigtvis behöver vara bäst utan helt enkelt en klubb med mycket hjärta och själ och med en härlig supporterkultur.
Något säger mig att Odense är ett bra val men jag kan inte riktigt nöja mig med en känsla. Vad säger experterna på Flashback?

Låter som du skall välja Lyngby. Klubben har funnits längre, varit med nära toppen länge men föll väck via någon konkurs(?), återuppstod och tog sig tillbaka. Sammansvetsade och engagerade fans.

https://www.facebook.com/Lyngbyfans/?locale=sv_SE
Citera
2024-04-15, 22:36
Medlem
Belters avatar
Det är väl att hålla på laget som ligger 6:a i tabellen. Det är ju bajens plats i allsvenskan.
Citera
2024-04-15, 23:13
Medlem
Citat:

BK Frem, ægte København. Ok, ikke Superligaen men 3 division.
Den eneste klub i 4.bedste række, der kan trække over 2000 tilskuere. Normalen for andre hold er 100-300

FREM er kult!
Senast redigerad av Tveskaeg 2024-04-15 kl. 23:16.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in