2024-04-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Nej och risken finns att hon aldrig kommer kunna det med tanke på vilka det är som är hennes "föräldrar". Tänker att det är något man förtjänar att kallas.

Vad hände med faderskapstest? Tror seriöst inte Chrippa är pappa till henne.

Hade du sett de bilder som postats här i tråden på Chrippa när han va liten så hade du sett direkt att han är farsa till barnet, kanske hemskt att skriva men hon har samma förståndshandikappade utseende som
han hade som liten.
Citera
2024-04-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Nej och risken finns att hon aldrig kommer kunna det med tanke på vilka det är som är hennes "föräldrar". Tänker att det är något man förtjänar att kallas.

Vad hände med faderskapstest? Tror seriöst inte Chrippa är pappa till henne.

Men det är han ju visst, det är Linnea som började med det där tjatet om att han inte är pappa.
Citera
2024-04-14, 20:08
Medlem
Bröderna Berg (förutom Jocke) verkar inte vara de vassaste knivarna i kökslådan. Det som händer Chrille nu påminner väldigt mycket om det som hände Jacke för ett par år sedan med den där psykobruden som ballade ur totalt.

Linnea verkar ju trivas som fisken i vattnet med att spela ut Chrille. Hon har honom runt sitt finger. Hon ser ju ner på honom ju mer han inte står upp för sig själv och sitt barn. Vad är vitsen med att ha en massa muskler om man inte har någon hjärna?
Citera
2024-04-14, 20:20
Medlem
Går rykten om att skabbis varit på donken i Tälje.
Citera
2024-04-14, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men det är han ju visst, det är Linnea som började med det där tjatet om att han inte är pappa.
Nej, det stämmer inte alls.
Läs i den här tråden, det har snackats om det långt tidigare.
Sen kan du ta dig en funderare över vad grupptryck och manipulation kan göra med människor.
Är man en osäker människa, som ständigt får påtryckningar och hot från sina nära, kan man få hjärnspöken, skuggor blir till liv.
Den som liksom jag själv har för mycket dötid mellan passen, som orkat följa somliga youtubers, vet att det skvallras härinne om allt, hägt och lågt.
Mycket skitsnack, värre än på Prussiluskans kafferep.
Hur som haver, har man valt att leva ett offentligt liv, får man räkna med att folk pratar.

Det finns som sagt var mycket som kräver sin förklaring från dom som vet, nämligen Christofer och Linnéa.

Det är tragiskt men föga förvånande att Anjo, Jocke, Julia och Rask har fått igång detta hatdrev.

Här inne och på kreatörernas sociala medier flödar hatet och elakheterna.

Detta är inte något lekprogram i tv, eller en youtubeproduktion, det är riktiga människors liv som söndras fullständigt.
Ivrigt påhejjade av sina följare, som uppmanas att avfölja Chrippa och hata ännu mer.

Det är inte ett Robinsonäventyr, eller någon töntig iscensatt spökjakt, det här handlar om ett par som fått hela internet emot sig, varför?

Jag behöver inte citera eller hänvisa, det börjar bli ohållbart, eftersom det eskalerar hela tiden och min känsla är att det är precis vad Anjo, Rask, Julia, Jocke o Jonna velat hela tiden, att Christofer ska försvinna helt.
Citera
2024-04-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, det stämmer inte alls.
Läs i den här tråden, det har snackats om det långt tidigare.
Sen kan du ta dig en funderare över vad grupptryck och manipulation kan göra med människor.
Är man en osäker människa, som ständigt får påtryckningar och hot från sina nära, kan man få hjärnspöken, skuggor blir till liv.
Den som liksom jag själv har för mycket dötid mellan passen, som orkat följa somliga youtubers, vet att det skvallras härinne om allt, hägt och lågt.
Mycket skitsnack, värre än på Prussiluskans kafferep.
Hur som haver, har man valt att leva ett offentligt liv, får man räkna med att folk pratar.

Det finns som sagt var mycket som kräver sin förklaring från dom som vet, nämligen Christofer och Linnéa.

Det är tragiskt men föga förvånande att Anjo, Jocke, Julia och Rask har fått igång detta hatdrev.

Här inne och på kreatörernas sociala medier flödar hatet och elakheterna.

Detta är inte något lekprogram i tv, eller en youtubeproduktion, det är riktiga människors liv som söndras fullständigt.
Ivrigt påhejjade av sina följare, som uppmanas att avfölja Chrippa och hata ännu mer.

Det är inte ett Robinsonäventyr, eller någon töntig iscensatt spökjakt, det här handlar om ett par som fått hela internet emot sig, varför?

Jag behöver inte citera eller hänvisa, det börjar bli ohållbart, eftersom det eskalerar hela tiden och min känsla är att det är precis vad Anjo, Rask, Julia, Jocke o Jonna velat hela tiden, att Christofer ska försvinna helt.

Kräftan och psykbruden klarar av att se till till att dom kommer försvinnna. Som jag sagt tidigare så har 98% av alla som följer detta drama en klar bild av vad som har hänt och vad som händer.
Du tillsammans med resterande 2% vet att saker inte går ihop men har valt sida av antingen personliga skäl eller för att ni inte vill inse vad ni har framför er.

Det är ju bara att kolla på kräftans senaste 5-6 videor hur tittarna sticker hål på hans lögner innan ens videon är slut just för ett det krävs inte så mycket för att sticka hål på dom.
T.ex. Man får inte stå på flera hyreskontrakt samtidigt, än idag har han inte kommit ut och erkänt att han har fel, istället virar han in sig ännu mer i lögnen.
Eller dagens video där han ska spela cool att han ska hyra en bil fast alla vet att en person med skulder inte får hyra en bil.

Kräftan är en pajas som leker rik fast han inte ens har råd att köpa flyttkartonger utan låter sin farsa betala
Citera
2024-04-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är just det jag menar, hans agerande och hans beslut har lett han till den här situationen, så han har valt bort sin dotter annars hade tagit sunda beslut och agerat annorlunda för barnets bästa.

Dock är han för dum i huvudet för att förstå det.
Han borde seriöst gå och kolla skallen vad det är för fel på han. För många saker står inte rätt till.
Narcissist, mytoman och vad mer kan tänkas komma fram under en utredning?
En NPF diagnos ligger nog i botten på det hela.
Citera
2024-04-14, 21:36
Medlem
är det någon som kan svara på om chrippa har någon riktig vänn i det riktiga livet? jag menar riktig, inte punda runt på festival folk. eller andra youtubers.
Citera
2024-04-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
är det någon som kan svara på om chrippa har någon riktig vänn i det riktiga livet? jag menar riktig, inte punda runt på festival folk. eller andra youtubers.

Nej han har inga vänner, dom få han hade har han på ett eller annat sätt blåst.
Han har psykbruden och hennes vänner sålänge hon tycker det är kul att utnyttja honom, sen kommer han vara ensam, familjen kanske ses över en sil eller lina lite då och då
Citera
2024-04-14, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Kräftan och psykbruden klarar av att se till till att dom kommer försvinnna. Som jag sagt tidigare så har 98% av alla som följer detta drama en klar bild av vad som har hänt och vad som händer.
Du tillsammans med resterande 2% vet att saker inte går ihop men har valt sida av antingen personliga skäl eller för att ni inte vill inse vad ni har framför er.

Det är ju bara att kolla på kräftans senaste 5-6 videor hur tittarna sticker hål på hans lögner innan ens videon är slut just för ett det krävs inte så mycket för att sticka hål på dom.
T.ex. Man får inte stå på flera hyreskontrakt samtidigt, än idag har han inte kommit ut och erkänt att han har fel, istället virar han in sig ännu mer i lögnen.
Eller dagens video där han ska spela cool att han ska hyra en bil fast alla vet att en person med skulder inte får hyra en bil.

Kräftan är en pajas som leker rik fast han inte ens har råd att köpa flyttkartonger utan låter sin farsa betala
Du kanske borde ta reda på fakta så du inte framstår som en clown.
Clowner har det blivit alldeles fär många av i denna cirkus. Det dummaste är att ingen ens gillar clownerna, dom är mest pinsamt tråkiga och får en att undra varför man ens köpte biljett...

Du kanske borde lyssna på eller ta reda på fakta, fakta som inte kommer inte från rask, jockiboi eller anjo...

Ett exempel på en clown
https://youtu.be/_7BxIkhCa_c?si=MIoDWgwgdanAZrld
Rask med sin oförmåga att analysera eller ha någonting att komma med..

Lyssna på vad clownen säger, har Chrippa sagt att han utvandrat? Nej.
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-14 kl. 22:25. Anledning: Länk
Citera
2024-04-14, 23:02
Medlem
Hahahaha detta är så jävla roligt! I varenda stream Linnea sitter med o läser och kommenterar, så sitter hon ju lowkey och gör bort, skämmer ut Chrippa haha hon nedvärderar och kör över honom lite i förbifarten hela tiden! Och han e så jävla blåst, förståndshandikappad rent ut sagt verkar han vara! Vänder sig åt hennes håll med tungan ute, läspandes, på bebis språk som en hund liksom ”varför säger du såå bäääbis” hahaha Hahaha svimmar
Verkligen komedi
Senast redigerad av Jackdaniels77 2024-04-14 kl. 23:30.
Citera
2024-04-14, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du kanske borde ta reda på fakta så du inte framstår som en clown.
Clowner har det blivit alldeles fär många av i denna cirkus. Det dummaste är att ingen ens gillar clownerna, dom är mest pinsamt tråkiga och får en att undra varför man ens köpte biljett...

Du kanske borde lyssna på eller ta reda på fakta, fakta som inte kommer inte från rask, jockiboi eller anjo...

Ett exempel på en clown
https://youtu.be/_7BxIkhCa_c?si=MIoDWgwgdanAZrld
Rask med sin oförmåga att analysera eller ha någonting att komma med..

Lyssna på vad clownen säger, har Chrippa sagt att han utvandrat? Nej.

Du vet lika väl som mig att det jag skriver är fakta, vi har ju på ett sätt samma typ av ingång i dramat fast på olika sätt

Om du har så svårt för clowner i denna tråd så är du mer än välkommen att lämna tråden, tror faktiskt ingen skulle sakna dina lögner.

Som svar på din fråga, han har sagt vid ett flertal gånger i sina fejkade livestreams att han ska köpa lägenhet i Dubai och aldrig återvända till Sverige.
Jag vet det, du vet det, alla vet det.
Det ni spelar på nu är att det inte finns några bevis eftersom han pratar i liven men det spelar ingen roll eftersom alla utom kräftan och hans lakejer minns det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in