Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Men det är han ju visst, det är Linnea som började med det där tjatet om att han inte är pappa.
Nej, det stämmer inte alls.
Läs i den här tråden, det har snackats om det långt tidigare.
Sen kan du ta dig en funderare över vad grupptryck och manipulation kan göra med människor.
Är man en osäker människa, som ständigt får påtryckningar och hot från sina nära, kan man få hjärnspöken, skuggor blir till liv.
Den som liksom jag själv har för mycket dötid mellan passen, som orkat följa somliga youtubers, vet att det skvallras härinne om allt, hägt och lågt.
Mycket skitsnack, värre än på Prussiluskans kafferep.
Hur som haver, har man valt att leva ett offentligt liv, får man räkna med att folk pratar.
Det finns som sagt var mycket som kräver sin förklaring från dom som vet, nämligen Christofer och Linnéa.
Det är tragiskt men föga förvånande att Anjo, Jocke, Julia och Rask har fått igång detta hatdrev.
Här inne och på kreatörernas sociala medier flödar hatet och elakheterna.
Detta är inte något lekprogram i tv, eller en youtubeproduktion, det är riktiga människors liv som söndras fullständigt.
Ivrigt påhejjade av sina följare, som uppmanas att avfölja Chrippa och hata ännu mer.
Det är inte ett Robinsonäventyr, eller någon töntig iscensatt spökjakt, det här handlar om ett par som fått hela internet emot sig, varför?
Jag behöver inte citera eller hänvisa, det börjar bli ohållbart, eftersom det eskalerar hela tiden och min känsla är att det är precis vad Anjo, Rask, Julia, Jocke o Jonna velat hela tiden, att Christofer ska försvinna helt.