2024-04-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Bilr ännu mer förvånad om du går fram och frågar om ungdomarna är gängkriminella är påtända och har vapen innan du vågar säga emot.

Vet inte riktigt var du vill komma, men RYKTEN säger att han hade för vana att upplysa gängen om att "hålla sig i skinnet". Med erfarenhet av folk som säljer och använder droger så skulle jag aldrig konfrontera dem och försöka "störa ut" deras verksamhet, då majoriteten är hur labila som helst, men det är möjligt att denne Micke var naiv och verkligen såg det som civilkurage med i sämsta fall en smäll i nyllet.
Citera
2024-04-14, 16:54
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vet inte riktigt var du vill komma, men RYKTEN säger att han hade för vana att upplysa gängen om att "hålla sig i skinnet". Med erfarenhet av folk som säljer och använder droger så skulle jag aldrig konfrontera dem och försöka "störa ut" deras verksamhet, då majoriteten är hur labila som helst, men det är möjligt att denne Micke var naiv och verkligen såg det som civilkurage med i sämsta fall en smäll i nyllet.

4 mot 1 och dra skjutvapen för att panga en funktionshindrad flintis i ansiktet? Du är ett helt efterblivet vänsterdrägg.
Citera
2024-04-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
1. Varför hittar jag inte att han finns folkbokförd i Sverige?

2. Hur vet du att han är gripen?
Om jag avslöjade det skulle jag själv snart bli förd till hemlig ort med huva över huvudet... Denna man har varit gripen flera dagar längre än vad som är lagligt utan anhållande. Detta sker givetvis med regeringens goda minne, även delar av oppositionen ska vara underrättade.
Citera
2024-04-14, 16:59
Medlem
Ber om ursäkt om detta redan är avhandlat i tråden men omöjligt att läsa ikapp allting…

Nån som vet hur det ser ut med kameraövervakning i direkt/närheten av platsen? Jag förstår väl att det inte sitter nån kamera i tunneln, men i närheten?
Har man inte planerat att mörda nån kanske man inte direkt undviker platser med kameror ”bara för att man är gäängster”.

Polisen borde ha goda möjligheter att identifiera GM, men frågan är om man lyckas få tag på dom…
Citera
2024-04-14, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Du gör ingen bra reklam för vänsterdrägg. Folk vill läsa om hur jdet går i jakten på Mickes mördare i denna tråd och inte demoraliserande dynga från vänsterdrägg som trådsaboterar. Försvinn från tråden, vänsterdrägg som dig gör folk ännu mer förbannade.

Här har du ett citat från konfrontationen:

"Vad hände efter debatten när kamerorna dog? Du kom inte fram till henne. Du visade inga känslor. Men kamerorna är viktigare."

Hon ställde Magda mot väggen totalt för hennes tidigare beteende. Och då har jag inte ens tagit upp mannen som sa "Vad gör du här?".

Det är så jävla pinsamt hur du är stolt över att ha fel. Det är du som borde lämna tråden i skam.

Något mer du undrar över, apjävel?
Citera
2024-04-14, 17:00
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Herregud, systern hade framstått som lam i jämförelse mot att om jag hade stått där med min anhörigas foto i näven och Maggan hade dykt upp där.
Men nu var det inte Magdalena och hennes gäng som stod i tunneln och sköt brodern. Hon skäller på fel person även om Magdalena har ett stort ansvar i att gängskjutningarna fortfarande existerar.
Citera
2024-04-14, 17:01
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hon var väldigt otrevlig och gav inte bilden av sig själv som en ödmjuk person. I stället för att försöka lyssna och få sin mening sagd i sin upprördhet och chock går hon iväg som en trotsig tonåring.

Det var självklart att kamerorna var där dagen efter och filmade allt som hände på platsen och det kunde hon inte acceptera. Magdalena sa att hon ville prata med henne utan att filmas, men det ville hon inte när hon fick chansen.

Har du noll inlevelseförmåga i hur andra människor kan känna? Det gäller kanske att behålla proportionerna här. Hennes BROR blev avrättad dagen före. Det kanske inte är den bästa av dagar för henne att agera social och jättetrevlig mot en massa smutsiga politiker som kommer och hycklar?
Citera
2024-04-14, 17:03
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Om jag avslöjade det skulle jag själv snart bli förd till hemlig ort med huva över huvudet... Denna man har varit gripen flera dagar längre än vad som är lagligt utan anhållande. Detta sker givetvis med regeringens goda minne, även delar av oppositionen ska vara underrättade.

Oj oj oj då så förfärligt. Ska vi tycka jätte synd om honom nu? Men du fantiserar antagligen bara
Citera
2024-04-14, 17:07
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Fast felskjutningar har vi haft och detta var ingen skjutning av förbipasserande på cykel. Folk uppger att han brukade tillrättavisa gängen och gjorde så även före han sköts. Du behöver inte låtsas att händelsen är "värre" än den var.

Har sett videon där hans syster skäller på Magdalena Andersson och OM hennes bror var lika hetlevrad, så var det snarare ett gräl som spårade ur.

Det kan väl inte bli värre. En oskyldig blir avrättad med ett skott i huvudet framför sin son. Det är en ny nivå av ondska helt klart.
Citera
2024-04-14, 17:09
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Står ju till och med i tråden här att familjen konfronterar Magdalena, så att du tolkar systern som jättetrevlig, får stå för dig.

Sedan var varken du eller jag på plats, men vad är oddsen för att Micke sa till sonen att hålla sig undan OM han inte räknade med bråk? Räknar man med ett trevligt så samtal låter man väl barnet vara med och lyssna på hur en trevlig konflikthantering går till?

Har du Asperger eller någon annan personlighetsstörning? Det känns fullständigt normalt att be sin 12 årige son gå undan om han hamnar i diskussion med ett kriminellt blattegäng? Det är väl de mest självklara beteende som finns.
Citera
2024-04-14, 17:09
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Här har du ett citat från konfrontationen:

"Vad hände efter debatten när kamerorna dog? Du kom inte fram till henne. Du visade inga känslor. Men kamerorna är viktigare."

Hon ställde Magda mot väggen totalt för hennes tidigare beteende. Och då har jag inte ens tagit upp mannen som sa "Vad gör du här?".

Det är så jävla pinsamt hur du är stolt över att ha fel. Det är du som borde lämna tråden i skam.

Något mer du undrar över, apjävel?

Nu är det så att stora delar av svenska folket sett videon och vet att systern inte skällde eller ens höjde rösten. Dina lögner funkar kanske på svagbegåvade vänsterpolare med du lurar ingen i tråden med din dynga.
Citera
2024-04-14, 17:11
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Har du noll inlevelseförmåga i hur andra människor kan känna? Det gäller kanske att behålla proportionerna här. Hennes BROR blev avrättad dagen före. Det kanske inte är den bästa av dagar för henne att agera social och jättetrevlig mot en massa smutsiga politiker som kommer och hycklar?
Jag kan förstå hennes känslor och ilska till politikerna till 110% men hade jag varit i hennes skor hade jag aldrig gått till torget dagen efter att min bror hade blivit avrättad. Det är aldrig bra att möta den man anser är skyldig till ett mord så snabbt p g a alla känslor man har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in