2024-04-14, 01:41
Medlem
Bledsaters avatar
Israel-Gaza live updates: Iran launches 70 additional missiles toward Israel, U.S. official says
https://abcnews.go.com/International/live-updates/israel-gaza-hamas-war/?id=108860743
Ingen sömn ännu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Nej det gör vi inte. Det betyder dock inte att man håller på Hamas. Men Israel är en vidrig terroriststat som kan fara åt helvete. Iran är bara lite värre.

Va, klart vi står på Israels sida, det största problemet är bara att vi kommer ha så jävla mycket folk på gränserna som kommer få asyl för att de krigas i deras land, därav hoppas man att de blåser över, skit i alla annat.
Medlem
Blueheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxit
Om man inte hyllar att Israel utför en perfekt aktion som avlivar några smutsiga iranska terrorister så har man redan valt sida sen långt tidigare.

Samma sak med Israels vackra självförsvarskrig i Gaza som tvingade Irans proxy i Gaza ner på knäna.

🫡🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🫡

Vackert krig? Du tycks ha en vidrig människosyn. Jag avskyr Iran och Hamas* men att kalla sex månaders intensivt bombande av en överbefolkad yta för vackert... Hoppas att du snubblar och blir förlamad.

* Edit: Bibi också, för den delen (</full_disclosure>).
Senast redigerad av Bluehead 2024-04-14 kl. 01:44.
2024-04-14, 01:42
Medlem
PUBG2018s avatar
Iran har rätt att försvara sig enligt artikel 51 av FN. Israel attackerade Iran först och nu får de smaka på sin egen medicin!
Medlem
De så fejk haha. Hade dom anfallit hade dom kört som Hamas gjorde. Detta är så jäkla i scen satt allt är ju ett stort skämt.
Medlem
Fieldxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkeofuturisten
Folk som flytt Israels krig?

Israel vill att miljontals Palestinier ska bli flyktingar. Palestinierna slåss för att få stanna i sitt hemland. Givetvis står vi på samma sida som Palestinierna.

Terroristerna förtjänar inte något eget ”land”. De får vandra in i Egypten tycker jag. Eller så kan Israel köra bombmattor tills det inte finns någon kvar. Hade vart den bästa lösningen ärligt talat.
Medlem
Märkligt inte u-länderna skjuter ned israeliska attacker också.
2024-04-14, 01:43
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Om man tror att USA kommer att blanda sig i en konflikt mellan Iran och Israhell... så är de ganska duktigt körda... då har Xi guld läge att på riktigt sätta in dödsstöten för USA genom att öppna upp en tredje front i form utav invadera Taiwan!

Då ska USA alltså föra krig i Ukraina,MÖ och Östasien... USA är inte den supermakt de varit om de ens kan benämnas som en supermakt längre... det är Kina som dikterar vilkoren nu på guldpriserna osv... USA ligger ganska kukigt till.

Synd att "de" bidragit till att fördärva EU-länderna också. Annars hade ett starkt och enat Europa varit bra i det läge som nu råder. Men nu har vi samma skit och splittring här som i mellanöstern, fast inbördes.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Nej det gör vi inte. Det betyder dock inte att man håller på Hamas. Men Israel är en vidrig terroriststat som kan fara åt helvete. Iran är bara lite värre.

Frågan är bara varför Israel känner sig så bekväma att dom kan utrota det sista som finns kvar av Palestina, samtidigt som dom fortsätter bomba Syrien och Libanon och passar på att börja ett anfallskrig mot Iran när dom ändå r igång.

Jag vet att dom är backade av USA men inte ens Putin är såhär bekväm med att gå i krig med grannarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
En betydande andel iranier hatar "arabien" lika mycket som du. Mellanöstern är inte en homogen konstruktion.
Vem har pratat om Iran? Inte jag, ayatollorna kanske.
Pajas
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Panik i Israel

https://twitter.com/jacksonhinklle/status/1779288873123577941

Orkar inte ens leta reda på vad det är men känner instinktivt att eftersom det kommer från Jackson Hinklle är det bullshit och hittepå. Han är twitters värsta avskum.

Saker jag reagerar på är den åldersmässiga och stilmässiga enhetligheten. Skulle inte förvåna mig om det här är från ett Sneakers-släpp och att jackson lagt på lite skrik-ljud.
Ser dessutom ut som USA. Miami eller LA. Israel har randiga gatstenar vid övergångsställen. USA har gula.

ger det ändå 0.1% att det är autentiskt för att gardera mig. haha
Senast redigerad av DirtyDiggerNick 2024-04-14 kl. 01:46.
Medlem
Fint av Iran att bjuda Israel på en gratis fyverkeriuppvisning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in