Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Mikael har antagligen matats med medias och politikers påbud i decennier, inte konstigt att Mikael var övertygad om att han gjorde vad som är efterfrågat för att få ett bättre samhälle.
Aftonbladet, Nina Campioni;
Ovanstående kan förklara varför han konfronterade avskummet i gångtunneln för sin och alla andras bästa.
Mikael är minst sagt grundlurad och det kostade honom livet.
Alla som röstat sjuklövern är grundlurade. Frågan är bara hur nån normalt funtad människa kan rösta på massinvandringspartierna.
Jag är vanligtvis emot våld och våldsupptrappning, men jag hoppas inte att polisen är de som får tag på dem först.
Jag är också emot uthängningar i media och på Flashback om det inte gäller väldigt, väldigt grova brott. Men de har jävlarna ska ta mig fan finnas på varenda svensk näthinna, och folk ska fan veta vad förövarna har för
hudfärg. Det får fan va slut med daltandet med negrer nu. Sett till populationen så står ju negrerna för helt hiskeligt många brott om vi ser till de grövsta brotten mord, skjutningar, sprängningar, överfallsvåldtäkter, drogförsäljning, rån, misshandel.
Sen vill jag ha 30 minuter i Agenda en söndag när Stefan Löfven talar om för svenska folket när den omtalade
vinsten kommer.
Fredrik Reinfeldt kan också få 30 minuter och förklara för svenska folket om "
öppna era hjärtan" egentligen syftade på och få bröstkorgen sönderskjuten av nån tramadolneger med Kalashnikov.