2024-04-12, 12:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Anjo sa också att om man lever tillsammans hjälper man varandra även om varje person är ansvarig för sin egen ekonomi.
Nej han sa "hon ska betala sina egna skulder, inte jag. Sen kan jag självklart hjälpa till om jag VILL"
Och det säger han efter att typ 5 gånger ha sagt att det är hennes egna skulder som hon själv får betala.

Och ta rask som exemplet handlar om. Han sitter hemma medans T jobbar och betalar allt, att tycka att rask ska hjälpa T nu när han får pengar tror jag många ser som en självklarhet (och om jag minns rätt har rask sagt att han ska betala av en del av skulderna med arvet)
Citera
2024-04-12, 12:52
Avstängd
GreenBatterys avatar
Banjo ber sina tittare om när han säger att Chrippa är världens bästa farsa och lovar 100000kr till den som hittar det.

Var det inte i någon diskussion mellan Banjo och Banja (frun) när hon sa att hon var så imponerad över att Chrippa bytte blöjor?
Citera
2024-04-12, 12:55
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag tror det är en myt. Jag hörde i min uppväxt precis tvärtom. Gå in på Läkartidningen där det finns information om just ögon och barn med missbrukande förälder. Det ska finnas en artikel där som iofs gäller adopterade barn med bakgrunden missbrukande biologisk förälder.

Så är det skillnad på adopterade barn av missbrukade till barn som blir födda in i sin biologiska familj ?

Att ögonen sitter tätt ihop är ett klassiskt tecken på en lider som missköt graviditeten.

Ingen som vet något om hans föräldrar?
Citera
2024-04-12, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så är det skillnad på adopterade barn av missbrukade till barn som blir födda in i sin biologiska familj ?

Att ögonen sitter tätt ihop är ett klassiskt tecken på en lider som missköt graviditeten.

Mannan är en blonderad zigenare och tidigare hora som numera kallar sig Zoritaangel på nätet. Pappan är en kommunist som värnar om prostituerade.
Citera
2024-04-12, 13:02
Avslutad
Citat:

Hans mamma föreläser om jobbet emot mobbing
Citera
2024-04-12, 13:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hans mamma föreläser om jobbet emot mobbing
undra vad hon tycker om vad Anjo håller på med på nätet
Citera
2024-04-12, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
undra vad hon tycker om vad Anjo håller på med på nätet

Hon är stolt och stöttar honom i allt han gör, skall hon ha sagt
Citera
2024-04-12, 13:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hon är stolt och stöttar honom i allt han gör, skall hon ha sagt
skall hon ha sagt enligt vem? Enligt Anjo?
Om det är han som sagt det så vet vi båda hur mycket han ljugit om tidigare
Jag tror absolut Anjos mamma gillar honom, det är ju hennes son, men har svårt att se någon som jobbar emot mobbning stötta det som pågår just nu.
Citera
2024-04-12, 13:55
Medlem
Citat:
Anjo sa också att om man lever tillsammans hjälper man varandra även om varje person är ansvarig för sin egen ekonomi.
Men han hjälper ju inte Lisen, han har låtit skattebetalarna betala för hennes ekonomiska bistånd trots att hon ”jobbar” för honom, tills dess att hennes skuld blir avskriven.

Han väljer bidragsfusk.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-12 kl. 14:00.
Citera
2024-04-12, 14:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Men han hjälper ju inte Lisen, han har låtit skattebetalarna betala för hennes ekonomiska bistånd trots att hon ”jobbar” för honom, tills dess att hennes skuld blir avskriven.

Han väljer bidragsfusk.
Kan en skuld verkligen bli avskriven?

Fan vad jag avskyr sånt där fusk, känns verkligen som det finns mycket att syna i det där bolaget. Väldigt skumt att han inte laddade upp årsredovisningen under flera år och förlorade f-skatten.

Men jag vet också att såna fittor som Anjo alltid får smaka tillslut och det glädjer mig. Trevlig helg alla
Citera
2024-04-12, 15:17
Medlem
Citat:

Enligt Läkartidningen har du fel.

Nej det är inte skillnad på adopterade utan den biologiska föräldern.

Vad sjutton har du med hans föräldrar att göra?!
Citera
2024-04-12, 15:17
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
En modern klassiker? Anjo om Rask: "han är otroligt skarp!"
https://pixeldrain.com/u/tmsDRgji
Haha vad i helvete, den där kommentaren säger mer om anjo än om rask.

"han säger det alla tänker men inte kan sätta ord på"

Det finns nog ingen som sparkat in så många öppna dörrar som rask. Klarar man inte av att sätta ord på självklarheter är man väl utvecklingsstörd. Det är som att en apa skulle lärt sig läsa och står och predikar för resterande apor som något jävla geni samtidigt som alla normala människor står utanför schimpansburen och skrattar och skakar på huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in