2024-04-12, 11:25
Medlem
Jag har tydligt instruerat min familj att undvika att titta på dem, att inte le eller skratta i deras närvaro, att inte säga något alls, bara att gå rakt fram och fokusera på sina egna ärenden. Situationen är mycket ansträngd. Vi vet aldrig vad den där personen från Somalia eller Kurdistan kan ha gömt i fickorna.
Citera
2024-04-12, 11:27
Medlem
En oskyldig far till en 12-åring skjuts ihjäl framför sin son av någon i ett invandrargäng. Vad händer? Jo våra politiker sitter återigen i TV-studios och beklagar sig. De dyker tom upp i flock på brottsplatsen med både blommor och ljus och låtsas bry sig. Snälla politiker, håll er borta. Ni kan inte bidraga till något över huvud taget. Tillsammans med socialkärringar och barnpsykologet sitter man och fantiserar om att det måste sättas in åtgärdrer i tidig ålder för att förhindra rekrytering till gängen. De åtgärder som behövs är att man ställer betydligt större krav på invandrarföräldrarna att fostra sina ungar. Minsta lilla antydan till att ungarna börjar leva ett kriminellt liv är det omdelbar utvisning av hela familjen som skall gälla. Premiera de föräldrar och lärare som straffar ungarna tidigt i stället för att polisanmäla dem för barnmisshandel enl regler från någon fånig barnkonvention.
Citera
2024-04-12, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Det här är 100% problemet, sånna som dig, som rättfärdigar desa smuts och deras existens., "gm drog vapen i självförsvar", alltså din lilla fega dräng, man drar inte vapen i en fight din lilla bög. Vi alla vet vad som är vad, de som driver runt med vapen i orten är problemet, inte de människor som står upp mot dem, som i dina ögon leker allan ballan.
Amen på det.
Helt sjukt man läser han får skylla sig själv ,sköt honom i självförsvar..osv bla bl
Citera
2024-04-12, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zambee
Vi vet inte ens vad som har hänt. Du kanske ska vänta med att utmåla han som hjälte. Han kan vara inblandad i nåt eller så började dem slåss och gm drog i självförsvar. Det känns väldigt osannolikt att man skjuter någon på det sättet i kallt blod utan någon historia mellan dem eller utan kamp.

Vi har ju listat ut att du inte kommer va nån betydlig resurs i det här landet. Dem börja slåss gm drog i självförsvar. Skäms på dig blatte eller blatte vurmare. Går man runt beväpnad så bör man arkubuseras punkt slut.
Citera
2024-04-12, 11:37
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
"Söker problem", "söker bråk". Alla som varit i närheten av dessa blattegäng vet ju att det är DE som gör det! Att de ens får driva runt, återinför lösdriverilagen. har de inga hem och värdelösa blattefarsor som kan uppfostra dem!

Det räcker ju att åka tunnelbana en vanlig fredag eller lördagkväll och du tittar 2 sekunder för länge
på någon babbe som sitter några rader längre bort innan du hör:

- VA GLOR DU PÅ !!!

Sen kan du räkna ner från tio till noll innan första smällen kommer
Citera
2024-04-12, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politrukens
Håller med. Det finns indikationer på att BO lekte allan ballan och den som söker problem kommer definitivt att hitta dem. Vet man att våldskapitalet är enormt så ska man nog inte söka bråk i närhet av sin pojk.

Men snälla! Det är väl ändå dom med olagliga vapen som hotar och dödar oskyldiga som leker Allanballan!
Citera
2024-04-12, 11:44
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Jag har tydligt instruerat min familj att undvika att titta på dem, att inte le eller skratta i deras närvaro, att inte säga något alls, bara att gå rakt fram och fokusera på sina egna ärenden. Situationen är mycket ansträngd. Vi vet aldrig vad den där personen från Somalia eller Kurdistan kan ha gömt i fickorna.

Jag förstår din poäng men det låter sinnessjukt att majoritetsbefolkningen ska kapitulera för avskum från folkgrupper som bluffat sig in i landet och inte borde vara här överhuvudtaget.
Citera
2024-04-12, 11:44
Medlem
"Drog pistol i självförsvar" är den senaste hjärndöda bortförklaringen
Det var fyra grabbar i övre tonåren mot en obeväpnad, skötsam man med sonen i närheten. Klockan var 18 och det var en offentlig plats.
Anser man sig behöva dra pistol, avlossa tre skott och mörda en person I denna situation, är man sjuk i huvudet och ska egentligen inte vistas bland folk överhuvudtaget.
Citera
2024-04-12, 11:52
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Drar pistol i självförsvar 🤦‍♂️

Det är klart att det är tekniskt möjligt. Det är tillåtet att dra pistol i självförsvar. Men att så skett den här gången kan ju uteslutas.

Sen finns det ju annat som kan ha hänt, men som jag inte tycker bör diskuteras i tråden.
Citera
2024-04-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
"Drog pistol i självförsvar" är den senaste hjärndöda bortförklaringen
Det var fyra grabbar i övre tonåren mot en obeväpnad, skötsam man med sonen i närheten. Klockan var 18 och det var en offentlig plats.
Anser man sig behöva dra pistol, avlossa tre skott och mörda en person I denna situation, är man sjuk i huvudet och ska egentligen inte vistas bland folk överhuvudtaget.

Instämmer helt! Sjukt att sånt här händer o skyller på självförsvar
Citera
2024-04-12, 11:56
Medlem
Sardinbruss avatar
Det är väldigt speciellt att det nu sitter en hel del människor som vet eller med god anledning misstänker vilka som är gärningsmän men som väljer att skydda denne. Tycks vara väldigt många ute i den s.k. orten som lider av något slags utvecklingsstörning och inte förmår att skilja på rätt och fel ens i de mest uppenbara fall.
Citera
2024-04-12, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Jag förstår din poäng men det låter sinnessjukt att majoritetsbefolkningen ska kapitulera för avskum från folkgrupper som bluffat sig in i landet och inte borde vara här överhuvudtaget.

Det jag var inne på förut med antikens grekland. Förstörde 1 för 100 så hej då med den nr 1. Idag som ovan beskriver. De andra 99 hejdå nr 1 bestämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in