2024-04-11, 22:43
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Framkom i intervjun med svågern på Aktuellt.

Om alla 3 träffa vet jag inte men ett träffa i ansiktet och ett någon annanstans på kroppen.

Ett skott i marken, ett rakt i ansiktet; och ett tredje som svågern talar om. Han kan nog ha rätt.
Citera
2024-04-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Ett skott i marken, ett rakt i ansiktet; och ett tredje som svågern talar om. Han kan nog ha rätt.

Ja sonen berätta nog lite efter 3 timmars polisförhör…stackars barn att behöva uppleva detta.
Senast redigerad av viperstyle 2024-04-11 kl. 22:47.
Citera
2024-04-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Jomen var det inom öppettiderna som detta hände ?
Dom flesta polis stationer har bara öppet lite innan lunch, sedan lunchstängt, o sedan öppet en eller två timmar. Sedan efter det finns det en skylt på ytterdörren som informerar att det är stängt, skulle ditt ärende vara brådskande eller om det är ett pågående brott så ska du ringa 112.

Det är en station med flera polisbilar som patrullerar i Skärholmen..
Citera
2024-04-11, 22:46
Medlem
Sanningen är detta är vardags grejer för vuxna invandrare (även svenskar givetvis) som bor tillsammans med husblattar, säger man till skitungar blir man antingen misshandlad eller hotad.

Tyvärr blev det mord denna gång.
Senast redigerad av Confusedsoul 2024-04-11 kl. 22:49.
Citera
2024-04-11, 22:48
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Jag lyssnade precis på systern till brottsoffret. Hon försvarade gärningsmännen och förstod att "de kände sig kränkta". Men "de borde skjutit hennes bror i benet istället för ansiktet".

https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/systern-till-mordade-pappan-han-gillade-inte-orattvisa/

Ja, vad skall man säga? Herregud.

Väldigt tragiskt att höra men det är uppenbart att hon är en del av det verkliga problemet.
Förmodligen har hon helt rätt när hon säger att gärningsmännen kände sig kränkta och att det var onödigt av hennes bror att gå tillbaka.
Vi får konstatera att denna specifika händelse är ytterligare ett bevis på vilka förödande konsekvenser den nya lättkränktheten kan ge upphov till. Vi kan också konstatatera att han förmodligen levat idag om han visat mindre civilkurage och om han inte kränkt de stackars beväpnade gärningsmännen.
Citera
2024-04-11, 22:50
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Varför stå och gnälla mot en politiker som kommer till orten. Ta en debatt istället och tala om hur ni vill att saker skall skötas. Har själv en riksdagsman på orten där jag bor och honom snackar jag med om mina funderingar som han sedan kan få framföra i riksdagen.
Utnyttja demokratin och framför era önskemål, istället för att trakassera makthavarna.

Gnäller? Det var ändå lindrigt agerat. Hade det hänt min brorsa hade jag förmodligen varit utanför riksdagen med en murbräcka.
Citera
2024-04-11, 22:52
Medlem
Så otroligt otroligt fruktansvärt det som hänt. Stackars sonen. Året han skulle fylla tonåring dör hans pappa, på väg tillsammans till badhuset. Att bli vittne till något sådant kommer det ta TID att läka ifrån. Ptsd:n från det kan inte vara nådigt. Blir ett gäng år med kpt och terapi. Jag lider med sonen och hans familj! Spelar ingen roll om M inte har rent mjöl i påsen, han förtjänade inte att bli skjuten.
Citera
2024-04-11, 22:54
Medlem
I väldiga Ryssland tog det vad; ett par timmar att gripa 4 attentatsmän efter teatern? Här har vi av allt att döma 3-4 välkända kriminella. Hur kan de inte vara gripna?
Citera
2024-04-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Så otroligt otroligt fruktansvärt det som hänt. Stackars sonen. Året han skulle fylla tonåring dör hans pappa, på väg tillsammans till badhuset. Att bli vittne till något sådant kommer det ta TID att läka ifrån. Ptsd:n från det kan inte vara nådigt. Blir ett gäng år med kpt och terapi. Jag lider med sonen och hans familj! Spelar ingen roll om M inte har rent mjöl i påsen, han förtjänade inte att bli skjuten.

Otroligt hemskt! De skulle cykla för att det var fint väder, så sorgligt …Ingen förtjänar detta det kunde vara vem som helst som hade kunnat drabbas.
Citera
2024-04-11, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Inte en enda tanke till dom.
Accepterar man att ens familjemedlem hänger i såna här kretsar eller bara skapar sig själv såna här risker 2024.. då har man fan också varit delaktig och ev. medskyldig.

Hur fan man ens kan hänga med såna här jävla ghettosvin är för mig en gåta..

Nu skäms du nog lite
Citera
2024-04-11, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeta9
Var kan man se videon?
https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/har-blir-magdalena-andersson-konfronterad/
Citera
2024-04-11, 23:03
Medlem
Flaklypans avatar
4-5 killar sägs det. Vad tror vi, Svenska gansters eller kan det vara nysvenskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in