2024-04-11, 20:27
Medlem
Frugan fyller 30 år, men här är SJÄTTE jävla storyn idag.

PRIO --- NUUUU är det synd om Jocki..!
https://pixeldrain.com/u/5TbsY7Sm

De övriga fem:
https://pixeldrain.com/l/p2qkJ255
Citera
2024-04-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Åh herre… läser hur Chrippa besvarar kommentarer inne på hans kanal… genom att försöka förnedra o förminska.. bara en ointelligent person kör med personangrepp för att dom inte kan bättre - Chrippa asså 😂😂😂

Det skulle du med göra om du fick motta skit 24/7
Citera
2024-04-11, 21:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Inkomsten är självklart katastrofal men man är två om ett barn så pappan har också skyldighet att se till att barnet får mat, kläder osv. Inte enbart mamman. Sedan huruvida de var mogna för barn någon av dem är en egen diskussion men man kan inte lägga det enbart på Julia.
Chrippa försörjer iaf sin avkomma, loserjulia försöker inte, sitter på tiktok och försöker bli känd, hon är ett skämt till mamma
Citera
2024-04-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Chrippa försörjer iaf sin avkomma, loserjulia försöker inte, sitter på tiktok och försöker bli känd, hon är ett skämt till mamma

Det är väl normalt att man försörjer sitt barn? Det är en skyldighet man har som förälder.
Citera
2024-04-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Frugan fyller 30 år, men här är SJÄTTE jävla storyn idag.

PRIO --- NUUUU är det synd om Jocki..!
https://pixeldrain.com/u/5TbsY7Sm

De övriga fem:
https://pixeldrain.com/l/p2qkJ255

Hahaha inte I KLÄDAFFÄREN Jocke-jag-vill-inte-ha-något-med-det-här-att-göra-lundell.

När jag ändå har dig på tråden. Du skrev om Chrippas värdelös statistik på Twitch tidigare. Har varit inne några svängar och kollat (efter att ha tagit 30 djupa andetag och sänkt ljudvolymen till knappt hörbart) och tycker det känns som han har mycket tittare? Är det så eller har jag bara inte koll på sån streaming som han håller på med? Tycker alltid han verkar ha runt 1.500-1.800 tittare när jag kollat in, även när dramat varit mer lugnt. Spelar det ingen roll för hans eventuella framtid som streamer?
Citera
2024-04-11, 21:37
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
”Kanske dyker upp i veckan” ja hur ska Olivia tolka det. Linnea och Oliva är inte vänner iaf haha
Har det hänt något mellan dom två? Linnea kanske ser henne som en potentiell konkurrent?

Oavsett, Olivia kan flytta in hos mig annars
Citera
2024-04-11, 21:38
Medlem
Historien upprepar sig, ber om ursäkt om det redan tagits upp i tråden. Jag är inte så insatt så detta var nytt för mig. Skrollar ni ner så finns det mer att läsa för den intresserade.

https://svenskayoutubers.wordpress.com/2017/01/16/jockiboi-har-kopt-broderna-bergs-kanal-koper-deras-tystnad/
Citera
2024-04-11, 21:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Det är väl normalt att man försörjer sitt barn? Det är en skyldighet man har som förälder.
Ja det står väl tom i lagen.

Julia har man ingen respekt för, hon är en kvinnlig Rask där hennes kändisdrömmar snarare kan avfärdas som vanföreställningar.

Att presentera sig som Chrippas ex säger väl det mesta
Citera
2024-04-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Har det hänt något mellan dom två? Linnea kanske ser henne som en potentiell konkurrent?

Oavsett, Olivia kan flytta in hos mig annars
Vet inte detaljerna, men Olivia slutade under en period efter att Linnea varit med på resor med familjen.
Citera
2024-04-11, 21:49
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Vet inte detaljerna, men Olivia slutade under en period efter att Linnea varit med på resor med familjen.
Aha, men det kanske var när Robinson spelade in.
Citera
2024-04-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Aha, men det kanske var när Robinson spelade in.
Så kan det vara.
Citera
2024-04-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja det står väl tom i lagen.

Julia har man ingen respekt för, hon är en kvinnlig Rask där hennes kändisdrömmar snarare kan avfärdas som vanföreställningar.

Att presentera sig som Chrippas ex säger väl det mesta

Okej?! Försöker ni skifta fokus här eller? Det spelar ingen roll. Hon var ju tydligen god nog att vara tillsammans med i några år och skaffa barn med. Inse en sak. Hon är antagligen den som känner Chrippa mest. Att dra hennes namn i smutsen är som att dra Chrippas namn i smutsen. Han valde henne och skaffade barn med henne. Är ni team Chrippa borde ni väl se det? Nu tänker han med dicken det lär ju hålla ett tag till. Om han får upp den?! Eller vad sa Chrippa om det??

Orkar inte diskutera helt off topic. Ämnet är urvattnat. Ointressant.
Folk tappat intresset nu. Det blir bara tragiskt.
Senast redigerad av Bodi 2024-04-11 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in