2024-04-11, 17:33
Avslutad
Jag lyssnade precis på systern till brottsoffret. Hon försvarade gärningsmännen och förstod att "de kände sig kränkta". Men "de borde skjutit hennes bror i benet istället för ansiktet".

https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/systern-till-mordade-pappan-han-gillade-inte-orattvisa/

Ja, vad skall man säga? Herregud.
Citera
2024-04-11, 17:35
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Jag lyssnade precis på systern till brottsoffret. Hon försvarade gärningsmännen och förstod att "de kände sig kränkta". Men "de borde skjutit hennes bror i benet istället för ansiktet".

Allvarligt?

De borde inte skjutit honom alls!
Citera
2024-04-11, 17:36
Medlem
Citat:

https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/systern-till-mordade-pappan-han-gillade-inte-orattvisa/

Tragiskt! Oikofobi och Stockholmssyndrom verkar denna människa lida av med sånt uttalande. Förståelse för gängen. De ska ha dödstraff.
Citera
2024-04-11, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Framgår ju att Mikael var väldigt väl medveten om att det var en kriminell gruppering och att det var därför han konfronterade dom vilket gör det hela ännu mer tragiskt, tänkte säga oföreståeligt men det är inte oförståeligt. Fattar hans känslor helt och hållet men förstår inte vad han förväntade sig för reaktion.. att bli skjuten kunde han knappast ha väntat sig men att bli attackerad kunde han. Jag fattar inte vad han kände att han skulle tjäna på att utsätta sig för sådan fara.

De kastade stenar på hans son och honom.
Citera
2024-04-11, 17:39
Medlem
5549s avatar
Idiotiskt resonemang av systern. Dom borde kanske gjort "något annat statement".

Ni förstår nu kanske varför inget fackeltåg kommer att ske i området.
Citera
2024-04-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet

Gör det självklart mycket svårare att tänka klart men med rådande samhällsklimat så får man fan försöka tänka två gånger innan man konfronterar ett gäng blatteungar, speciellt om man vet att dom är kriminella. det är knappast bra för hedern att traska på men det är bättre än att bli sönderslagen eller ännu värre
Citera
2024-04-11, 17:41
Medlem
vancover89s avatar
hur tänker man om civilkurage när man cyklat förbi dom och ungdomarna skriker hotord och stannar och gör det ännu värre och ska bråka med dom ju så jäkla tråkig när de kunnat slutat med en pappa vid liv om han bara inte brytt sig det är så liten grej det handlar inte om civilkurage för 5 öre vart annat om han såg allt och vittna i rättegång
Citera
2024-04-11, 17:42
Medlem
Folk måste lära sig att skita i tramadolstinna negerungar med pistol. Visiterings zoner hade räddat honom då hade polisen plockat av dem allting.
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:

Ja inte konstigt att landet ser ut som det gör när folk som henne har rösträtt, sitta och tycka synd om avskummen som mördade hennes bror
Citera
Medlem
Imzadis avatar
Citat:

Videon funkar inte för mig men ...

Hur tror hon hans son kommer att känna om han hör vad hon sagt? Hon har även sorg hon med men säga något sådant ... Fattar det inte.
Citera
2024-04-11, 17:45
Medlem
Citat:

Skulle någon skrivit samma sak i tråden hade den fått mängder av påhopp och hån och detta är alltså systern.. bland det värre man hört asså
Citera
2024-04-11, 17:49
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet

Monster. Vilka jävulska monster. Ingen som vet vilka de är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in