Citat:
Ursprungligen postat av
ironiq
Har det framkommit vem BO är? Fyfan vad brutalt att avrätta någon framför ett barn. Och vilket trauma för barnet att behöva minnas detta för resten av sitt liv.
Man är så jävla trött på skiten. Dessa avskräden är fullständigt omänskliga och måste förintas. Polisen vet givetvis vilka dessa element är, i vilka sammanhang de rör sig. Gå in och mosa dem en gång för alla, för helvete.
Ja fy fan.
Jag kan nästan lova att detta barn som bevittnade mordet på sin far,
troligen också i sitt eget närområde som ska vara tryggt,
kommer för all framtid lida av en fruktansvärd känsla av att inte ha kontroll över sin/sina närståendes trygghet, väl eller ve.
Det kommer leda till en enorm och livslång ångest om han inte får rätt hjälp/insatser.
Att leva med känslan av att inte ha kunnat förhindra mordet på sin pappa,
kommer troligen bryta ner honom och påverka alla framtida relationer.
Självklart kunde barnet inte påverka situationen, men tyvärr är risken stor att hans reaktioner känslomässigt kommer bli just som jag skrev.
Att aldrig mer i sitt liv våga lita på att saker är som det ska, att våga lita på att de man älskar inte ska ryckas ifrån en utan förvarning eller anledning. Att alltid härefter vara rädd för förluster.
Och även misstro mot alla du härefter möter.
Så jävla vidrigt. Jag är ingen våldsam människa men det finns verkligen stunder man önskar att få "mosa" som du skrev.
Det finns inga straff nog för detta dåd!
Pojken ska veta att hans far var ett stort föredöme.
Problemet var verkligen inte han, utan dessa små vidriga as.
De små amöborna blev troligen "kränkta" av tillsägelser och de tog sig "rätten"...
Mosa, som sagt. Jävla förbannade as..