2024-04-11, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jockes fel det också att Chrippa sade så. Allt Chrippa gör är ju bara Jockes fel.
Naturligtvis, Jocke gav förmodligen Linnea manuset till det. Manus verkar ju vara populärt nuförtiden.
Citera
2024-04-11, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Nej, det finns på video, helt sjukt.
Nej, men ska inte tro på ett enda ord på mannen som lever i en självvald psykos.
Vem av dom menar du? Jocke eller Chrippa?
Båda av dom lever ju i någon psykos och sjuk verklighet.
Citera
2024-04-11, 02:30
Avstängd
Citat:
Om jag minns rätt från den inspelningen så svarade inte barnet något alls utan var helt tyst trots Linneas sjuka anspelningar. Kan minnas fel, men tror inte det.

Kan vart så. Var ett svagt ja eller bara nickande med huvudet ja. Du har sett den iaf då kan jag bekräfta och du vet också den finns.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-11 kl. 02:33.
Citera
2024-04-11, 02:32
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det är du som tagit det till den nivån.
Så berätta om hans lag brott eftersom du påstod att han hade det.
Skattebrott har alla tre begått så har du inte mer än så?
Jocke har däremot brutit mot flera lagstiftningar som han håller på. En av dem är brottsbalken där hemfridsbrott regleras.

Sa jag nånstans att bara Chrippa tex fifflat med skatten eller andra saker? Jag fyllde i din text bara. För du snackar om Jocke att han begått lagbrott

Ofredande, skadegörelse, misshandel och olaga hot tex.
Citera
2024-04-11, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kan vart så. Var ett svagt ja eller bara skakade på huvudet ja. Du har sett den iaf då kan jag bekräfta och du vet också den finns.
Javisst finns den videon, det var ett tag sen och det var rätt så hemskt att höra och se hur man utsätter ett litet barn på det sättet med fiktiva sjuka hot.
Citera
2024-04-11, 02:36
Avstängd
Citat:
Javisst finns den videon, det var ett tag sen och det var rätt så hemskt att höra och se hur man utsätter ett litet barn på det sättet med fiktiva sjuka hot.

Även om Linnea och Chrippa var arga på varandra finns det ingen anledning att bete sig mot ett rädd barn så. Förstår att Jocke och Jacke gick i taket när de såg videon.
Citera
2024-04-11, 02:36
Medlem
Citat:
Även om Linnea och Chrippa var arga på varandra finns det ingen anledning att bete sig mot ett rädd barn så..
Nej, det var riktigt hemskt och fruktansvärt att ta del av faktiskt. Stackars barn. Sånt där skapar trauman.
Citera
2024-04-11, 02:45
Avstängd
Citat:
Nej, det var riktigt hemskt och fruktansvärt att ta del av faktiskt. Stackars barn. Sånt där skapar trauman.

Linnéa kunde sagt "pappa är inte farlig. Du behöver inte vara rädd" och klappa henne lite men värker ur det istället helt oberört.

Linnea filmade ju videon för att det skulle synas att barnet var rädd för pappa men dum som hon är gör hon självmål på slutet. Videon är väl 7 sekunder.
Citera
2024-04-11, 02:52
Medlem
Citat:
Linnea filmade ju videon för att det skulle synas att barnet var rädd för pappa men dum som hon är gör hon självmål på slutet. Videon är väl 7 sekunder.
Naturligtvis så är det för egen vinning, för att trycka ner Chrippa ännu längre ner, hon skulle ju förstöra hans liv, vi alla vet var han är idag. Båda är gravt lågbegåvade.
Citera
2024-04-11, 02:55
Avstängd
Citat:
Naturligtvis så är det för egen vinning, för att trycka ner Chrippa ännu längre ner, hon skulle ju förstöra hans liv, vi alla vet var han är idag. Båda är gravt lågbegåvade.

Filmandet stärker ju teorin om att få bort barnet ur bilden så Linnea kan vara dotter och få Chrippa som pappa själv.
Citera
2024-04-11, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Sa jag nånstans att bara Chrippa tex fifflat med skatten eller andra saker? Jag fyllde i din text bara. För du snackar om Jocke att han begått lagbrott

Ofredande, skadegörelse, misshandel och olaga hot tex.
Det Jocke anmält Chrippa för är ju mycket fria fantasier. Det Jocke utsatt Chrippa för är riktiga brott.
Citera
2024-04-11, 04:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det Jocke anmält Chrippa för är ju mycket fria fantasier. Det Jocke utsatt Chrippa för är riktiga brott.
Men chrippa säger ju att han inte tänker anmäla saker till polisen, så Jocke kommer undan som vanligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in