Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Vad säger alla som skyddar Chrippa att han ljuger om att man inte kan stå på flera hyreskontrakt? Eller ljuger och ljuger. Han har ju oftast fel när det kommer till faktafrågor. Han är så obildad. Han blandar in folkbokförd och hyreskontrakt som är 2 olika saker.
Och denna kille har inte fått chansen att uttala sig
När han väl uttalar sig snurrar han ju ändå bara in sig i massa lögner.
Tycker det är hysteriskt roligt att han inte betalade hyran för att Jocke gick runt och sade det till folk. Så pga ett bråk mellan 2 brorsor ska inte bostadsbolaget få hyran?

Han bor där, han är ansvarig för att hyran betalas.
Spelar ingen roll om han kom hem 29e eller 31 mars. Det är inga ursäkter för att inte betala hyran heller. Han skulle kunna komma hem 4/4, hyran ska vara betald senast 31/3 ändå oavsett. Det tar liksom 3 min. Jag betalade en gång 3 hyror när jag var utomlands. Men behöver inte betala i Sverige. Har man inte fakturan kan man bara mejla bostadsbolaget OCR. Men Chrippa har sina egna regler. "Jag har inte hunnit betalat hyran för jag var upptagen med att bosta tänderna".
Det är bevisat att Jocke står med på kontraktet och inte är borgenär. Det heter inte borgonär. Har man en borgenär vet man det.
Snurrar inte alls till det, däremot bör Jockiboi ställas till svars för vad han påstår. Den största jävla tönten som försöker göra sig till ett offer, samtidigt som han hävdar att han är smartare än alla...
Tragikomiskt att Jockiboi grävt en grop åt sin bror, men han har själv ramlat ner och snart ska hela världen få se vilken psykopat han är, narcissisten Joakim Kejsaren Lundell.
Christofer äger sina fel och misstag, han bröstar det.
Chrippa är en legend, jag har aldrig hört någon rappa loss helt planlöst och ändå fantastiskt roligt och träffande, utan att hämta andan.
Vart är alla kreatörer på tuben som borde stötta en annan kreatör som utsätts för mobbning och rent hat, förtal och förlöjliganden 24/7?
Den som tiger den samtycker
Hatten av för Cluee, Christofer själv och Linnéa