2023-08-01, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 753581
Det är ingen som har förundersökningsprotokollet för detta spännande fall?

Ljudfilerna från rättegången finns på krimfups kanal
https://www.youtube.com/watch?v=Y6kiMfPrwP0&list=PLXVlceFOj1KQEVnvzhxwoiHU jxw9m8HLg

Där planerade hennes son och make att mörda "gängledare" som frugan var otrogen med.
De åkte fast, men alla blev friade.
Knepigt minst sagt, men väldigt intressant fall att följa.
Citera
2024-01-07, 11:13
Medlem
Ingen med fup?
Citera
2024-02-26, 19:40
Medlem
Faltas avatar
Nu har Catrin listad bytt både för och efternamn och bor långt upp i Sverige. Sedan en månad har hon en ny kille 32år ,sammanboende och den killen/mannen är inte vem som helst. Hon tycks gilla gangsterkillar. Ändå tycker jag lite synd om henne.
Citera
2024-04-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Hon är idag 42 år gammal. Du har en bild på henne här:

https://bulletin.nu/uteslutna-advokatens-make-haktad-for-mordplaner-pa-alskaren

Är detta samma kvinna som idag heter Sara bekkestad och är bosatt i Umeå?
Citera
2024-04-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpas
Är detta samma kvinna som idag heter Sara bekkestad och är bosatt i Umeå?

Rättelse: Bekkevold
Citera
2024-04-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nu har Catrin listad bytt både för och efternamn och bor långt upp i Sverige. Sedan en månad har hon en ny kille 32år ,sammanboende och den killen/mannen är inte vem som helst. Hon tycks gilla gangsterkillar. Ändå tycker jag lite synd om henne.

Får lite kalla kårar här. Jag pratade med mannen i förrgår angående en försäljning av en byggnad.
Citera
2024-04-07, 23:36
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Får lite kalla kårar här. Jag pratade med mannen i förrgår angående en försäljning av en byggnad.
Du ska ha så lite som det går att ha att göra med den psykopaten. Han misshandlade en vän i västerås för ett tag sedan. En brutal kille. Köp inte något av honom, det blir aldrig bra. Vettvilling om du frågar mig.
Citera
2024-04-08, 00:15
Medlem
Citat:
Du ska ha så lite som det går att ha att göra med den psykopaten. Han misshandlade en vän i västerås för ett tag sedan. En brutal kille. Köp inte något av honom, det blir aldrig bra. Vettvilling om du frågar mig.

Känner du honom?
Och så vi pratar om samma person, Ardaw*n daw*od kallar han sig på fb. Men heter adri*n!
Verkade trevlig det lilla jag pratat med honom. Skenet kan givetvis bedra. Men mig är ingen man sätter sig på, så vill han leka kan han få leka. Men jag har vuxit upp och orkar inte med nåt onödigt!

Från att köpa en byggnad till att komma in på listad och sen honom, så kanske man ska lyda dina ord!
Citera
2024-04-08, 00:26
Medlem
Listad som numera heter Sara, äger ume nord fastigheter ab tsm med någon Tommy listad. Vem är han? Född -53
Citera
2024-04-08, 09:06
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Känner du honom?
Och så vi pratar om samma person, Ardaw*n daw*od kallar han sig på fb. Men heter adri*n!
Verkade trevlig det lilla jag pratat med honom. Skenet kan givetvis bedra. Men mig är ingen man sätter sig på, så vill han leka kan han få leka. Men jag har vuxit upp och orkar inte med nåt onödigt!

Från att köpa en byggnad till att komma in på listad och sen honom, så kanske man ska lyda dina ord!
Det är samma individ.
Citera
2024-04-08, 09:17
Medlem
Citat:
Det är samma individ.

Hur känner du till honom?
Citera
2024-04-08, 16:00
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Hur känner du till honom?
Genom kompisen som är yngre än mig, och det är 100% som jag skrivit. Men man ska iofs alltid bilda sin egen uppfattning om en människa, men min bild av honom är inte speciellt trevlig. Som jag skrev 3 inlägg ovan. Fast flashback är också så att man vet inte riktigt vem man pratar med. Du förstår hur jag tänker. Jag är lite försiktig och även på pm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in