Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Jag tror nog att allt kommer klarna, fundera istället över varför Danjal är så "givmild" och arrangerar och grejjar, är med överallt och sköter Jocke och Jonnas olika ekonomiska förehavanden, resor osv... Den karamellen suger jag på, det är rörigt och trist med matte, är det därför som Anjo och Danjal promotar Analyshasse?
Var det inte Anjo som gjort någon dokumentär om en lurendrejare med högst tvivelaktiga kurser?
Anjo hatar Chrippa, varför då? Ännu mer hatar han Chrippas fästmö, önnu konstigare.
Vad har Linnéa gjort?
Det finns ingenting som Anjo, Julia, Tindra och Jocke påstått som stämmer.
Tillochmed Jonna, den starka kvinnan som tröstar Jockiboy, har lagt upp syrliga pikar och elaka texter.
Är den det typiskt kvinnliga, känner hon konkurrens?
Är det därför hon plastikopererar sig och sprutar in gojs här och där?
Linnea är jättesöt, sånt är tufft för osäkra kvinnor.
Är det därför människor försöker hitta fel på henne, inbilla henne och följarna att någonting är konstigt?
Det enda som är konstigt är kroppshetsnormaliseringen.
Ni som hävdar att Linnéa är en golddigger och endast vill bli känd, kan jag tipsa om att lyssna på senaste poddavsnittet med Chrippas ex, skynda innan det plockas bort.
När man inte tror det kan bli värre, framkommer det att morsanpukakka sitter med.
Snyggt jobbat girls👌
Ha i åtanke att det är Chrippa som utmålats som en dålig pappa och Linnea som skulle vara en golddigger 🙄
Gud va fnittrig Linnea var igår kväll när hon hamna i samma TIKTOK live med Prefab Adde och två till. Fnittrade och slickade sig om läpparna så fort Adde log eller pratade…
Adde bad Linnea hämta Chrippa men det vart utan honom han ”hade fullt” upp med sin stream.
Adde sade sedan på skoj att jag fyller år idag så jag vill att ni följer mig och det gjorde ju såklart Linnea sen försvann hon in till en annan live.
Då undrade dom vart hon tog vägen och Adde sade skämtsamt att ”hon fick väl inte pga Chrippa” och dom skrattade….
Sen i den andra liven hon drog till där var det en tjej och en kille då sa Linnea.
”Vi måste vara i en live utan killar sen skrattade hon”.
Ooops Chrippa anade väl att en live där Linnea är tillsammans med Prefab Adde är konkurrens, eller egentligen inte han fattar att ”golddigger vibbarna” ringer högt….och att Adde förmodligen attraherar de flesta brudarna.