Spørsmålet er om de gifta seg på ordentlig eller om det var produsenten som ville ha et såk. "bryllup" for at det skulle se bra ut og gi mer oppmerksomhet rundt programmet. Både Thomas og Annelie ser ifølge bl.a. Ratsit ut til å stå som ugifte og bosatte på sine gamle adresser...
Bra spaning!
Dete var no en såkalled Hollywood Yolo Bryllyp i Las Vägas
(jay kunde sä Elvis i Heikee som vigelsforrajdare) och hon viser på samme gjang dom därhjemme att hon ar progressive liberal nok att kunne bli ihop mäd en blindbock-sexuelle gute som Kjell-Magne https://www.qx.se/wp-content/uploads/2024/02/skrmavbild2024-03-01kl114608-768x506.png men likväle boe i skiljde byer på an betryggende tafse-avstjånd ifran at trenge nuppa som Lotte Ramel
(Jay ber om ursakt att jeg reflexe mellan Bergen mål, riksnorske & dansk )
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-07 kl. 23:24.
Anneli och Thomas förklarar varför de inte är registrerade som gifta. De ville inte spoila, men ska nu skicka in alla papper, säger de. Ska Heikki skicka in vigselbeviset till Skatteverket i efterhand då?
”Nu åker alla till stugan och det blir ormgrop..” hördes någon hojta när de baxades ombord på båten. (Lotta Ramels/Ninnis snubbe?)
Hade varit kul! (Har enkel humor, beklagar)
Så blev det ett fejkbröllop…
Västgötaklimax.
Ska bli intressant att se hur Marie -Louise tar sig ur "förhållandet" med Bosse nästa vecka. Hon sa det själv i detta avsnitt det jag tänkt, att alla män beter sig ägande så snabbt.
Yvonne sa att hon varit intresserad av någon i början som blivit upptagen, undrar vem, Bengt?
Jag håller fortsatt på Niklas och Carmen, de är fina och jag hoppas de blir kära. Har gillat Richard från början också, snygg o charmig, synd att hans damer bara ser honom som vänmaterial. Inte dåligt förstås att hitta vänner men roligare om det blir kärlek.
Yvonne är lik Bosses fru, hoppas det inte bara är därför de funnit varandra.
Yvonne är ju helt klart den vackraste kvinnan. Varför blev hon inte mer uppvaktad? Slår M-L med hästlängder.
För att hon inte sänder ut samma våpsignaler som M-L utan var mer reserverad i början. Dvs lite mer seriös. Men håller med, både hon och Ninni är klart snyggaste. Ruth är väldigt vacker för sin ålder också.
Jag ser ingen framtid mellan Bosse och Marie-Louise. Han är otroligt kärlekskrank och alldeles för på och använder för stora ord alldeles för tidigt. Dessutom fokuserar han på hennes yttre på tok för mycket, vilket hon är uppenbart trött på att männen gör.
Dagen efter, i stugan:
B: "Vi bygger på det här nu. Och vi känner ju likadant."
M-L: "Vi kanske inte känner exakt likadant."
B: "Nej."
M-L: "Jag känner att jag vill ta det jättelugnt."
B: "Det här är på riktigt. Jag nyper mig i armen. Vad fin du är! Och ditt vackra leende!"
Under yoga-övningen:
B: "Vilka fina ögon! Fin du är! Titta på mig! Vi är mycket närmare nu"
På båten:
B: "Jag känner mig mest tacksam för att jag har hittat kärleken. Och då ska du säga..." (tittar menande på M-L)
M-L: "Det var fint sa jag."
B: "Ja..."
Under intervjuerna med produktionsteamet:
B: "Det väller känslor. Jag har träffat kärleken. Det är så stort. Det är som att ta ner månen. Det är så mäktigt. Att få uppleva detta med än så vacker kvinna. Det går inte med ord beskriva vad jag känner just nu. Och jag hoppas hon känner likadant."
M-L: "Bosses känslor för mig är jättestora, men jag har bett honom att ta det lite lugnt. Männen äger ju sen, det är nått ägande, som jag inte står ut med. Lyssnar han verkligen? När jag pratar med honom, då pratar han om något annat. Det är en stor sak för mig. Det är inte lätt. Jag ska fundera ända in i det sista."
Allt tyder på att M-L kommer att tacka för sig.
Senast redigerad av mhn 2024-04-08 kl. 07:32.
M-L ger dock dubbla signaler. Hon säger inte nej, men inte heller ja. Hon gillar uppmärksamheten och vill inte såra någon, trots att hon innerst inne vet att det inte kommer att bli något med någon av männen.
Det såg man ju när hon stod och kladdade på Heikki, samtidigt som hon sa att de bara skulle vara vänner trots att han "var så fin".
Hon har ett enormt behov av att vara omtyckt, vilket männen feltolkar som att hon vill ha något mer med dom. Hon är lika kass på att sätta gränser som männen är.