2024-04-07, 13:42
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nej du! Jag kommer aldrig bjuda den fege jäveln på öl! Och jag vet att traske och trazke känner likadant!

Fega jäveln på öl? Det är vida känt här trazke att du den absolut fetaste skiten av alla. Det vet ALLA om. Du är ett troll.
Citera
2024-04-07, 13:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Fega jäveln på öl? Det är vida känt här trazke att du den absolut fetaste skiten av alla. Det vet ALLA om. Du är ett troll.
Fegt att fatshamea folk så! Så jävla fet är jag faktiskt inte, lite rund om magen kanske...
Citera
2024-04-07, 18:01
Medlem
hortaxis avatar
Utsikten - Gefle 0:0 187 åskådare
Skövde - Landskrona 0:0 205 åskådare

Superettan har sett bättre dagar.
Hoppas dom här två lagen ryker!
Citera
2024-04-07, 18:08
Medlem
Galantos avatar
Skönt att få med sig en pinne mot Utskitet efter förra helgens domardebacle. Nog måste väl det jävla pisslaget utan fans ryka?
Citera
2024-04-07, 19:22
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Utsikten - Gefle 0:0 187 åskådare
Skövde - Landskrona 0:0 205 åskådare

Superettan har sett bättre dagar.
Hoppas dom här två lagen ryker!

Fatta att Utsikten kvalade till Allsvenskan i höstas. Det hade blivit rena freakshowen om de gått upp.

Skövde förtjänar inte ett lag i Superettan med så dålig uppbackning. Eller väntar månne Skövdeborna på att handbollssäsongen ska ta slut? Jag har aldrig varit i Skövde, men av det jag hört så borde allt som kan bringa minsta lilla glädje över denna håla emottas med tacksamhet.
Citera
2024-04-07, 19:24
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Fatta att Utsikten kvalade till Allsvenskan i höstas. Det hade blivit rena freakshowen om de gått upp.

Skövde förtjänar inte ett lag i Superettan med så dålig uppbackning. Eller väntar månne Skövdeborna på att handbollssäsongen ska ta slut? Jag har aldrig varit i Skövde, men av det jag hört så borde allt som kan bringa minsta lilla glädje över denna håla emottas med tacksamhet.
Skövde spelade i Borås den här matchen. De har ingen superpublik normalt sett kanske men så här dåligt brukar det inte vara.
Citera
2024-04-07, 19:27
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Skövde spelade i Borås den här matchen. De har ingen superpublik normalt sett kanske men så här dåligt brukar det inte vara.

Tack, precis när jag sågat dem slog det mig att jag hört nåt i den vägen. Så långt är det iofs inte till Borås så de förtjänar klander ändå.

(ser framför mig en karavan av epatraktorer från Skövde till Borås ... som alltså uteblev och därför inte infriade mina fördomar )
Citera
2024-04-07, 20:19
Medlem
Galantos avatar
Nog fan borde väl Skövde snitta över 1000? Även om det är en håla så är det väl bara fotboll och handboll där dom har nån elitidrott. Eller är det bara frikyrkliga i Skövde?

Förståeligt om dom spelar i Borås med en lägre publiksiffra, men har man mindre än 1000 per match ska man inte spela i Superettan.
Citera
2024-04-07, 20:26
Medlem
hortaxis avatar
Varför spelar dom i Borås?
Citera
2024-04-07, 20:33
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Nog fan borde väl Skövde snitta över 1000? Även om det är en håla så är det väl bara fotboll och handboll där dom har nån elitidrott. Eller är det bara frikyrkliga i Skövde?

Förståeligt om dom spelar i Borås med en lägre publiksiffra, men har man mindre än 1000 per match ska man inte spela i Superettan.
Skövde har faktiskt haft precis över 1000 i snitt de två säsonger man spelat i Superettan. Precis över, men ändå.
Citera
2024-04-07, 20:36
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Varför spelar dom i Borås?
Man håller på att lägga konstgräs på hemmaarenan Södermalms IP, och kommer att spela de två första matcherna i Borås innan det blir klart.
Citera
2024-04-07, 20:39
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Man håller på att lägga konstgräs på hemmaarenan Södermalms IP, och kommer att spela de två första matcherna i Borås innan det blir klart.

Trist! Skövde borde väl kunna ha naturgräs eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in