Citat:
Ursprungligen postat av
CyklonB12
Det har nu allt bottnat i Anjos antagonisthjärna. "Jag ska förstöra Cluees liv, eftersom han vågar ifrågasätta mig, kungen av YouTube!" Kan inte bara någon sätta fettot på plats och få honom i total obalans.
HAHAHA, förlåt att jag skrattar? 😇 Är han någonsin annat än i total obalans? Det är det Cluee gör nu. Anjo känner ett behov av att berätta att han minsann får kärlek. Alla fattar att det inte skett. Ponta, du har förlorat, börjar det sjunka in?
Imorgon kommer det låna ”jag är jätteupptagen med att resa, njuta och umgås med min familj”, när alla fattar att heeela hans värld kretsar runt youtube, Joakim Lundell, Flashback och besattheten för dagens hatobjekt.
Ponta, du ville ha en debatt hörde jag? Alla vet att du spenderar mer tid här än med dina barn så låt oss börja här hjärtat. Vi startar en ny tråd och kör. Jag är redo,
är du?
KOM OM DU ÄR EN MAN , eller vill du framstå som ett barn som sålt smöret och tappat pengarna?
Om du inte ställer upp kanske Lisen kan låna ut en napp till dig. Eller så visar diu dina barn att du iallafall IBLAND kan lyckas stå för ditt ord.
Vad är det man säger?
Stor i orden, liten på jorden.
Mus.