Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Jag fick till mig, för rätt länge sedan, typ ett par månader, att Julia inte är nöjd med bara underhållsstöd för dottern. Hon skall ha krävt mer och till och med ägnat sig åt utpressning. Jag tror inte att den biten har ändrat sig one bit
Jag kan inte säga att jag vet vad det utpressades om, men hon har ju använt flicka förr som vapen i hennes hämndmarsch mot Chrippa. Hon kan inte ta att hon blev dumpad, vilket man kanske kan förstå, men hon har haft två-tre förhållanden till sedan breaket och nu har det snart gått ett år. Hur länge till kan hon hålla på så? Hon skadar flickan mer än Chrippa, även om hon tror att det är han som får dom största smällarna. En obehaglig människa och olämplig mamma
Att Julia använder dottern är uppenbart.
Det framgick tydligt i liven hos Anjo och även hennes medverkan i Chrippa fallet-Anjos domstol..
Det har ju läckt ut riktigt vidriga telefonsamtal där Julia kräver pengar, påstår sig inte ha pengar eller nödvändogheter. Tex bsrnvagn för att orka gå till affären? Varför kunde inte Jonna lånat ut någon av Giggos vagnar? Dom har ju bott i samma lägenhetshus, eftersom Chrippa ordnade så Julia fick bo i lägenheten medan han var i Dubai, det berättade han att han ordnat, för Chloes skull. Ändå har Julia ägnat sig åt allt annat än dottern.
Hon fick även bo i lägenheten tidigare, när Jocke bestämde det, när Chrippa drog till Danmark, han är lite för snäll, med tanke på att han bara får skit tillbaka.
Anjo som skulle dela pengarna med Chrippa, vad fick Julia för sin medverkan? Hon som Anjo påstår tjatade om att få komma till studion?