2024-03-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonfeather
Vad jag vet har han alltid varit lite udda. Kan dock inte svara på varför han tycks gilla porr. är ganska säker på att det inte kommer från hans föräldrar ialla fall.
Tänkte mer på hur han blivit så korkad - grova inlärningssvårigheter och spatserar omkring flinade på byn som om inget hänt...
Citera
2024-03-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entilltomte
Tänkte mer på hur han blivit så korkad - grova inlärningssvårigheter och spatserar omkring flinade på byn som om inget hänt...
Som sagt har han vad jag vet alltid varit sådan.
Citera
2024-04-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonfeather
Som sagt har han vad jag vet alltid varit sådan.

Hej ny här så vet inte hur man lägger upp något utan att trycks på citera. Sorry

Jag tänker lite att Mgm kanske inte ljuger om att det är Bo som ville visa honom hennes hemmiga ställe. Nere på platsen frågar kanske Mgm om han vill vara hennes pojkvän o tänker då i term av att pussas kramas o hålla handen. Helt oskuldsfullt. Men Mgm har ju då kanske lite andra referenser hemma ifrån hur man har ett förhållande då han kanske varit utsatt för sin pappas utagerande om sina porrfilmer. Vi kan bara gissa om han sett något i den vägen o blir då helt förskräckt vid tanden på stt vara pojkvän o han får något panikutbrott o skadar lilla Maya.
Springer sen hem o stänger in sig på sitt rum o pratar inte med någon. Föräldrarna tror kanske han stängt in sig för att han oroar sig för Maya o föräldrarna har kanske inte ens något intresse att interagera med Bo o tycker det bara är skönt att han sitter på sitt rum o kanske spelar något spel o bara är tyst.
Bara en tanke.. 🤔
Citera
2024-04-01, 07:03
Medlem
Vad heter föräldrarna till pojken?
Citera
2024-04-01, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Vad heter föräldrarna till pojken?

Lena och Royne
Citera
2024-04-01, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Lena och Royne
Efternamn?
Ålder på dom?
Citera
2024-04-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag ber dig visa källa på dina påståenden - kan du det?

Nej du har inte varit neutral

Vill bara säga att du är riktigt störd. Du var den som började anklaga Von-Utfall genom att skriva att hen gullat med GM samt försökt skydda brottsoffret, och när personen sedan ber dig citera detta (då du trots allt påstår att hen skrivit det här i tråden) så undviker du detta genom att be hen skriva ut sin partners namn på Flashback?
Citera
2024-04-01, 15:40
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Efternamn?
Ålder på dom?

Läs Grevens sammanfattning på sida 1 del 7, där står allt du söker.
Citera
2024-04-01, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenivattn3t
Vill bara säga att du är riktigt störd. Du var den som började anklaga Von-Utfall genom att skriva att hen gullat med GM samt försökt skydda brottsoffret, och när personen sedan ber dig citera detta (då du trots allt påstår att hen skrivit det här i tråden) så undviker du detta genom att be hen skriva ut sin partners namn på Flashback?

Ska du inte skriva något till den misogyna pedofilen som arbetar på Marks Gymnasieskola med att utbilda funktionsnedsatta barn - som beskrev sin funktionsnedsatta elevs helt normala kläder som "utmanande" också? Appropå störd. Det kan vara pedolärarens förmedlade störda syn och påverkan på sina elever som fått mgm att gå över gränsen och slå ihjäl bo.
Citera
2024-04-01, 18:25
Medlem
Hört nya rykten på byn, där det påstår att T*m blivit sexuellt utnyttjad av sin far.... Alltid spännande att höra massa rykten... Undra vart detta kommer ifrån
Citera
2024-04-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolliplutt
Hört nya rykten på byn, där det påstår att T*m blivit sexuellt utnyttjad av sin far.... Alltid spännande att höra massa rykten... Undra vart detta kommer ifrån

Jag har INTE hört några sådana rykten på byn.

OM mgm blivit utnyttjad av någon så ligger det närmare tillhands att misstänka pedoläraren från anpassat gymnasium som tyckte att stora tjocktröjor på sina funktionsnedsatta elever var "utmanande".
Citera
2024-04-02, 19:21
Medlem
Citat:
Efternamn?
Ålder på dom?
Andersson. Hon är 53, han 60.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto