Citat:
Ursprungligen postat av
Soetroev
Gissar att hon troligtvis har känslor för dig men inte vågar säga det utan vill att du tar första steget. När du inte gör det (samt saknar intresse) blir hon galen och gör det hon kan för att få din uppmärksamhet.
Tror hon har sett dig som en trygghet pga er vänrelation, samtidigt som hon undrar varför du inte tänder på henne som andra killar gör. Du ger då ett icke-desperat och tryggt intryck hon ser som attraktivt och du blir då mycket mer spännande än alla andra grabbar som hundar efter henne.
Jag har börjat misstänka det också (allt du sa där, faktiskt). Det är inte omöjligt att du har rätt.
Hon har verkligen massor med killar efter sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnutteFia03
Kan vara att hon vill se om hon ändå kan få dig att vilja ha henne, som en slags ego-tripp för henne.
Sen är det ju ibland just det som vi inte kan få som lockar allra mest.
ja, och jag tänker då att säg att hon skulle få mig (kommer inte hända) så skulle hon kanske tröttna igen när hon väl sett att hon kunde få mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pillar43
När jag läste att du var relativt ny på snap så poppade följande fråga direkt upp; Är du säker på att hon bara skickar dessa bilder till dig och att du inte bara kollar på hennes story? Många tjejer mer eller mindra spammar sina stories med selfies så om du inte är fullt medveten om hur snap funkar kan det vara lätt att tro att de är personliga bilder - när de egentligen inte är det. Då är det ironiskt nog istället du som ses som weird, genom att svara på någons stories för ofta.
Edit; Såg precis att någon redan nämnt scenariot. Missade det första gången jag skummade igenom tråden.
Jag försäkrar dig att det inte är storys jag tittar på

.. däremot, som någon sa, så har hon säkerligen fler hon skickar selfies till samtidigt.