2024-03-29, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Anklagar du Sara för att inte betala (tillräckligt med) skatt?
Det kan räknas som förtal och är straffbart

Givetvis har Sara den heliga betalat in skatt för idkad könshandel! Allt annat är otänkbart!!

Knarkare, hora och skattesmitare, säger dumpsterserna för hon vill ju minsann rädda fiktiva fjortisar från gubbkuk. Det gamla ludret bryr sig endast om fiktiva barn, verkliga barn är det tydligen skitsamma med.
Citera
2024-03-29, 18:18
Bannlyst
Allltså kollade ett klipp på dumpen nu där Sjöberg tjostar och ropar stanna efter en som springer ifrån dem haha.. alltså lite komiskt. Det verkar inte som om kondition är Sjöbergs starkaste gren

Men hur länge ska de få hålla på? Någon måste ju gå in och stoppa detta uppifrån, vad är det regeringen inte förstår? Yttrandefrihet i all ära men något måste göras om så det blir stopp på sådant här för det här är inte journalistik eller kan kallas för allmänintresse. Vad är det för tokfrans lagar vi har i Sverige nu för tiden kan man undra.
Citera
2024-03-29, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Givetvis har Sara den heliga betalat in skatt för idkad könshandel! Allt annat är otänkbart!!

Knarkare, hora och skattesmitare, säger dumpsterserna för hon vill ju minsann rädda fiktiva fjortisar från gubbkuk. Det gamla ludret bryr sig endast om fiktiva barn, verkliga barn är det tydligen skitsamma med.

Ja det är verkligen jättekonstigt att en person med den bakgrunden hon har och även sjöberg som har haft problem med spriten. Hur kan det vara egentligen att dessa tillåts att göra detta? konstiga lagar vi har som är helt skogstokiga. De måste ju göras om det säger ju sig självt
Citera
2024-03-29, 19:02
Bannlyst
Är det någon som vet om de har hotbild mot sig Sara och Patrick tex polisbeskydd eller löser de här MC-klubbarna de polar med och som inte vill visa fejset på bild detta åt dem? Haha det var också lite komiska bilder de hade lagt upp såg nästan ut som om begåvningsreserven hade årsmöte ju haha

Men de borde nästan leva med en hotbild mot sig eller? Dem de hänger ut kan ju inte ha mycket att förlora på att hämnas på dem om inte annat, eller någon anhörig som fått mycket skit på grund av detta och te.x ledsnat på dem. Ska bli kul att följa detta framåt i alla fall.
Citera
2024-03-29, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Är det någon som vet om de har hotbild mot sig Sara och Patrick tex polisbeskydd eller löser de här MC-klubbarna de polar med och som inte vill visa fejset på bild detta åt dem? Haha det var också lite komiska bilder de hade lagt upp såg nästan ut som om begåvningsreserven hade årsmöte ju haha

Men de borde nästan leva med en hotbild mot sig eller? Dem de hänger ut kan ju inte ha mycket att förlora på att hämnas på dem om inte annat, eller någon anhörig som fått mycket skit på grund av detta och te.x ledsnat på dem. Ska bli kul att följa detta framåt i alla fall.

Haha, hotbild?
Ska #400 köra över dom med sin cplådcykel?
Eller ska "vad gör du med MIG"- rektorn #180 tjejslå dom ?

Knappast, pedofiler har inget att komma med.
Citera
2024-03-29, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Haha, hotbild?
Ska #400 köra över dom med sin cplådcykel?
Eller ska "vad gör du med MIG"- rektorn #180 tjejslå dom ?

Knappast, pedofiler har inget att komma med.

Haha köra över med cykel, vad barnslig du är.

Nej att någon ledsnar och åker ned och skjuter dem eller skickar någon att göra det. Det var väl mer det jag tänkte. Men jag vet inte om de har någon hotbild mot sig men man skulle ju kunna tänka att de har det
Citera
2024-03-29, 19:38
Avslutad
Citat:
Haha köra över med cykel, vad barnslig du är.

Nej att någon ledsnar och åker ned och skjuter dem eller skickar någon att göra det. Det var väl mer det jag tänkte. Men jag vet inte om de har någon hotbild mot sig men man skulle ju kunna tänka att de har det

Vem av pedofilerna anser du har "guts" nog att skaffa ett vapen och på det sedan mörda en eller två personer?

Hank?
Hunken Honkensson?
Candyman Kent?
Kanske Brixemaker, han verkar instabil.

Näädu, tanka en actionrulle på piratebay om du vill se skjutvapenvåld.
Citera
2024-03-29, 19:50
Bannlyst
Citat:
Vem av pedofilerna anser du har "guts" nog att skaffa ett vapen och på det sedan mörda en eller två personer?

Hank?
Hunken Honkensson?
Candyman Kent?
Kanske Brixemaker, han verkar instabil.

Näädu, tanka en actionrulle på piratebay om du vill se skjutvapenvåld.

Haha du verkar ju lite snurrig i med tanke på hur du uttrycker dig. Vad är det som får dig så förvissad om att inte detta skulle kunna bli verklighet. Du nedvärderar x antal personer som du inte känner, lyfter sedan fram dem som potentiella kandidater för att förlöjliga det hela ännu mer, det är ungefär det enda jag ser att du har att komma med. Du inger inget förtroende tycker jag och du har ingen aning om vad folk som är pressade kan ta sig till, Du har ingen aning om vem som känner vem eller vilket våldskapital som kan plockas fram, större saker har hänt förr. Att det ev skulle kunna finnas en hotbild mot Sara o Patrick pga det de ställer till med är nog ingen okvalificerad gissning. I de lugnaste vatten simmar de största gäddorna vet du
Citera
2024-03-29, 19:53
Avslutad
Citat:
Haha du verkar ju lite snurrig i med tanke på hur du uttrycker dig. Vad är det som får dig så förvissad om att inte detta skulle kunna bli verklighet. Du nedvärderar x antal personer som du inte känner, lyfter sedan fram dem som potentiella kandidater för att förlöjliga det hela ännu mer, det är ungefär det enda jag ser att du har att komma med. Du inger inget förtroende tycker jag och du har ingen aning om vad folk som är pressade kan ta sig till, Du har ingen aning om vem som känner vem eller vilket våldskapital som kan plockas fram, större saker har hänt förr. Att det ev skulle kunna finnas en hotbild mot Sara o Patrick pga det de ställer till med är nog ingen okvalificerad gissning. I de lugnaste vatten simmar de största gäddorna vet du

Nu när du säger det så såg det ut att rymmas 2-3st Tec-9'or i den stängda lådan på #400 cykelkorg. Läskigt!
Citera
2024-03-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Var finns de här samtalen att ta del av?

Hos ETC, tror jag.
Citera
2024-03-29, 19:55
Bannlyst
Citat:
Nu när du säger det så såg det ut att rymmas 2-3st Tec-9'or i den stängda lådan på #400 cykelkorg. Läskigt!

Som sagt jag diskuterar inte mer med dig ha nu en god påsk.
Citera
2024-03-29, 20:44
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Såg du inte frågetecknet Bertil?

Okej, insuinerar då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto