https://www.bt.se/boras/knarkhandlare-levde-lyxliv-blir-av-med-vardesaker-for-350-000/
Citat:
Mannen handlade 15 kilo cannabis under några månader. Straffet har nu bestämts: drygt tre års fängelse.
Boråsaren blir även av med guldsmycken, märkeskläder och en mc för 350 000 kronor.
Citat:
Likt många av de andra Boråsärendena kopplas även det här fallet till gängmiljön och mer specifikt Hässlenätverket.
33-åringen kunde knytas till två Sky-konton efter att utredare på Grova brott jämfört uppgifter från chattarna med mannens förehavanden. Bland annat konstaterades att resor, adresser och dokument som framkom i diskussioner stämde överens med boråsarens liv.
Vid fem olika tillfällen under 2020 och 2021 tog mannen in totalt 15 kilo cannabis. Fyra av affärerna skedde under bara ett par månader.
Någon som vet vem detta kan vara?