2024-03-25, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej han har inte svårt att läsa av social koder, han driter i koderna pga av att han tycker sig vara blessed med ett allskönare utseende än dom andra & att vara göteborgare, svårare än så är det inte

Men glöm inte att den andre nakenbadaren Claus gav honom en klapp på axeln &
sa "det här gjorde du bra" och därmed devalverade sin egen sk intima stund i plurret med Kerstin, då det här eventet väckte en fantasi om att han kunnat bada med Marie-Louise istället, Sven-Erik vart kingen! av killarna
Missade att Klaus gav honom en klapp på axeln. Däremot satte Lasse ord på det nog fler kände, att de skämdes å Sven-Eriks vägnar, så inte blev han nån king inte efter nakenbadet.
Citera
2024-03-25, 07:26
Medlem
The naked dude avslöjade sin osolade vita röv för gänget.

Annat hade det varit om han visat sig vara nudist/naturist med en jämn o fin solbränna över hela kroppen o van att vara naken runt andra människor.

De fattar att han bara vill flasha o att han är en osäker liten pojke om jagar uppmärksamhet.
Citera
2024-03-25, 10:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten

Konstigt att alla faller för Åsa. Hon har ju varken karisma eller humor. De är nog de röda läpparna som drar. Lite lagom utmålade utanför ordinarie linjer. Hon är mjuk och följsam. Precis som männen vill ha sin kvinna ☺️
Nej jag hatar dom röda läpparna ("Red Lips" som Tomas Ledin tjata om) det är helt enkelt kraniets form (jag äger en skiktröntgen ja) som vi/jag gillar

Undra hur mycket GHB SVT hade bjudit pensionärerna för att dom
skulle orka dansa på stranden hela natten?

Bosse som ställer sig till doms över Svempa saknar själv social taktkänsla när han bakifrånklängde på Marie Louise axel & blinkade henne i ögonen under sitt 5 minuter långa tal iförd denna gröna neonskylt till glasögon, han borde nog ha tillagt "epilepsy warning", för det där blinkandet kan ju ha bidragit till att hon tyckte att han borde "spar på den energin" till glasen istället för till bågarna, där borde tokfan ha tagit av sig glajjorna & hon hade kunnat få en puss på handen iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Jag tycker Nakenmannen är ett friskt inslag i programmen 😂 Han är helgalen men ändå störtskön.
Tyvärr verkar han bege sig hemåt i nästa avsnitt. Han fick kanske urinvägsinfektion? Eller flugor på trumpeten 😎
Piccolon sjönk i mina ögon… Tror inte Åsa blev så imponerad av hans ungdomliga extraknäck 💸💸
.
Det kan vara så ja att Svempa säger "Ska de va på det her viset så kan ja lika gerna lemna" efter att ha just öppnat ett klamydiabrev från Keyoo skickat från Kjerstin

Det heter väl flugor i trumpeten, det är dessutom en roligare bild, hur någon i orkestern blåser i instrumentet och ut kommer inget ljud föränn 4 vimmelkantiga flugor långsamt svävar ut, flugor i trumpeten verkar inte vara ett engelskt uttryck, för jag både bild och ordgooglade det och det finns inga träffar på flies in the trumpet

Åsa är precis som alla kvinnor & räknar body count, man vill inte ha en slampig man som gått laget runt, helst ska han vara oskuld!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-25 kl. 11:27.
Citera
2024-03-25, 10:43
Medlem
BevinLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag får känslan att Lotta Ramel bara är där för tv tid, kan såklart ha fel men det är min känsla. Lite synd, för många äldre som är ensamma och hon tagit en plats i programmet.

Lotta är garanterat narcissist. Hon ska bestämma vad som ska göras och när. Hon tycker inte om o fiska så då ska det inte fiskas. Det ska sittas med en pilsner! En jävel på o kyssas tydligen också. Jag tvivlar på det.. Tjo o tjim som hos en 22 åring. Om man inte följer hennes taktpinne så kan man dra. Hon trodde hon kunde komma dit o roffa åt sig uppmärksamheten från alla men tji fick hon 😂 Hoppas ingen väljer henne för deras egen skull.
Citera
2024-03-25, 11:29
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Så osmakligt av göteborgaren att näcka sig och gå och bada när alla är samlade. Atle som manlig hora, inte särskilt attraktivt, även om det var länge sedan. Marie-Louise leker med alla gubbars känslor...
Marie-Louise verkar vilja visa att alla männen är intresserade av henne endast för att sola sig i glansen. Gillar inte henne alls.
Citera
2024-03-25, 11:36
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nej den kommentaren var lite too much, hårfint men för mycket.
Jag hade en positiv bild av Atle de två första avsnitten men det har vänt för mig nu. Han inte bara var en gigolo som ung, takterna sitter i fortfarande tror jag. Han drar sig inte för nåt gissningsvis och vill någon betala honom för en natt så tar han nog stålarna och gör jobbet.
Kanske något för Kerstin att tänka på

Hade han haft två yrken i sitt liv, det ena som manlig prostituerad och det andra som soldat i Angola?
Det är något med honom som jag inte kan ta på ännu, men han ger mig nästan känslan av att vara en bedragare. Vi får se längs vägen, hoppas jag har fel.
Ja lite Runar över honom.
Citera
2024-03-25, 11:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

M-L har visserligen många "friare", men hon vill ha den alla andra tjejer/tanter vill ha, och vem det är har hon inte klurat ut än.

M-L får INTE det hon vill ha.
Vid första anblick kanske män kan bli intresserad av hennes look, men de drar snabbt.

M-L har självuppblåst gett uttryck för kameran att män springer efter henne,
men Bengan som hon var intresserad av var såld på Ruth, från första stund.
Bosse, som kanske kikade lite åt henne först släppte henne snabbt, för Åsa.

Och inte ens när Åsa försvunnit ur bild, har han ägnat sig åt M-L.
M-L har väntat, men nu fick hon gå till Bosse och KRÄVA att han skulle ge henne uppmärksamhet.
Alltmedan hon förklarar sig som oemotståndlig inför kameran och andra deltagare.

Hon är självuppblåst liksom naken-svempa.
Men har lite bättre självförtroende än naken-svempa.

Edit: Okej, Lars dårades ju av henne nu i sista avsnittet. Så visst, vissa män som hon inte vill ha, blir ju förtjusta i henne inledningsvis.
Men jag får intryck av att hon inte hanterar relationer om det skulle gå längre. Elakt, ifrågasätter hon allt hos dem, för hon är ju bäst.
Hon verkar bli elak snabbt?
Stackars Heikki ska väl fortsätta att dras med hennes ifrågasättande och analyserande av honom, ifall hon inte får napp med någon som intresserar henne?
Senast redigerad av dialektiker 2024-03-25 kl. 12:05.
Citera
2024-03-25, 11:57
Medlem
dialektikers avatar
Tänk er om nakensvempa vore en behaglig person att umgås med.
Han skulle ha klasar av kvinnor omkring sig, för han ser ju bra ut.
Men nu är han totalt dysfunktionell i personligheten.
Citera
2024-03-25, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
M-L får INTE det hon vill ha.
Vid första anblick kanske män kan bli intresserad av hennes look, men de drar snabbt.

M-L har självuppblåst gett uttryck för kameran att män springer efter henne,
men Bengan som hon var intresserad av var såld på Ruth, från första stund.
Bosse, som kanske kikade lite åt henne först släppte henne snabbt, för Åsa.

Och inte ens när Åsa försvunnit ur bild, har han ägnat sig åt M-L.
M-L har väntat, men nu fick hon gå till Bosse och KRÄVA att han skulle ge henne uppmärksamhet.
Alltmedan hon förklarar sig som oemotståndlig inför kameran och andra deltagare.

Hon är självuppblåst liksom naken-svempa.
Men har lite bättre självförtroende än naken-svempa.

Edit: Okej, Lars dårades ju av henne nu i sista avsnittet. Så visst, vissa män som hon inte vill ha, blir ju förtjusta i henne inledningsvis.
Men jag får intryck av att hon inte hanterar relationer om det skulle gå längre. Elakt, ifrågasätter hon allt hos dem, för hon är ju bäst.
Hon verkar bli elak snabbt?
Stackars Heikki ska väl fortsätta att dras med hennes ifrågasättande och analyserande av honom, ifall hon inte får napp med någon som intresserar henne?

Tror att prio ett för henne är att få glänsa, inte att hitta en seriös relation, även om det vore en bonus.
Hon har hängt upp sig på att (hennes tidigare) män bara valt henne för hennes utseende, men hon är ju uppenbarligen själv delaktig i det. Nu ska hon försöka ställa krav på att hon är värd mer och bättre och försöker visa något djup med sin nyvunna självinsikt. Går sådär, då hon återigen är fel ute. Hon kan ju inte styra hur människor ska agera och behandla henne.

Nä, både hon och Nakengubben saknar självinsikt. Båda verkar kräva ett visst beteende av andra, och tycker sig stå lite över resten.

Lars är inte redo, men desperat och ensam efter sin frus död.
Heikki verkar vara en fin man. Synd att han trampade på en mina direkt.

Ruth och Bengan är superfina ihop. Kommer gå bra, hoppas och tror jag.
Den Viktrika och Britten är nog inte lika seriösa, men kommer få en fin och kul sommar-romans. Om än inte evig kärlek.
Citera
2024-03-25, 12:57
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Den Viktrika och Britten är nog inte lika seriösa, men kommer få en fin och kul sommar-romans. Om än inte evig kärlek.

Heikki är mysig tycker jag. Och även Bosse.
De är lite intressanta sådär om man skulle befinna sig på hotellet

Det är lite synd om nakensvempa ändå, för att i och med att han är så osäker, så har han blivit mobbad från början.
Egentligen så tycker jag inte den svarta mankinin han hade var pervers. Den såg ju ut som ett par vanliga badbyxor med hängslen.
Men redan då tog de andra deltagarna snabbt avstånd.
Alla verkar ha tagit i honom med tång vistelsen igenom, och emellan sina uppmärksamhets-utfall verkar han ha varit ensam och utstött?
Då Atle högg Åsa, som Svempa haft vid middagen, höll Svempa sig fogligt i bakgrunden.
Stackarn, han befinner sig på en egen planet, och får inga vänner.
Atle, är ju lite obehaglig, som befann sig i det starka mobbinggänget mot nakensvempa, från start.
Nakensvempa är handikappad socialt sett, men Atle är obehaglig. En ulv i fårakläder som lurar damerna att han skulle vara mjuk.
Både Anna och nu Åsa, tror att Atle är en mjuk känslomänniska. Han är ju självuppblåst, han också.
Citera
2024-03-25, 13:11
Medlem
Citat:
Tror att prio ett för henne är att få glänsa, inte att hitta en seriös relation, även om det vore en bonus.
Hon har hängt upp sig på att (hennes tidigare) män bara valt henne för hennes utseende, men hon är ju uppenbarligen själv delaktig i det. Nu ska hon försöka ställa krav på att hon är värd mer och bättre och försöker visa något djup med sin nyvunna självinsikt. Går sådär, då hon återigen är fel ute. Hon kan ju inte styra hur människor ska agera och behandla henne.

Nä, både hon och Nakengubben saknar självinsikt. Båda verkar kräva ett visst beteende av andra, och tycker sig stå lite över resten.

Lars är inte redo, men desperat och ensam efter sin frus död.

Men jag vet inte, ML verkar ju ha levt ensam många år, har jag för mig att hon sa i första programmet. Hon verkar INTE ha en överklassbakgrund, hörde någon säga att hennes pappa varit montör och att hon växte upp i förort. Därav borde hon känna sig närmare Heikki än hon vill erkänna. Tror snarare att hon har någon slags ångest över att inte ha gjort den klassresa som hon vill att det ska verka som och då duger inte arbetarklasskillar. Hon är inte särskilt snygg, i alla fall inte jämfört med flera damer på hotellet som Yvonne t ex, har ett ganska blekt utseende både färgmässigt och utstrålningen.

Ruth och Bengan! Ja, det hoppas vi håller.
Tror att den viktrika vill ha honom, hoppas han håller för det.
Lars är absolut inte redo, men varför försöka sig på M L?
Jag hoppas även lite på Niklas och sydamerikanskan.
Citera
2024-03-25, 13:36
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Håller helt med. Kerstin verkar gränslös på ett intensivt sätt. Kanske hennes make inte var så hård ändå, han kanske försökte hjälpa henne att hålla sig inom någon form av ramar?

Det finns en omogenhet hos Kerstin som nästan gränsar till diagnos. Bada näck i en stund som hon borde förstå är väldigt intim för parten hon har med sig med TV-kamerorna rullandes, tatuera sig, prata snusk, och tro att hon ska fånga en tjugo år yngre karl?

Jösses vilket moraliserande.
Hon är mer frigjord och ungdomlig än många verkar vara här. Härligt med folk som vågar. Gränslös, nej. Frigjord och glad, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in