Citat:
Ursprungligen postat av
Mopsmatten
Jag tycker Nakenmannen är ett friskt inslag i programmen 😂 Han är helgalen men ändå störtskön.
Tyvärr verkar han bege sig hemåt i nästa avsnitt. Han fick kanske urinvägsinfektion? Eller flugor på trumpeten 😎
Piccolon sjönk i mina ögon… Tror inte Åsa blev så imponerad av hans ungdomliga extraknäck 💸💸
Tycker inte det verkar bli några par i programmet. Jo ett. Allt cirkulerar runt några personer. Så var inte förra säsongen vad jag minns. Tror det här gänget är lite olika varandra allihop.
Nakensvempa har ju noll koll på hur man interagerar med omgivningen.
Han är en extremt ensam person, alldeles för uppblåst av sin egen förträfflighet, där allt baseras på hur fysiskt vältränad han är.
Han har en snygg kropp för sin ålder, men han är extremt osäker socialt sett med andra.
Är övertygad om att han inte har en endaste nära vän, och han har ingen utstrålning överhuvudtaget ihop med att han är anmärkningsvärt ointressant som person baserat på sin ålder.
De flesta som är till åren komna brukar alltid ha något intressant att prata om (då de blivit visa av erfarenhet).
Nakensvempa skulle jag inte ta i med tång om jag var i närheten av honom. Finns ett skäl till att folk skyr honom.
Att han badade naken tycker jag dock inte var så märkvärdigt, men jag tror att alla ryggade för att de skyr honom på annat sätt? Då blev detta en ursäkt, att ta avstånd ifrån honom?
Konstigt att man kan vara så pubertal i Sven-Eriks ålder. Han är så jätteosäker, och så ska han kompensera det genom att spela tuff, med mankini, näcka, svassa med sin vältränade kropp osv.
Så märkligt med äldre som inte blivit mer trygga i sin personlighet då de är så till åren komna.