2024-03-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Svassar inte gubbsen lite väl mycket efter Åsa och M-L?
Åsa är stel som ett kassaskåp medan M-L har ALLDELES för höga tankar om sig själv.
Eva Sterner kastade sig ut på surfingbrädan i vågorna. Diana (med iofs konstig raklugg) har varit simmerska.
Riktiga kruttanter, långväga från rullatorer.
Men ok, de saknade visst karisma?
Samtidigt så verkar det som, att om en person blir intressant, så ska alla slåss om den?

Det håller väl bättre med en mer ödmjuk person, som har lite självdistans?
Ninni som ni säger, vad är det för fel på henne? Är hon för blyg?
Konstigt att kamerateamet inte ägnar en endaste liten stund åt vissa?
Man har ju ingen aning om hur de är.
De är ju bara som skuggor i bakgrunden.
Ja, Ninni ser man väldigt lite av. Yvonne Hammarström ser man knappt heller. Hon är väl egentligen en av de snyggaste damerna, men runt henne verkar ingen svassa. Hon syns förresten nästan inte alls. Två andra man knappt ser är Ali och Ramon.
Senast redigerad av Thecrafter 2024-03-24 kl. 21:36.
Citera
2024-03-24, 21:32
Medlem
picapicans avatar
Ljög gammeltanten om sin ålder för produktionen?
Citera
2024-03-24, 22:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ljög gammeltanten om sin ålder för produktionen?
Tror du hon är yngre eller äldre?
Citera
2024-03-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Jag tycker Nakenmannen är ett friskt inslag i programmen 😂 Han är helgalen men ändå störtskön.
Tyvärr verkar han bege sig hemåt i nästa avsnitt. Han fick kanske urinvägsinfektion? Eller flugor på trumpeten 😎
Piccolon sjönk i mina ögon… Tror inte Åsa blev så imponerad av hans ungdomliga extraknäck 💸💸

Tycker inte det verkar bli några par i programmet. Jo ett. Allt cirkulerar runt några personer. Så var inte förra säsongen vad jag minns. Tror det här gänget är lite olika varandra allihop.
Citera
2024-03-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Många män dras till äldre kvinnor, nästan vanligare numera, än att dras till yngre. Kerstin är dock en gammal, skrynklig, ostabil tanta som ingen i 60-årsåldern vill ha.

Hur kunde hon ljuga om sin ålder? Kollas inte detta upp i castingen?

Håller helt med. Kerstin verkar gränslös på ett intensivt sätt. Kanske hennes make inte var så hård ändå, han kanske försökte hjälpa henne att hålla sig inom någon form av ramar?

Det finns en omogenhet hos Kerstin som nästan gränsar till diagnos. Bada näck i en stund som hon borde förstå är väldigt intim för parten hon har med sig med TV-kamerorna rullandes, tatuera sig, prata snusk, och tro att hon ska fånga en tjugo år yngre karl?
Citera
2024-03-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Jag tycker Nakenmannen är ett friskt inslag i programmen 😂 Han är helgalen men ändå störtskön.
Tyvärr verkar han bege sig hemåt i nästa avsnitt. Han fick kanske urinvägsinfektion? Eller flugor på trumpeten 😎
Piccolon sjönk i mina ögon… Tror inte Åsa blev så imponerad av hans ungdomliga extraknäck 💸💸

Tycker inte det verkar bli några par i programmet. Jo ett. Allt cirkulerar runt några personer. Så var inte förra säsongen vad jag minns. Tror det här gänget är lite olika varandra allihop.
Vilka tror du blir ett par?
Citera
2024-03-24, 22:41
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Som jag förstod det av Kerstin, så hade hon sagt att hon var betydligt yngre. Det var ju bara en annan kvinnlig deltagare som visste hur gammal hon egentligen var (sa hon i alla fall).

Varför skulle hon säga att hon var äldre än hon var? Då skulle hon ju behövt säga runt 90 år och då hade hon garanterat inte kommit med.
Citera
2024-03-24, 22:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten

Nakensvempa har ju noll koll på hur man interagerar med omgivningen.
Han är en extremt ensam person, alldeles för uppblåst av sin egen förträfflighet, där allt baseras på hur fysiskt vältränad han är.
Han har en snygg kropp för sin ålder, men han är extremt osäker socialt sett med andra.
Är övertygad om att han inte har en endaste nära vän, och han har ingen utstrålning överhuvudtaget ihop med att han är anmärkningsvärt ointressant som person baserat på sin ålder.
De flesta som är till åren komna brukar alltid ha något intressant att prata om (då de blivit visa av erfarenhet).
Nakensvempa skulle jag inte ta i med tång om jag var i närheten av honom. Finns ett skäl till att folk skyr honom.
Att han badade naken tycker jag dock inte var så märkvärdigt, men jag tror att alla ryggade för att de skyr honom på annat sätt? Då blev detta en ursäkt, att ta avstånd ifrån honom?

Konstigt att man kan vara så pubertal i Sven-Eriks ålder. Han är så jätteosäker, och så ska han kompensera det genom att spela tuff, med mankini, näcka, svassa med sin vältränade kropp osv.
Så märkligt med äldre som inte blivit mer trygga i sin personlighet då de är så till åren komna.
Citera
2024-03-24, 23:02
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Håller helt med. Kerstin verkar gränslös på ett intensivt sätt. Kanske hennes make inte var så hård ändå, han kanske försökte hjälpa henne att hålla sig inom någon form av ramar?

Det finns en omogenhet hos Kerstin som nästan gränsar till diagnos. Bada näck i en stund som hon borde förstå är väldigt intim för parten hon har med sig med TV-kamerorna rullandes, tatuera sig, prata snusk, och tro att hon ska fånga en tjugo år yngre karl?

Kerstin beter sig som en tonåring, fruktansvärt omogen. Finns inget djup alls i henne, verkar bara kretsa kring det yttre. Har nog lite väl höga tankar om sig själv dessutom. Att man ens ställer upp i programmet när man är 85 år och resten är runt 70.
Citera
2024-03-24, 23:51
Medlem
Olustigt att se Sven-Erik, han beskriver en scen med tjejer o killar som "blir lite galna på stranden" och får lust att slänga av sig kläderna o bada. Men utanför hans huvud är det ju bara han som badar. Solklart diagnos av nåt slag, han är så totalt oförmögen att läsa av sociala koder.

Tror Åsas attraktion för Atle dog där när hon insåg att det inte var Piccolo han varit... Så onödigt av honom att skryta om detta för produktion (eftersom Erik presenterade honom som f d gigolo så hade han väl berättat det) Vissa ungdomssynder kan man behålla för sig själv.

De mest attraktiva plus intressanta i mina ögon är Ninni, Yvonne, Richard och Niklas. Hoppas Niklas och Carmencita eller vad hon heter, får ihop det.
Senast redigerad av Fridafogel99 2024-03-24 kl. 23:59.
Citera
2024-03-24, 23:53
Medlem
Crapmagics avatar
Sven-Erik är en kompis på dagis

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Som jag förstod det av Kerstin, så hade hon sagt att hon var betydligt yngre. Det var ju bara en annan kvinnlig deltagare som visste hur gammal hon egentligen var (sa hon i alla fall).

Varför skulle hon säga att hon var äldre än hon var? Då skulle hon ju behövt säga runt 90 år och då hade hon garanterat inte kommit med.
Men hon kan ju vara 106 som Dagny och samtidigt påstå att hon är yngre än dom 85 hon utger sig för att vara
Utan att kunna ta kol14 på henne så tycker jag att russingraden på henne överensstämmer med 85 rent kroppsligt, men röstmässigt är hon ca 22 år gammal https://disney.fandom.com/wiki/Enchantress

Marie-Louise är överskattad & inte så himla snygg som dom tror, ögonen håller inte måttet, Åsa är den enda knullvärdiga intessant?

"Min bror med dom stora vackra ögonen och stora leende" säger alltså den spanska systern

Heiki är fortfarande en förlorarkaraktär trots att han låtsas om att han inte är en desperado efter Marie-Louise kejsaren vi inte vill se naken, nu är det återigen att dom är överens om att bara vara vänner med det är Marie Louise som han säger vill ha kul dom här dagarna, och han begriper inte att det är en pik till hans okuliga personlighet

Engelsmannen är jävligt lik någon
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-25 kl. 00:03.
Citera
2024-03-25, 00:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Kerstin beter sig som en tonåring, fruktansvärt omogen. Finns inget djup alls i henne, verkar bara kretsa kring det yttre. Har nog lite väl höga tankar om sig själv dessutom. Att man ens ställer upp i programmet när man är 85 år och resten är runt 70.

Jag tycker inte ens att hon beter sig som en tonåring, däremot som en liten dagisflicka. Hon lägger sig till med en röst och ett tonläge som är extremt oattraktivt. Och så är hon alldeles för ”på”.
Men jag gillar henne ändå, hon vill leva fullt ut de år hon har kvar.

Sven-Erik kanske ska nämnas också när man pratar omognad. Jag kan tycka lite synd om honom, han är mest själv trots att han befinner sig på samma kvadratmetrar som övriga deltagare. På något sätt blir han alltid sittandes ensam i utkanten.
Och det är väl knappast förvånande egentligen. Han är ju socialt felknullad. Det hade inte upplevts knasigt att kasta sig naken i vattnet in på småtimmarna när alla druckit lite och mörkret lagt sig. Kanske hade fler hakat på rent av. Men Sven-Erik gör det istället INNAN festen börjar när alla precis samlats på stranden. Han inte bara badar och skyndar att klä sig efteråt, nej han står stolt och skjuter fram könet inför övriga fullt påklädda människor. Det är verkligen att göra andra människor illa till mods. På vippen till förargelseväckande beteende.

Han verkar vilja chocka andra (kvinnor förslagsvis) istället för att locka. Och så intalar han sig att han har trånande blickar i nacken. Jo tjena🤦🏻‍♂️ Jag tror egentligen att han själv märker hur fel allt blir men skyddar sig själv genom att spela över ännu mer. Antagligen blir han tillsagd av både produktionen och deltagare efter att han blottat sig, det är nog en anledning till att han verkar dra hem nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in