2024-03-23, 22:40
Medlem
stickan888s avatar
Hans äldsta dotter är bara 3 år yngre, än dumpens fiktiva barn
Citera
2024-03-23, 22:41
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbynbjornfot
många pedofiler som arbetar för bravida?

Ingen vidare bra reklam för dem ...
Citera
2024-03-23, 22:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ja, det låter högst troligt att profilbilden ändrades efter det.

Nu uttrycker den uppenbarligen ett inferno till sinnestillstånd.

Mer "konst":

Vad konstigt, jag såg framför mig exakt samma vy: en arm som ... "Great minds think alike."

Men jag lyckades aldrig lista ut vad det var. Ungefär som med ett modernt konstverk kan bilden uppenbarligen tolkas på många sätt.

Detta verkar ändå vara en gädda som inte bara har sex i tankarna, utan även vardagssaker.

Därmed torde det finnas hopp.

Jag vet ingenting om nåt byte av profilbild, jag tror att bilden som finns i chattloggarna är en "het" bild gäddan har skickat till barnet? Det ser som sagt ut som en gubbe som fistar en döende och stjärntatuerad gubbe i röven men det är gäddans ben intill en anskrämlig tapet. Längst ner i bild ser man hans tår. Som sagt; gäddor och sinne för estetik har aldrig riktigt lirat. #397
Citera
2024-03-23, 22:50
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag vet ingenting om nåt byte av profilbild, jag tror att bilden som finns i chattloggarna är en "het" bild gäddan har skickat till barnet? Det ser som sagt ut som en gubbe som fistar en döende och stjärntatuerad gubbe i röven men det är gäddans ben intill en anskrämlig tapet. Längst ner i bild ser man hans tår. Som sagt; gäddor och sinne för estetik har aldrig riktigt lirat. #397

Ja, det verkar som om du till slut lyckades göra en korrekt uttolkning av bilden.

Det lustiga är att jag först såg exakt samma sak som du. En arm. Inkörd i ...

Profilbilden ändrades, som en i tråden noterade, för 5 dagar sedan.

Låter som en misstänkt tidpunkt för Dumpen-mötet ...

Profilbilden ser ut att föreställa ett Call of Cthulhu-monster.
Citera
2024-03-23, 22:51
Medlem
kan det här vara den fetaste gäddan hittills?
Citera
2024-03-23, 22:53
Avslutad
#397 tittade sig i spegeln en dag och tänkte: om alla unga snygga tjejer fick välja en valfri man, vem skulle de då välja? Mig såklart!
Jösses…
Citera
2024-03-23, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
kan det här vara den fetaste gäddan hittills?

Inte är det den hetaste iallafall. #397
Citera
2024-03-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad föreställer bilden?
En vad / ben? Eller menar du något "djupare" än det som syns (tyckte det syntes rätt tydligt däremot)? Tror han satsar på att försöka vinna Pulitzer-priset, för dessa bilder han skickar till en 14(?)-åring - som att det får henne att vilja belägra en val, herregud alltså. Den skulle kväva flickstackarn.

Alla hans bilder som han skickar också, vad är syftet egentligen? En bild på en handduk, är det någon kuk däri eller något som inte syns??? Eller bara rent random "Hey, kolla min fina bruna duschhandduk!" Eller är det ett sätt att säga till barnet att han vill duscha med henne? Många frågor, få svar och ju mer man kollar desto fler blir frågorna...

Men om han fortsätter såhär vinner han nog snart priset, i alla fall för att vara den fetaste gäddan som någonsin fångats? Eller ligger antagligen i top 3 efter två andra som jag inte minns namnet på, (RickyRick...något om inte minnet sviker).

Roligt att se ut sådär och vara med på Dumpen, lycka till med ditt framtida liv! Självmord som någon annan nämnt lär nog finnas i tankegångarna.
Citera
2024-03-23, 23:17
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ja, det verkar som om du till slut lyckades göra en korrekt uttolkning av bilden.

Det lustiga är att jag först såg exakt samma sak som du. En arm. Inkörd i ...

Profilbilden ändrades, som en i tråden noterade, för 5 dagar sedan.

Låter som en misstänkt tidpunkt för Dumpen-mötet ...

Profilbilden ser ut att föreställa ett Call of Cthulhu-monster.

Jag fattar. Byte av profilbild till nåt anonymt tyder ju på att han försökte göra sig anonym(are) på nätet.

Han lägger upp en bisarr bild som ser ut som brutalt gammelgubbsrövsex men i själva verket är det hans ben och en asful tapet. Och sen åker han hem till sina päron och äter tacogratäng och sväller på kroppshyddan lite mer. Just another day i gäddlivet liksom. Och suspekta bilder på detaljer av sitt badlakan. Och benen i duschen. Han verkar gilla sina ben. Och att duscha. Det är mycket inklivande i och bus i duschen.

Kalsongbilderna där handen håller för penis? Ser ju ut som en kärring som gömmer snippan. Damhand. Ser ut som en tant. Det gör han ju iofs i ansiktet också. Ser lika lågtesto ut som gubbar som är 25+ år äldre. Damhanden vill f.ö. glida in med ett lillfinger i barnets anal.

Och så kommer det en runkvideo med en skrynklig liten ursäkt till kuk.

Helt sjukt att den här avarten har lyckats föröka sig.

Den minst konstiga bilden gäddan har skickat är den på nån slags rörinstallation på jobbet. Den såg faktiskt rätt snygg ut.

Citera
2024-03-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Hans äldsta dotter är bara 3 år yngre, än dumpens fiktiva barn

Hans dotter och 14 åringen heter samma namn också
Citera
2024-03-23, 23:31
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
En vad / ben? Eller menar du något "djupare" än det som syns (tyckte det syntes rätt tydligt däremot)? Tror han satsar på att försöka vinna Pulitzer-priset, för dessa bilder han skickar till en 14(?)-åring - som att det får henne att vilja belägra en val, herregud alltså. Den skulle kväva flickstackarn.

Alla hans bilder som han skickar också, vad är syftet egentligen? En bild på en handduk, är det någon kuk däri eller något som inte syns??? Eller bara rent random "Hey, kolla min fina bruna duschhandduk!" Eller är det ett sätt att säga till barnet att han vill duscha med henne? Många frågor, få svar och ju mer man kollar desto fler blir frågorna...

Men om han fortsätter såhär vinner han nog snart priset, i alla fall för att vara den fetaste gäddan som någonsin fångats? Eller ligger antagligen i top 3 efter två andra som jag inte minns namnet på, (RickyRick...något om inte minnet sviker).

Roligt att se ut sådär och vara med på Dumpen, lycka till med ditt framtida liv! Självmord som någon annan nämnt lär nog finnas i tankegångarna.

Jag tror syftet med att skicka bilder på det han gjorde, var att locka barnet, att just hon skulle säga att hon vill se mer. Så han slipper "bli den skyldige"
Citera
2024-03-23, 23:41
Medlem
#397 måste väga 120 kg eller mer. Tyder på bristande impulskontroll överlag, kanske tröstätning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in