2024-03-22, 19:51
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Uppdatering om #246. Han har lämnat 55+boendet i Askersund och har flyttat söderut till skåne och till en förort till Helsingborg som heter Åstorp, där han är skriven på en adress sedan i onsdags.
Tack snälla för uppdateringen, undrar hur det känns att gå från tiktok kändis, till det han är nu.
Citera
2024-03-22, 20:16
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Hade jag orkat hade jag inte frågat 🙄
Rebus på #200 finns i inlägg 1212.

Du kan också skriva rebus 200 i sökrutan så kommer det upp.
Senast redigerad av exoticspice 2024-03-22 kl. 20:41.
Citera
2024-03-22, 20:32
Medlem
Vad tänker vi om #396 Joker?
https://dumpen.se/2024/03/22/joker-396-karlstad/
Citera
2024-03-22, 21:03
Medlem
brittastinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Enligt rykten ska det vara Berggårdens äldreboende i närheten av Acusticum. Men som sagt, obekräftat rykte.
Det är Österbo på filmen.
Senast redigerad av brittastina 2024-03-22 kl. 21:06.
Citera
2024-03-22, 21:06
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Tydligen så har inte kortet med impullskollen ej tagits bort. Senaste uthängda gäddan fick kortet av Putte. Tydligen fortsätter samarbetet mellan dumpen och impullskollen.

Varför skulle det inte fortsätta?
Citera
2024-03-22, 21:07
Medlem
Aragonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brittastina
Det är Österbo på filmen.

Korrekt.
Citera
2024-03-22, 21:33
Medlem
BrunkeMundts avatar

Sjöberg: "Varför bjuder du in ett barn till din arbetsplats när du jobbar?"

Gäddan: "Jag vet inte, jag var lite kåt på henne"

Höjden av dumhet når nya nivåer
Senast redigerad av BrunkeMundt 2024-03-22 kl. 22:06.
Citera
2024-03-22, 22:19
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Uppdatering om #246. Han har lämnat 55+boendet i Askersund och har flyttat söderut till skåne och till en förort till Helsingborg som heter Åstorp, där han är skriven på en adress sedan i onsdags.
Det var glada nyheter! Har han flyttat ner för att byta planhalva månne? Han bor nu bara någon kilometer ifrån det hus där första gäddan som tog sitt liv bodde.
Citera
2024-03-22, 23:50
Medlem
kukflashs avatar
Det har varit en del invandrare som åkt fast nyligen.
Vilka klot till ögon gädda #395 sitter inne med; https://i.gyazo.com/eb5a8bfedf745147aa08a3c83c84e4a6.png
Citera
2024-03-22, 23:52
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
Skickad till min fru på messenger. Vi försöker hålla gnistan vid liv när vi är ifrån varandra. Dessa har såklart tagits bort efter en tid då vi använder messenger till det mesta i livet och inte vill att det ska råka ses av någon.

Kik kontot är inte nedstängt enligt kik supporten och fotfarande aktivt.

Live bilder går att fejka har en enkel googling och någon i tråden längre bak skrivit.

Det ligger en del processer igång som jag inte kan göra något åt just nu. Väntar på svar från flera instanser.

Som många har märkt har vi varit väldigt öppna med sociala medier och bilder etc på vårt liv innan allt detta. Många visste om att vår dotter låg på sjukhuset.

Nu ljög du, bilder som man postar på Messenger försvinner INTE! det går att kolla historiken i bilder och länkar osv som skickats. Ta en screenshot på när den bilden är skickad på Messenger till din fru.

Kan du inte göra detta enkla moment jag ber om så fattar alla med iq över 70 att du ljuger.
Citera
2024-03-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
Skickad till min fru på messenger. Vi försöker hålla gnistan vid liv när vi är ifrån varandra. Dessa har såklart tagits bort efter en tid då vi använder messenger till det mesta i livet och inte vill att det ska råka ses av någon.

Kik kontot är inte nedstängt enligt kik supporten och fotfarande aktivt.

Live bilder går att fejka har en enkel googling och någon i tråden längre bak skrivit.

Det ligger en del processer igång som jag inte kan göra något åt just nu. Väntar på svar från flera instanser.

Som många har märkt har vi varit väldigt öppna med sociala medier och bilder etc på vårt liv innan allt detta. Många visste om att vår dotter låg på sjukhuset.
Jävligt fattigt att hålla på så där när din dotter är på sjukhus. Stackars din fru, vilken vidrig jävel du är. Tvi.
Citera
2024-03-22, 23:59
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Han var säkert hos en 14 årig kusin den förbannade skäggapan.

Hoppas Frugan drar som en avlöning nu när hon fått se apans verkliga person.

Eller är hon en svag person som inte vågar lämna honom.

Säger det igen........ Den som trasslar in sig med en skäggapan/näsa får skylla sig själv det har vi sett allt för ofta.

Klart frugan inte våga lämna honom, i den kurdiska seden för sånt inte ske. Hans släktingar lär väl göra processen kort med henne om det skulle ske.

Om det skulle hända så hade jag inte direkt brytt mig då hon är vidrig och väljer att bli tillsammans med en inavlade kurd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in