2024-03-22, 08:56
Medlem
Har ni frågor om 394 så ställ dom. Självklart är det felaktigt och uppgifterna som dumpen skrivit stämmer inte.
Citera
2024-03-22, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
Har ni frågor om 394 så ställ dom. Självklart är det felaktigt och uppgifterna som dumpen skrivit stämmer inte.
Blir nyfilen... vad stämmer inte?
Citera
2024-03-22, 10:03
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Ge dig, du har sexchattat med vad du trodde var ett barn
Istället för att förneka så kan du acceptera och söka hjälp istället
Du framstår inte som särskilt trovärdig med dina dåliga ursäkter
Citera
2024-03-22, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Begå avskyvärda brott, vägra söka hjälp och säga att hjälpen inte håller måttet som ursäkt för att inte söka den. Jag tvekar inte en sekund på att du har gott om det.

Terapi hjälper pedofiler lika mycket som gymnastik hjälper förlamade människor.

Vet du ens hur vården ser ut i Sverige?

Du är ingen överlevare av sexövergrepp. Du jobbar i högsta hugg på att försvara sexövergrepp. Mot barn dessutom. Fy på dig.

Inga underbyggda argument förutom ogrundade påståenden och personliga påhopp.
Kom med något konkret med någorlunda substans i , så kanske folk lyssnar.
Citera
2024-03-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Ge dig, du har sexchattat med vad du trodde var ett barn
Istället för att förneka så kan du acceptera och söka hjälp istället
Du framstår inte som särskilt trovärdig med dina dåliga ursäkter

Även om jag i stort sett aldrig håller med dig , så är jag benägen att göra det i detta fall.
Själv skulle jag vända mig till rättsväsendet om jag verkligen hade på fötter istället för detta forum.
Det hela känns obegripligt även om man inte kan lita på dumpen.
Citera
2024-03-22, 10:59
Avslutad
Citat:
Har du någon gång smitit från dina lektioner för att runka för att små tjejerna gjorde dig för kåt?
Jag har hört om att småtjejerna har börjat ha på sig tights och magtröjor till skolan. Måste vara jobbigt för dig.

Styrkekramar 💓💓💓
Citera
2024-03-22, 11:11
Medlem
Citat:

Hur många barn har du våldtagit?
Har du varit pedofil hela ditt liv?
Hur känns det att veta att alla du känner och träffar skulle hata dig om de visste?
Citera
2024-03-22, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Hur många barn har du våldtagit?
Har du varit pedofil hela ditt liv?
Hur känns det att veta att alla du känner och träffar skulle hata dig om de visste?

Frågorna håller lågstadienivå.
Citera
2024-03-22, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Blir nyfilen... vad stämmer inte?

Sara påstår att kik kontot är kopplat till min mejl, vilket kiksupporten sagt inte stämmer. Sara påstår även att kontot är borttaget enligt min arbetsgivare, vid 2 olika tillfällen och två olika datum. Kik supporten säger att kontot är aktivt och att det inte är kioplat till min mejl. Till mig sa hon att det var 2000- någonting dagar på kik, det är inte 8 år. Hon har fått inloggningsloggar på snap också.
Citera
2024-03-22, 11:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Får ändå säga att ETC tog hem den här ronden.
Dumpen lite tilltufsade men uppe igen. Hoppas ETC fortsätter gräva i pengaströmmarna mellan Impulskollen och Dumpen.
Varför försvarar Sara Impulskollen, skulle ses seriösare om hon tog avstånd.
Citera
2024-03-22, 11:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Begå avskyvärda brott, vägra söka hjälp och säga att hjälpen inte håller måttet som ursäkt för att inte söka den. Jag tvekar inte en sekund på att du har gott om det.

Terapi hjälper pedofiler lika mycket som gymnastik hjälper förlamade människor.

Vet du ens hur vården ser ut i Sverige?

Du är ingen överlevare av sexövergrepp. Du jobbar i högsta hugg på att försvara sexövergrepp. Mot barn dessutom. Fy på dig.
Ja när gymnastiken leds av Friskis och Svettis ledare, men om den leds av en specifikt utbildad ledare kan den hjälpa.
Citera
2024-03-22, 12:00
Medlem
Citat:
Sara påstår att kik kontot är kopplat till min mejl, vilket kiksupporten sagt inte stämmer. Sara påstår även att kontot är borttaget enligt min arbetsgivare, vid 2 olika tillfällen och två olika datum. Kik supporten säger att kontot är aktivt och att det inte är kioplat till min mejl. Till mig sa hon att det var 2000- någonting dagar på kik, det är inte 8 år. Hon har fått inloggningsloggar på snap också.
Det skulle betyda att du kan dokumentera hur dumpen fabricerat information som publicerats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in