Citat:
Ursprungligen postat av
SoberZealot
Det finns en enkel lösning. Öppna Marstrand igen. Vill de leva får de jobba. Eller så får släkten försörja dem. Billigt för oss andra med, slipper vi betala för dyr fängelseplats.
Kriminaliteten i Sverige är nu systemhotande. Och våra skatter går till hbtq och annat trams.
Ja, när man ser så här primitiva individer, så är ju det sista man tänker på är att ett humant straff med typ 6 månader fängelse eller vad de nu kommer få för att ha blåst folk. Det märkliga är ju med att rånade man banken förr, så fick man långt, långt längre straff än vad dessa får, trots de kan dra in långt mer. Jag tycker de där individerna visar klart på att alla är inte lämpliga till att ha barn. Jag kan inte tänka mig något annat att med de där personligheterna de verkar ha, så har de garanterat fått mycket hemifrån och de där föräldrarna är säkert några sådana man borde steriliserat från början. Lobotomering är egentligen det billigaste och vettigaste jag kan komma på och i stor skala, så behöver man inte fundera mer att ständigt lägga massa tid och energi helt utan vidare på dessa som det garanterat aldrig kommer gå att styra upp.
Ja, våra skattepengar slösa hejvilt på fullkomligt onödiga saker. Ingen som helst respekt för det som den stora massan jobbar och sliter för och att förvalta det på ett vettigt sätt.