2024-03-20, 12:38
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
får också konstiga vibbar av mgm pappa

Vem är MGM: s pappa? Finns länkar till MGM:s pappas Facebook?
Citera
2024-03-20, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
så han gömde hon inte ens? hur kan hon ligga öppet så i 3 dar innan hon hittades

Ja hur kan det ha gått till? Tänk, tänk, tänk. Kanske inte någon som har krupit in där under bron efter att hon hamnade där?
Citera
2024-03-20, 12:44
Medlem
Finurlig34s avatar
Citat:
så han gömde hon inte ens? hur kan hon ligga öppet så i 3 dar innan hon hittades

För att polisen gav fan i att leta ordentligt i närområdet. De tog det inte på allvar förrän på måndagen. Nu har nog mycket bevis hunnit förstöras.
Citera
2024-03-20, 12:44
Medlem
MGM går också i särskolan. Hans tal om "hemligt ställe" är på ett betydligt yngre barns nivå, men blir spännande för offret som är på samma nivå. Men samtidigt är de vuxna på annat sätt, blandningen är svår att förstå.
Citera
2024-03-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han lurade henne genom att locka med något, en sak eller ett djur, en fågel eller vad som helst som gör en ung flicka nyfiken.

"- Kom, jag har något jag vill visa dig, en överraskning, men jag har det inte på mig så vi måste gå bort dit för att kunna se det".
Troligen
Citera
2024-03-20, 12:45
Medlem
Etrades avatar
Citat:
Tyvärr inte alls konstigt.
Du ser inte ån om du ens försöker när du står på MM´s parkering.
Låg hon dessutom i grunt vatten under tågbron så kan inte ens lokförare eller passagerare upptäcka henne.
Och det är inte direkt säsong för att paddla kanot.
Sen vet jag inte om det är ett ställe som ungdomar besöker ofta, kanske...
Men hade inte MGM öppnat munnen hade hon kunna legat där ett bra tag till är min gissning.
Citera
2024-03-20, 12:47
Medlem
Finurlig34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Varje lögn innehåller ett visst mått av sanning heter det.

Ska vi tippa på att mgm var den som lockade med sig Maja för att visa ett hemligt ställe?

Ja min tanke med, och så ville hon inte gå med på vad han hade i tankarna och så spårade det ur. Sten, kraftig gren, vad kan han ha använt. Stackars flicka.
Citera
2024-03-20, 12:49
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Jag kan sätta en slant på att det är MGM pappa som lurat med sig henne i tron om att han är snäll och att MGM väntar på henne.
Sen har han våldtagit henne och strypt henne utifrån de kanaler han följer offentligt. Vad ser han då privat?

Kan du utveckla detta?
Citera
2024-03-20, 12:50
Medlem
Finurlig34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Nejdå, inte alls. Vi jobbar inte så i sverige. Jag har kollat på andra fall med 17 åringar som dömts
för mord och jag tippar på sluten ungdomsvård i två år och elva månader.

Kallar inte det för att "åka dit så det viner om det"

Nej precis han kommer få en mild dom, eftersom vi i Sverige ser 17-åringar som barn enligt lagen, enligt mig är man allt annat än barn i den åldern även om konsekvenstänkandet inte är fullt utvecklat ännu. Har han dessutom en intellektuell funktionsnedsättning så blir det ännu lägre straff.
Citera
2024-03-20, 12:53
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Ja hur kan det ha gått till? Tänk, tänk, tänk. Kanske inte någon som har krupit in där under bron efter att hon hamnade där?

mannen folk kanske inte hänger där vanligt men i fall som detta borde ju Missing People, polis, sökande hittat hon snabbt om dom letat samma dag
Citera
2024-03-20, 12:54
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finurlig34
Nej precis han kommer få en mild dom, eftersom vi i Sverige ser 17-åringar som barn enligt lagen, enligt mig är man allt annat än barn i den åldern även om konsekvenstänkandet inte är fullt utvecklat ännu. Har han dessutom en intellektuell funktionsnedsättning så blir det ännu lägre straff.
Lär väl dömas till "rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning" som det så fint heter. Det är förvar i praktiken.
Citera
2024-03-20, 13:00
Medlem
Finns bild på GM och BO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här