2024-03-18, 19:53
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diselgubbe
Hon en arabhora . Som inte kan öppna munnen utan att ljuga. Äckel fitta är Hon. Avundsjukan lyser igenom.

Nä. Dessutom är hon söt. Det är inte du.
Citera
2024-03-18, 19:59
Medlem
PommesFritzonTrumps avatar
https://twitter.com/ElafAli__/status/1769280394744963212
@ElafAli__
Hej ni ohederliga och hycklande personer som låtsats bry er om kvinnor. Ni är ”arga” på en beskrivning av verkligheten, i ett humorprogram, men inte över att det sker – eller på männen som köper sex? Absolut. Hoppas ni mår bättre efter ni fått spy ut er vidriga rasism.
Detta var ett bra svar:
@DenYngre
Så du känns att reaktionerna har att göra med rasism? Inte det faktum att din satir slår mot folk som i nuläget flyr krig, massaker och annan misär?
Citera
2024-03-18, 20:07
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diselgubbe
Hon en arabhora . Som inte kan öppna munnen utan att ljuga. Äckel fitta är Hon. Avundsjukan lyser igenom.
Avundsjukan lyser igenom
Citera
2024-03-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Avundsjukan lyser igenom

Ja arabhora är det alla drömmer om?

Dom har inte ens ljust hår...

En svartskalle som inte skulle växt upp i ett vitt land. När hon blir vuxen inser hon att hon är en ful svartskalle i svenskars ögon.

Avundsjukan att aldrig passa in för hon är en hårig arab.

Dom som borde ställas till svars är politiker och tullen(för det handlar väl om djur) som låter sådant passera gränsen. Så dom mår dåligt i vuxen ålder då inga svenska män vill beblanda sig med kvinnorna från getknullar och kamelfösarnas stammar.

Hur fan tänkte ni politiker? Alla visste det här, ni har inte varit naiva, ni har varit hjärndöda.

Tidelag=dödsstraff löser arabproblemet.

Jag förväntar mig ett jobb på SvT så jag kan skoja om att araber är getknullande undermänniskor. Det är bra humor.
Senast redigerad av Haltochkorkad 2024-03-18 kl. 20:29.
Citera
2024-03-18, 20:22
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Tror du att en svensk kvinna hade dragit samma "skämt"?
Vem vet? Men mindre troligt. Det ser dåligt ut. Men de håller troligtvis med. Jag kommer ihåg hur svenska kvinnor reagerade när arabiska män kom till Sverige jämfört med ukrainska kvinnor.
Citera
2024-03-18, 20:30
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
”Invandrare för svenskar”?

Vad fan.
Citera
2024-03-18, 20:40
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haltochkorkad
Jag hoppas dagen kommer då vi säger till babbarna att nu har ni 24 timmar på er att lämna landet, efter det kör vi "din hy är din uniform" då slipper vi skämt från getknullare i Sverige för gott.

Du ska tillbaks till öknen så judarna kan bomba er.
Haha älskar hur jag ägde dig fullständigt. Fick dig precis dit jag ville. Skön jag är😘
Citera
2024-03-18, 20:58
Medlem
Tyvärr har hon rätt! De ukrainska kvinnorna är horor och männen är kriminella, inte alla men övervägande delen tydligen har 70 % av kvinnorna sålt sig någon gång.
Min ukrainska vännina som kom hit -22 sade när jag frågade henne om detta "varför inte?" Lättförtjänta pengar och fittan har man alltid med sig...
Ja vad säger man?
Citera
2024-03-18, 21:08
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dieski
Samma personer som attackerar Elaf nu gapade om hur viktigt det var med yttrandefrihet när koranbränningarna var aktuella Helt plötsligt är yttrandefriheten inte aktuell längre om man ska tysta såna som Elaf som vågar dra grova skämt. Komiskt med efterblivna rasister som inte ens kan vara konsekventa med sina åsikter

Att det är samma personer är något du hittat på. Det finns ingen sådan korrelation för att du hittat något exempel på det.,
Citera
2024-03-18, 21:13
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Skämtet var grovt, men det är precis den typen av humor jag saknat från SVT. Brittisk TV har alltid varit överlägsen svensk eftersom britterna vågar vara grova och skämta om allt, vilket faktiskt är roligt.

En eloge till Elaf som belyser samhällsproblem genom humor.
En snigel på ögat till flashbackare som får ont i rumpan av humor.

Problemet är att du inte alls kan skämta om allt. Drar någon sådana skämt som det här om andra folkgrupper på Facebook blir de dömda till hårda straff av korrumperade domare som vantolkar lagar skapade av de politiker som styr över SVT: s innehåll, påhejade och stödda av de journalister som gör program som dessa.

En snigel i ögat på alla dessa, men visst, också på de som likt Ukrainas ambassadör på allvar blir kränkta av skämtet och vill stoppa det, och som inte istället är kränkta över hyckleriet att statlig tv kan skoja om saker som gemene man döms till fängelse för om de yttrar om fel personer.
Citera
2024-03-18, 21:20
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Problemet är att du inte alls kan skämta om allt. Drar någon sådana skämt som det här om andra folkgrupper på Facebook blir de dömda till hårda straff av korrumperade domare som vantolkar lagar skapade av de politiker som styr över SVT: s innehåll, påhejade och stödda av de journalister som gör program som dessa.

En snigel i ögat på alla dessa, men visst, också på de som likt Ukrainas ambassadör på allvar blir kränkta av skämtet och vill stoppa det, och som inte istället är kränkta över hyckleriet att statlig tv kan skoja om saker som gemene man döms till fängelse för om de yttrar om fel personer.

Dessutom kommer det från en krav arab som använder BLM argumentation för att tillskansa sig bidrag och ekonomiska fördelar från värdfolket.
Det finns liksom ingen "humor" i det här.
Man måste vara otroligt naiv för att finna det roligt när en kravbabbe tar bästa första tillfälle att klaga på ukrainska flyktingar i förtäckt humor form.
Citera
2024-03-18, 21:25
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson

Någonstans måste gränsen dras om, sen att folk blir dömda för HMF är tråkigt. Tycker själv den lagen borde avskaffas.

Är Ukrainare en folkgrupp? Frågar ärligt då jag glömt om nationaliteter räknas som folkgrupp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in