2024-03-18, 04:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Vad är det sort/ras det här handlar? Luktar sur balkongkastarpappa som inte vill att någon jävla svenne ska dejta dottern

Jag tror du har problem med luktsinnet, många har ju fått sådan problem efter covid
Citera
2024-03-18, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Stämmer det verkligen att pojkvännen blivit dömd för våldtäkt?

I Gefle Dagblads artikel stod det "Han kontaktade även pojkvännens affärskontakter och spred den påhittade uppgiften om att han var våldtäktsmisstänkt, och passade på att berätta att han hade ”luktat gammal alkohol” när de haft ett möte.".

I domen du la upp står det även på tre olika ställen att det var en osann uppgift att han skulle vara åtalad för våldtäkt.

Jag har somsagt bara skummat FUP så jag vågar inte säga det säkerhet. Han förekommer på Lexbase men jag vet inte för vad.

Hela historien är smutsig hursomhelst. Trashigt av dottern att ligga med sin mammas föredetta kollega när hon redan har pojkvän. Trashigt av farsan att skicka sms både till dotter och F om hur "farlig" han är och bla bla. Låter som en hormonstint tonåring. Och så på det lägga ut sin dotters bild med tillhörande text på en sexsajt. Det är bara skevt. Ingen normal pappa gör så.

Så ja. Dottern är inte helt "frisk" heller men å andra sidan är det inte konstigt med tanke på vem som uppfostrat henne.
Citera
2024-03-18, 10:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Står bokstavligen i länken att kvinnan är i 20 års åldern.

Ok då måste hon ha skyddad identitet isåfall.
Citera
2024-03-18, 10:18
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Pojkvännen har samma namn som en hockeyspelare på hyfsad nivå.
Citera
2024-03-18, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Dottern och pappan polacker. Pojkvännen svensk.

Josefine finns inte på birthday/ratsit så antingen har hon skyddad identitet eller så är hon under 16, vilket förvisso verkar konstigt då Filip är 25, men å andra sidan är Robert bara 40 så det är ju inte helt omöjligt.

Josefine finns i allra högsta grad på ratsit, även på upplysning.se. Och som en tidigare skribent skrivit, det står bokstavligen i artikeln att hon är 20 år. Ingen skyddad identitet heller. Var du på flaskan inatt eller?
Citera
2024-03-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Står bokstavligen i länken att kvinnan är i 20 års åldern.
Född 03.
Citera
2024-03-18, 13:17
Medlem
JunkerWolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumanjii
Jag har somsagt bara skummat FUP så jag vågar inte säga det säkerhet. Han förekommer på Lexbase men jag vet inte för vad.

Hela historien är smutsig hursomhelst. Trashigt av dottern att ligga med sin mammas föredetta kollega när hon redan har pojkvän. Trashigt av farsan att skicka sms både till dotter och F om hur "farlig" han är och bla bla. Låter som en hormonstint tonåring. Och så på det lägga ut sin dotters bild med tillhörande text på en sexsajt. Det är bara skevt. Ingen normal pappa gör så.

Så ja. Dottern är inte helt "frisk" heller men å andra sidan är det inte konstigt med tanke på vem som uppfostrat henne.

Låter väl som vilken polacker som helst.
Citera
2024-03-18, 13:49
Moderator
Trixtons avatar
Citat:
Josefine finns inte på birthday/ratsit så antingen har hon skyddad identitet eller så är hon under 16

https://encr.pw/U5I2m
Senast redigerad av Trixton 2024-03-18 kl. 13:53.
Citera
2024-03-18, 15:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balisfel
Josefine finns i allra högsta grad på ratsit, även på upplysning.se. Och som en tidigare skribent skrivit, det står bokstavligen i artikeln att hon är 20 år. Ingen skyddad identitet heller. Var du på flaskan inatt eller?

Länka till hennes profil då för jag får inga träffar på Josefin Angelini vare sig jag skriver Josefin med eller utan e på slutet.
Citera
2024-03-18, 15:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixton
https://encr.pw/U5I2m

Vad är det där?
Citera
2024-03-18, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumanjii

Tycker pappan gjorde helt rätt, den där tjejen behöver en örfil och lite vett i huvet.

Tjejer som hon tror dom kan bete sig hur dom vill, är man dessutom otrogen så förtjänar man all skit man kan få.
Citera
2024-03-18, 16:19
Medlem
Citat:
Länka till hennes profil då för jag får inga träffar på Josefin Angelini vare sig jag skriver Josefin med eller utan e på slutet.

https://www.upplysning.se/person/Josefine-Havoic-Angelini/G%E4vle/2003/d26f2d50f5

På ratsit behöver du ha ett validerat konto för att se vissa personer, men söker du på hennes namn så får du en dold träff. Med ett validerat konto kan du se det även där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in