2024-03-17, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Problemet är väl att många äldre damer knappast har tillgång till internet. "Mest gubben som sköter allt sånt däringa på internätt" har jag hört äldre damer säga. De har noll koll på vad som finns på internet och de som är verksamma där går bara in på internetbanken och eller skickar något mail till barnbarnen. Tror också flera av de äldre männen också ser till att deras fruar inte kommer åt datorn och delar med sig av lösenord för att ens logga in på den.

Frun är 56 enligt MrKoll, inte 96. Just LO hade en stor kampanj i mitten av 90-talet och erbjöd sina medlemmar att köpa persondator hem till ett kraftigt rabatterat pris, då var frun 28 år gammal. Hon lär kunna en god del om det där däringa internet
Citera
2024-03-17, 08:26
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Det är väl bara att gå in på Dumpen och titta?

Nästan 400 stycken.

Jo det kunde jag gjort.

Tack.
Citera
2024-03-17, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Mycket intressant och snaskigt...! Vad menar du med "förstört absolut allt"? Han var den "starke mannen" i Glommers och hade störst kändisprofil på K4, så nu associerar alla bara båda ställena med pedofiliskandal?

Varför stannar frun kvar och går armkrok med honom på byn? Är hon så hunsad och kuvad av honom så att hon inte vågar annat? Övriga är chockade, säger du. Hur har barnen reagerat då? Hur pratar andra i byn om honom? Meeeeer info tack, han är ju den bästa gäddfångsten sedan Pappa Stor!
Adjöss med skolan de så länge kämpat för att få behålla i lilla byn Glommersträsk. Gäddan är företagsam och manipulativ. Frugan är medberoende. Nu gråter han och vill in i stugvärmen igen.
Citera
2024-03-17, 09:08
Medlem
Gädda 375. Med tanke på hans engagemang och att han faktiskt inte är vem som helst. Vad i hela fridens tänkte människan på? Hans liv är förstört och det är gäddan själv som har gjort det. Den här gäddan 375, är en stoorfångst, går människan utanför ytterdörren? Och stämmer ryktet att 375 blivit golvad av en arg medmänniska? När han var ute och handlade. Alla skriver om hank, men denna gädda är tyngre och större. Frågorna är många.
Citera
2024-03-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Gädda 375. Med tanke på hans engagemang och att han faktiskt inte är vem som helst. Vad i hela fridens tänkte människan på? Hans liv är förstört och det är gäddan själv som har gjort det. Den här gäddan 375, är en stoorfångst, går människan utanför ytterdörren? Och stämmer ryktet att 375 blivit golvad av en arg medmänniska? När han var ute och handlade. Alla skriver om hank, men denna gädda är tyngre och större. Frågorna är många.
Bara för att han är en förtroendeingivande människa med förtroendeuppdrag i samhället så förfasas man. Men han är inte ensam. Finns massor som ännu inte exponerats. Det är den sorgliga sanningen.
Var finns skyddet för barnen?
Citera
2024-03-17, 11:58
Medlem
-DaRude-s avatar
Den senaste storfångsten "Östfoldsmannen" är ännu ett gränslöst perverst ärkepeddo i paritet med "Stavangermannen" som till läggningen plikttroget faller pladask för första bästa pedofilmamma som har ett barn att erbjuda den otyglade "pervokuken". Även denna gång gick det väldigt snabbt från "dejligt" till "faen, det er til helvete!"

Vidriga jävla pedofiler! Det är uppenbart att deras porrskadade och till förnuftet lamslagna knullhjärnor inte kan hantera så mycket mer än sitt sexuella libido, för den delen av hjärnan sorterar uppenbarligen bort allt det elementärt nödvändiga för en människas självbevarelse, såsom förnuft, riskbedömning, analytisk förmåga, medömkan och empati... inget är av betydelse när "pervokuken" ska ha sitt.

Väl utfört, Dumpen. Det här är den värsta sorten och nu hoppas vi att ännu fler gäddor av denna kaliber dyker upp på Dumpens "Hall of shame".
Senast redigerad av -DaRude- 2024-03-17 kl. 12:08.
Citera
2024-03-17, 14:12
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Adjöss med skolan de så länge kämpat för att få behålla i lilla byn Glommersträsk. Gäddan är företagsam och manipulativ. Frugan är medberoende. Nu gråter han och vill in i stugvärmen igen.

Förklara varför hans fall påverkar skolan?
Citera
2024-03-17, 15:43
Medlem
StigEngstroms avatar
Nu är Admiralen 367 gång igen på facebook.
Har skrivit ett domedagsinlägg för väst, vi är alla körda och Putin står snart som världshärskare
Varför tog han bort sina dödshot?
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-03-17 kl. 15:49.
Citera
2024-03-17, 16:12
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Håller med.. men enligt hans Facebook är han född 1978 och han har barn i yngre tonåren.
Han saknar framtänder ser det ut som, men det kanske bara ser ut så. Jag kan tycka att om man inte alltid tänkte har huvudet indraget i jackan så kan man gott göra en mer omfattande skönhetskorrigering. Brazilian butt lift hjälper inte honom, jag jag säga direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Jag förstår fullt ut din reaktion, om man lyfter ut klippet ur #375s livsberättelse så är det inte långsökt att reagera som du gjorde. Som du säger så är detta kallt beräknat, planerat och utstuderat i detalj.

Bakom kulisserna finns det individer i hans fd umgängeskrets som gett sig fan på att hitta andra han haft kontakt med på KIK och ev träffat, tiden får utvisa vad som kommer fram där...
Du har ju din anonymitet att tänka på, men det iaf spännande och värdefullt att de som känner till gäddorna sedan tidigare även skriver i tråden. Jag kan berätta att jag är, eller snarare var, bekant med #271 ”Oxykarl”. Tyvärr var han en riktigt trevlig lirare när det begavs sig typ 20-30 år sen. Han verkar utvecklat kraftig narkomani utöver beteendet som renderar medverkan på Dumpen.

Fan man har lyckats rätt bra i livet ändå, trots att jag ställt till för mig och andra.
Citera
2024-03-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Nu är Admiralen 367 gång igen på facebook.
Har skrivit ett domedagsinlägg för väst, vi är alla körda och Putin står snart som världshärskare
Varför tog han bort sina dödshot?

Han gör ett stort misstag när han försöker låtsas som att inget hänt. Hade han lagt sig ner och erkänt sig besegrad direkt så hade han varit en av de bortglömda gäddorna idag. Nu har han säkerställt att grävlingarna på Telegram kommer trakassera honom till helvetets portar. Han kommer inte få en lugn stund. Tyvärr drabbas även hans anhöriga när det blir såhär.
Citera
2024-03-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Förklara varför hans fall påverkar skolan?
Skolan i lilla Glommersträsk är nedläggningshotad sen många många år tillbaka, de lever på nåder.
Leif har varit drivande att få ha den kvar, tro fan det, han vill ha nära till sitt smörgåsbord.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-17 kl. 17:11.
Citera
2024-03-17, 17:17
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Undrar förresten om hans fru uppskattade brevet hon fick skickat till sig med utdrag av hela chatten från dumpen.se och sedan lite ifrågsaättande frågor kring varför hon bor ihop med en pedofil.

Citat:
Ursprungligen postat av Luderlappen
Kan nog stämma, en till dam jag misstänker inte ha läst chattarna är center politikern L*ifs fru.
Hade jag en skrivare skulle jag skicka till henne och skriva avsändare "Majkens handarbete" så inteL*if norpar frugans brev🤪

Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Nu har han säkerställt att grävlingarna på Telegram kommer trakassera honom till helvetets portar. Han kommer inte få en lugn stund. Tyvärr drabbas även hans anhöriga när det blir såhär.
Det är det här som är det fina med Dumpen. Normalt brukar ju mobbing och trakasserier betraktas som något negativt och mobbare som elaka figurer. Dumpen ändrar de spelreglerna. Plötsligt är det helt okej att trakassera en medelålders kvinna med anonyma hotelser via brev och telefon. Det är inte bara okej, det är till och med lovvärt. Den som anonymt ger sig på anhöriga till gäddan är en hjälte, en barnens beskyddare. För kvinnan har ju bara sig själv att skylla. Vill hon slippa leva i skräck så är det bara att kasta hela livet på soptippen och skilja sig från maken och flytta ifrån släktgården till en enrummare i miljonprogrammet så (kanske) vi slutar förfölja henne. Det är hennes eget beslut. För glöm inte, det är vi som är goda och godheten segrar alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in