2024-03-11, 15:04
Medlem
Detta pågår ju varje dag varje lopp inom travet
Men ingen som gör något
För travet är heligt
Citera
2024-03-11, 15:08
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
https://www.facebook.com/nicole.klement?locale=sv_SE

Hur kan hon vara ihop med en djurplågare?

Hur gammal är killen som slår hästar? Det måste man väl få fråga utan att FB poliser hotar med varningar
Citera
2024-03-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Hur gammal är killen som slår hästar? Det måste man väl få fråga utan att FB poliser hotar med varningar

33 år är djurplågaren Douglas
Citera
2024-03-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnStrumpaKort
Undrar vad Agria (företaget han samarbetar med) skulle säga om de fick reda på att han misshandlar djur?
Han är förhoppningsvis körd hos dem nu. Det finns många försäkringsbolag som försäkrar djur, och det är inte längre lika svårt att flytta en djurförsäkring som det var förut. Folk som lägger pengar på att försäkra sina djur hatar djurplågare. Det vet Agria.
Citera
2024-03-11, 15:12
Medlem
HRTs avatar
Citat:
33 år är djurplågaren Douglas

Tack.
Man blir upprörd speciellt när det gäller djur och djur man dessutom tjänar pengar på.
Inga djur ska lida men fy fan va lågt vissa kan sjunka för att göra sig ett namn
Citera
2024-03-11, 15:15
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Detta pågår ju varje dag varje lopp inom travet
Men ingen som gör något
För travet är heligt

Fan vilket skitsnack, skicka länk till de loppen du syftar på, det är stenhårda regler numera för pisk och drivning i travlopp i Sverige.
Citera
2024-03-11, 15:22
Medlem
Citat:
https://www.facebook.com/nicole.klement?locale=sv_SE

Hur kan hon vara ihop med en djurplågare?

Hon är väl likadan, som så många andra som livnär sig på tävling med djur.
Citera
2024-03-11, 15:25
Medlem
Citat:
Vilken feg jävla gris.. tycker mig till och med se piskmärken bak på hästen han har som bakgrundsbild på facebook. Önskar fanskap som dessa all olycka! Helvete va arg jag blir!

Är tydliga piskmärken om man zoomar bilden. Fy fan alltså
Citera
2024-03-11, 15:27
Avslutad
Mannen i Aftonbladets klipp pratar Östgötska, det gör inte den person ni pekar ut. Jag trodde direkt att det var en annan hoppryttare med en nära anhörig som curlar allting, men det låter inte som honom heller på inspelningen.

*edit, nu tycker jag det låter som värmländska. Douglas pratar iaf rikssvenska…

*edit 3, nej fan nu tror jag att det är han som jag trodde först efter att ha jämfört intervjuer med den förvrängda rösten i artikeln. Men skriver inte vem, det måste väl komma fram snart ändå.
Senast redigerad av Undringar 2024-03-11 kl. 15:32.
Citera
2024-03-11, 15:37
Medlem
neverborns avatar
Den person som nämns innan i tråden har begärnsat kommentarer på sin instagram. Det var inte så för bara några timmar sedan.
Citera
2024-03-11, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av neverborn
Den person som nämns innan i tråden har begärnsat kommentarer på sin instagram. Det var inte så för bara några timmar sedan.

Han kanske såg att han pekades ut och inte ville få massa hat där? Jag tror det är en annan, högre profil.
Citera
2024-03-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han kanske såg att han pekades ut och inte ville få massa hat där? Jag tror det är en annan, högre profil.
Vem tror du det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in