2024-03-10, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
En uppenbar fars och svepakäl rysskräck.

Enda anledningen är att Wallenberg tjänar ekonomiskt på det. Precis som invandring och nedmontering av kärnfamiljen.

Lika soligt idag, och ännu fler NATO-flyg i luften ... jag myser. Svepskäl, rysskräck ... du har alltså helt missat vad som skett historiskt där Sovjet och Ryssland varit inblandade, och vad som sker just nu i Ukraina?

Vad W-berg, invandring och kärnfamiljens nedmontering har att göra med NATO ... det kanske du kan upplysa om? Gäller detsamma för Finland kanske?
Citera
2024-03-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Äntligen är jag allierad med Orbán och Erdogan. Som jag har längtat.

Se det från den ljusa sidan, nu slipper du sitta i en rysk skyttegrav som tvångsrekryterad och slåss emot NATO.
Citera
2024-03-10, 17:42
Medlem
Kan någon förklara för någon som inte alls är insatt vad för konsekvenser det här bidrar med? Är det mer negativa än positiva, i sådana fall vad? Om vi inte är med i NATO vore vi ju enkelt mål för ryssen? Begriper inte det här riktigt.
Citera
2024-03-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Se det från den ljusa sidan, nu slipper du sitta i en rysk skyttegrav som tvångsrekryterad och slåss emot NATO.
Det var inte något jag hade planerat att göra. Men som du säger, jag får väl se det från den ljusa sidan.
Citera
2024-03-10, 17:53
Medlem
Mindbusinesss avatar
Har inte framkommit här…
”Under det kalla kriget var Sverige ett av världens mest militariserade länder per capita. Till följd av den svenska neutralitetsdoktrinen och alliansfriheten syftade det svenska invasionsförsvaret till att Sverige mer eller mindre ensamt skulle kunna freda sitt territorium från en fullskalig invasion från en främmande makt, det vill säga Sovjetunionen.”
https://timbro.se/smedjan/alla-uppgifter-om-att-motstandet-skall-upphora-ar-falska/
Citera
2024-03-10, 17:59
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Flagghissning kl 12:00 i morgon. Live sändning:

https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2024/03/sveriges-flagga-hissas-vid-natos-hogkvarter/
Tack för den upplysningen.
Såg nu att kärringen Andersson ska medverka men det får man väl stå ut med...😀
Citera
2024-03-10, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladaKalle
Lika soligt idag, och ännu fler NATO-flyg i luften ... jag myser. Svepskäl, rysskräck ... du har alltså helt missat vad som skett historiskt där Sovjet och Ryssland varit inblandade, och vad som sker just nu i Ukraina?

Vad W-berg, invandring och kärnfamiljens nedmontering har att göra med NATO ... det kanske du kan upplysa om? Gäller detsamma för Finland kanske?

Finland håller ju på med allt detta just nu, även om det tog lite längre tid för dem.
Citera
2024-03-10, 18:21
Medlem
ThinkRightlys avatar
Så här ser lådan ut där vårt anslutningsdokument förvaras: https://youtu.be/nfxiw6jyw4I?si=QCH-M09V0GLwefaP
Citera
2024-03-10, 18:48
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/polen-nato-soldater-ar-redan-pa-plats-i-ukraina/

Natosoldater redan på plats i Ukraina men har vi skickat några svenskar tro?
Citera
2024-03-10, 19:19
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Tack för den upplysningen.
Såg nu att kärringen Andersson ska medverka men det får man väl stå ut med...😀
Vadå? Får inte alla förrädarna som sålde ut Sveriges suveränitet deltaga?
Citera
2024-03-10, 19:22
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Vadå? Får inte alla förrädarna som sålde ut Sveriges suveränitet deltaga?
Sveriges suveränitet?, idiot.
Vi har i allt utom det formella medlemskapet varit i Nato, nu har vi de facto ett riktigt skydd.
Citera
2024-03-10, 19:27
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Klippet hade varit mer talande ifall Antony Blinken hade haft sin judehatt och sina jude-lockar kvar. Så att man såg i vilkas händer det var vi överlämnade oss till. Nu var han ju utklädd till "vit man".
Är Nato en judisk konspiration?, hur f-n är ni kopplade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in