2024-03-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu har jag suttit på läktaren och sett denna helgalna cirkus.
Linnea bjuder in Anjo att, som man, komma till lägenheten när hon befinner sig i Norrköping, det tycker jag är moget. Är det en mogen man som svarar och dyker upp? Nej, ingenstans, hade han varit en man så hade han svarat okej, säg en tid som passar då jag kan komma. Inte Anjo, han dyker upp mitt i natten, tutar, slänger sig ur bilen och blir helt rabiat mot Chrippa och Linnea som står utanför lägenheten, Anjo filmar live givetvis. Linnea ber honom då komma in i stället, av omtanke för grannarna. Testostinna grottmänniskan fortsätter sina utfall inomhus. Vart tog mannen vägen? En man hade gått lugnt och stilla in, satt sig ner och pratat med en röst som passar tiden på dygnet, men inte Anjo. Han filmar live och säger att alla kräver att få veta, få veta vad?
Linnea och Chrippa är vuxna människor och har inga skyldigheter mot någon. Att Chrippa går bananas har vi sett under flera år, inte minst i Linneas film, som Anjo påstår är både klippt och vinklad. Ja han borde ju veta hur det fungerar, det är ju så han byggt upp sin plattform.
Allt han säger är sanning, allt Linnea och andra säger är klippt och vinklat. Har man följt Anjo så vet man att han inte är sanningen personifierad. Chrippa har varit, och är, den mest lögnfulle som funnits och finns i youtubevärlden, men plötsligt är det hans ord som är dom sanna, när hände det?
Jocke pilar runt som den råtta han är och vill framställa sig som den som vill ställa allt till rätta, samtidigt som han levererar passande prints och inspelningar till väl valda kreatörer. Han betalade Linneas taxi hem från flygplatsen, glorian putsas, inte ett ord om att det var Linneas mamma som från början sa att hon självklart skulle betala. Sen har vi lilla Julia, som för bara några månader sedan berättade, under ed, i rätten att hon varit utsatt för psykisk misshandel under flera år av sitt ex, Chrippa. Hon vill ha tillbaka honom och drar sig inte för att använda sin dotter i den kampen. Hur är det ställt? Vill hon tillbaka till ett liv med psykisk, och vem vet, fysisk misshandel?
Det absolut bästa som kan hända nu är att Linnea ser till eget bästa och fortsatt håller sig där ifrån. Alla som har en erfarenhet av våld i nära relation vet att det börjar med psykisk misshandel och övergår i fysisk misshandel. Den fysiska misshandeln brukar ofta eskalera. Tyvärr var hon redan där.
Jocke må vara en omsorgsfull storebror, men bara när det gynnar honom själv. Även om glaset är skinande blankt på utsidan så är det fyllt med skit. Han hotar med att anmäla Chrippa till EBM, men det kan han inte. Kastar han skit är risken stor för att det är på hans egen dörr EBM knackar, och det vill han inte riskera.
Även om Chrippa är offentlig så betyder det inte att han är offentlig 24/7
Att Jocke och Anjo lägger sig i andras privatliv är helt åt helvete.
Och nej, Jocke med sällskap hade ingen laglig rätt att knalla in i lägenheten så som dom gjorde. Chrippa skulle enkelt kunna anmäla Hyresvärden och Jockiboi för detta. Inte för att Chrippa skulle anmäla sin bror, som betyder mer för honom än tvärtom. Hyresvärden visste att Jockiboi hade kontraktet men att det var Chrippa som nyttjade bostaden, Jockiboi är nog den vidrigaste brorsan/sonen som finns, fy fan vilken orm han är

Klockren kommentar. Du sätter ord på tankarna man har om detta. vilka skräp människor de är
Citera
2024-03-07, 23:07
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Klockren kommentar. Du sätter ord på tankarna man har om detta. vilka skräp människor de är
en 100/100 kommentar.
Citera
2024-03-08, 13:15
Medlem
Liam Ms identitet

https://youtu.be/4PzwuPNC_Io?si=U6JoMhLHfrmtpyVJ

Vet ej om det läckt ut än men snubblade över en liten tabbe i en av Liam Ms videos.

10:54 in i länken så har Liam M mailat nåt escobar museum och screenshottat svaret han fått tillbaka.

Svaret besvaras med ”Dear Mr Matsson” vilket då mot all förmodan avslöjar Liam Ms fullständiga namn till att vara L*am M*tts*n

En snabb Google sökning kan snabbt sålla ner antalet det skulle kunna vara då det inte verkar existera mer än 2 stycken i Sverige som stämmer in på åldern
Citera
2024-03-08, 20:39
Medlem
Hugin86s avatar
Såg att anjos bästa vän är med i något på svt som heter min sanning

Var de inte anjo som sa de finns inte min sanning din sanning

De finns sanningen

Så när kommer de en video där han sätter boi på plats och berättar de ?
Citera
2024-03-09, 22:05
Medlem
Lasselangfingers avatar
https://youtu.be/Ftf_XjIPBBI?si=i8IJ9-5vFzYrH_

15 minuter in kommer den dummaste konversationen i världshistorien angående tomater äga rum. Missa ej!..

Började lite smått i affären..
Citera
2024-03-09, 23:01
Avslutad
Är det bara köttfärssås som gänget äter?
Som assistent gjorde Anjo inte mycket, det var ju hemtjänsten som hackade lök och kokade pasta.
Anjo har varit "sjuk" sen han kom hem och till råga på det har hans minneskort? gått sönder, så massor av inspelat material är "förstört".
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-09 kl. 23:31.
Citera
2024-03-09, 23:30
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är det bara köttfärssås som gänget äter?
Som assistent gjorde Anjo inte mycket, det var ju hemtjänsten som hackade lök och kokade pasta.
Anjo har varit "sjuk" sen han kom hem och till råga på det har hans minneskort? gått sönder, så massor av inspelat material är "förstört".

Tänkte du på hur långsamt alla i i sällskapet åt? Tyckte det verkade uppenbart att ingen gillade maten. Inte ens chipstutten själv vräkte i sig.

Synd att minneskorten gått sönder! Hur ska vi nu kunna följa fettots bravader..
Citera
2024-03-09, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasselangfinger
Tänkte du på hur långsamt alla i i sällskapet åt? Tyckte det verkade uppenbart att ingen gillade maten. Inte ens chipstutten själv vräkte i sig.

Synd att minneskorten gått sönder! Hur ska vi nu kunna följa fettots bravader..
Jag undrar mest över varför barnen inte satt med och åt och Olivia och Jonna tog en miniskål med mat.
Så skevt alltihop.
Citera
2024-03-09, 23:41
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag undrar mest över varför barnen inte satt med och åt och Olivia och Jonna tog en miniskål med mat.
Så skevt alltihop.

För det hade varit vanvård att tvinga dom att äta. Gillar att Lisens initiala reaktion på pastan var genuin haha.
Citera
2024-03-10, 11:25
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Jag undrar hur pass tillgänglig chipstuttens fru behövde vara för Jockibois sjuka lustar, för att få åka med på gratisresan till Dubai.
Citera
2024-03-10, 11:35
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Det märks att en mycket stor majoritet av kommentarerna som skrivs på Chipstuttens senaste video är antingen skrivna av barn som inte har förmågan att tänka själva eller av förståndshandikappade.
Citera
2024-03-10, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsike
Jag undrar hur pass tillgänglig chipstuttens fru behövde vara för Jockibois sjuka lustar, för att få åka med på gratisresan till Dubai.

Jockiboi get´s what Jockiboi want´s

Men jag undrar om inte han oftare blir erbjuden Anjos rumpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in