Citat:
Ursprungligen postat av
viperstyle
Enligt advokaten:
Pappan förstår inte varför han döms då han inte begått brotten!
Kilen mellan paret??
Hitta klippet på P4
Nu jäklar, det här kommer bli intressant att följa!
Åklagaren hoppades ju på att "pappan" skulle berätta? Samtidigt var det ju svårt för honom att berätta det han inte visste.. Det var ju många grejer han fått veta nu. Det konstiga var att han inte reagerade i häktet men eftersom han anser att de är själsfränder har han tydligen haft överseende.
Så småningom i fängelset kommer han att få upp ögonen på hur grundlurad han varit och hur mycket skit han har fått tagit för henne. Att Z varit bunden och inlåst det vet han såklart, men som jag minns det sa Z att pappa har aldrig slagit och då sa han "det stämmer jag slår inte barnen".
Jag tror att allt fysiskt våld har J stått för. D har trott på henne i alla år när hon har förmedlat "sina" uppgifter från läkare osv... Att sitta nu efter så många år och höra hur mycket hon har ljugit om allt måste vara svårt. Det är lättare att slå dövörat till och liera sig med J.
T ex har han ju trott på att hon verkligen varit sjuk och haft fel på ryggmärgen och han var inte den ende som trodde på det. Hon fixa en massa läkemedel och färdtjänst och grejer. Hon är i det närmast unik i sitt manipulerande..