2024-03-07, 09:27
Bannlyst
Sara är bitter för att innerst inne vet hon alla vill ha unga tjejer. Patrik är bitter för att han inte längre kan få lika unga tjejer som han en gång fick.

Just det glömde en liten detalj, de dra in ganska mycket mer än medelsvensson på en hel månad. De har mer eller mindre samma inkomst som politiker.
Citera
2024-03-07, 09:42
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Sara är bitter för att innerst inne vet hon alla vill ha unga tjejer. Patrik är bitter för att han inte längre kan få lika unga tjejer som han en gång fick.

Just det glömde en liten detalj, de dra in ganska mycket mer än medelsvensson på en hel månad. De har mer eller mindre samma inkomst som politiker.

O andra sidan så har dom ganska mycket högre bränslekostnad än medelsvensson
Citera
2024-03-07, 09:42
Medlem
killyourlocalpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Eh nej, hur fan får du ut det av vad jag skrev?!

"Sanna behövde pengarna och fick ett erbjudande hon tog där hon både lyckades få blodtörstiga övergreppsvänstern på ETC att punga ut..."

Du tror att ETC gett Sanna pengar????

De är fattiga luffare.
Citera
2024-03-07, 09:53
Medlem
Faltas avatar
Citat:

Ja det här har blivit en födkrok för Sara och Patrik. Jag hoppas att skatteverket hårdgranskar dessa två. Jag upplever hybris hos dessa två. Dom tror att dom är oantasliga.
Citera
2024-03-07, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har jag redogjort för en antal gånger i den här tråden.

Dumpen hjälper ju barnknullarna att få ett lägre straff.
Hade det blivit som de hade tänkt sig så hade de begått en våldtäkt av minderårig.

Så det är en stor fördel för dem att det va dumpen som dök upp
Nu slipper de ju tyvärr fängelse.
Citera
2024-03-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ja det här har blivit en födkrok för Sara och Patrik. Jag hoppas att skatteverket hårdgranskar dessa två. Jag upplever hybris hos dessa två. Dom tror att dom är oantasliga.
2022 omsatte Dumpen 55 tkr.... gissar på att det åker in en hel del swish privat...
Citera
2024-03-07, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
O andra sidan så har dom ganska mycket högre bränslekostnad än medelsvensson

Jo men Lilla Sara har säkert 150 000 till godo varje månad tror jag. Medan Patrik får sin veckopeng på 2000 kr.
Citera
2024-03-07, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

Är inte Sara dessutom sjukskriven? Vilket betyder att hon får bara tjäna absolut max 45 000 kr per år. Hon har överstigit är ganska ganska kraftigt.
Citera
2024-03-07, 11:10
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
"Sanna behövde pengarna och fick ett erbjudande hon tog där hon både lyckades få blodtörstiga övergreppsvänstern på ETC att punga ut..."

Du tror att ETC gett Sanna pengar????

De är fattiga luffare.
Tips: testa att läsa hela meningar.
Citera
2024-03-07, 11:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Dumpen hjälper ju barnknullarna att få ett lägre straff.
Hade det blivit som de hade tänkt sig så hade de begått en våldtäkt av minderårig.

Så det är en stor fördel för dem att det va dumpen som dök upp
Nu slipper de ju tyvärr fängelse.
Men en unge slipper bli våldtagen.
Citera
2024-03-07, 11:13
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Lite märklig, när andra går till media är det för pengar, Men Dumpen gör det inte för pengar. Dumpen har varit i diverse media, är det inte för pengar så är det inte för pengar heller när fruar går till media. Men det har det påståtts här att det är för pengar.

Du anar inte en kritik för Dumpen, men förstår, du vill inte gynna ETC, så du har inte läst.
Dina påståenden får stå för dig, det du skriver har inget med vad jag skrev att göra.
Citera
2024-03-07, 11:16
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:

Du vet verkligen ingenting om ekonomi och verkar ha dålig koll på hur normalare människor än små avundsjuka, korkade socialgrupp 3are som du tänker. Inte en chans att de drar in någon vinst att tala om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in