2024-03-05, 23:15
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
Sanna Fiskare får man rätt många träffar på när man söker med Dumpens sökfunktion.

Är det den person jag tror det är så har hon fått skyddad adress rätt nyligen

Tror hon fixat det själv (dolt). Fast hon har säkert retat upp en hel del. Hon var ju den fiskaren som var mest intensiv under lång tid. En så kallad pedofil-mamma.
Citera
2024-03-05, 23:24
Medlem
killyourlocalpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Tror hon fixat det själv (dolt). Fast hon har säkert retat upp en hel del. Hon var ju den fiskaren som var mest intensiv under lång tid. En så kallad pedofil-mamma.

Nej då, det är borttaget helt, mrkoll döljer bara adress på begäran för att nämna ett exempel.

För att bli helt borttagen därifrån krävs skyddade uppgifter.
Citera
2024-03-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag börjar bli riktigt trött på det här. Hur kan dumpen fortfarande hänga ut folk?
Dumpen publicerar artiklar om vuxna som söker sexuell kontakt med barn, har du problem med det?
Borde inte problemet istället vara att vuxna söker barn och att rättsystemet inte skyddar barn tillräckligt? Om detta fungerade så skulle inte Dumpen i sin nuvarande form existera.
Så vad är ditt egentliga problem?
Citera
2024-03-06, 04:32
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag börjar bli riktigt trött på det här. Hur kan dumpen fortfarande hänga ut folk?

Ingen tvingar dig följa dumpen
Bara ignorera och gå vidare ifall du är så trött på deras verksamhet
Citera
2024-03-06, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dumpen publicerar artiklar om vuxna som söker sexuell kontakt med barn, har du problem med det?
Borde inte problemet istället vara att vuxna söker barn och att rättsystemet inte skyddar barn tillräckligt? Om detta fungerade så skulle inte Dumpen i sin nuvarande form existera.
Så vad är ditt egentliga problem?
För vissa känns det befogat att vara kritisk till sättet Dumpen skapar opinion. Inte ATT de gör det. Jättesvårt för en del att greppa.
Citera
2024-03-06, 09:22
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
Nej då, det är borttaget helt, mrkoll döljer bara adress på begäran för att nämna ett exempel.

För att bli helt borttagen därifrån krävs skyddade uppgifter.
Man kan ju undra hur hon har fått det. Det känns godtyckligt från skatteverket, en del får avslag och vissa får. Jävligt märkligt.
Citera
2024-03-06, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
För vissa känns det befogat att vara kritisk till sättet Dumpen skapar opinion. Inte ATT de gör det. Jättesvårt för en del att greppa.
Att vara kritisk till att Dumpen skapar opinion?
Självklart ska de göra det! Det här är ju fruktansvärt hur vuxna kan gå på barn i sexuellt syfte.
Här finns inte utrymme för offerkoftor som tycker de ska behandlas med silkeshandskar och barnen ska få ta hela smällen.
Gnällisar bör tänka till före och söka hjälp för sina problem INNAN de blir ytterligare ett reportage på Dumpen över vad barn utsätts för.
Citera
2024-03-06, 13:21
Medlem
Citat:
Att vara kritisk till att Dumpen skapar opinion?
Självklart ska de göra det! Det här är ju fruktansvärt hur vuxna kan gå på barn i sexuellt syfte.
Här finns inte utrymme för offerkoftor som tycker de ska behandlas med silkeshandskar och barnen ska få ta hela smällen.
Gnällisar bör tänka till före och söka hjälp för sina problem INNAN de blir ytterligare ett reportage på Dumpen över vad barn utsätts för.
Det går att gilla att dumpen skapar opinion, men ogilla deras arbetssätt.
Citera
2024-03-06, 13:23
Medlem
Citat:
Det går att gilla att dumpen skapar opinion, men ogilla deras arbetssätt.
Jaha, och hur menar du att det skulle göras då?
Citera
2024-03-06, 14:03
Medlem
Citat:
Jaha, och hur menar du att det skulle göras då?
Har jag redogjort för en antal gånger i den här tråden.
Citera
2024-03-06, 15:12
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Har jag redogjort för en antal gånger i den här tråden.

Daltas med potentiella förövare, jo jag tackar
Citera
2024-03-06, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Daltas med potentiella förövare, jo jag tackar
Ett sätt att se det. Skydda helt oskyldiga som också lider stor skada är ett annat. Du tycker oskyldiga ska offras för att kanske rädda någon annan. Jag tycker det inte. En åsikt så helt fritt att tycka, behöver inte tjafsas om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in