2024-03-06, 01:45
Avslutad
Är det ingen som lyckats luska fram bild på Feta Freddys kvinna? Vore ytterst intressant att se hur nån som kan ta i honom med tång ens kan se ut.
2024-03-06, 01:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Är det ingen som lyckats luska fram bild på Feta Freddys kvinna? Vore ytterst intressant att se hur nån som kan ta i honom med tång ens kan se ut.
Det är postat facebook länkar och jag har kommenterat att hon är för snygg utifrån hur han ser ut idag, du får trådsöka på facebook
2024-03-06, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Jag undrar varför Levin är den som alla vill ha ut, handlar det om att han är ett hot eller vad är grejen?
Ja, det är kanske mest taktik från början. Cornelia förstår att dem på farmen vill ha ut torparna. För att överleva och komma in i gänget, blir lättaste om man inte är en måltavla. Därför börjar hon och Maxine vända allas ögon mot Levin.

En gemensam fiende stärker banden mellan andra individer i gruppen. Det blir också lätt för storbonden att alltid kunna sätta Levin som förstakämpe. Då behöver inte dem strida direkt med varandra. Packen ville ha ut Per, tills Levin kom. Sekten ville ha ut packten som latar, solar och badar. Efter Levin kom ville sekten också bli av med Levin. Det blev en vinst för båda lagen att ha en gemensam fiende.

Alla vill överleva, men sekten borde ha vågat försöka skjuta Tim eller Fredde istället. Levin är hyfsat bra på kunskap och praktiska styr. Alla i sekten skulle ha slagit Tim och Fredde i kunskap, kanske även praktiska styr.

Per och Dessan har inte varit tillräckligt kloka. Därför åkte Dessan ut och Per måste möta Tim och Fredde i finalen, istället för sin egen sekt i sin helhet.
Senast redigerad av Psssssst 2024-03-06 kl. 08:21. Anledning: Tillägger
2024-03-06, 08:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psssssst
Om ni fick bestämma, vem skulle vinna? Min lista, vem jag vill helst att vinner.

1. Levin
2. Magnus
3. Ronja
4. Cornelia G
5. Per
6. Cornelia N
7. Maxine
8. Tim
9. Fredde

Hur fan kan du sätta Gråt Ronja framför Conrelia G? Mongo.
2024-03-06, 08:45
Medlem
Idag gjorde Magnus skäl för sitt smeknamn. Skakar hand med Tim men går sedan direkt och berättar allt för Per och Ronja och förklarar för dem att hans handslag inte betyder något. Får hoppas att Tim minns varningarna från Andreas och Jennifer om vad man skall akta sig för.

Och lustigt att när Magnus skulle beskriva Ronja för Torparna så var det drag som han såg som mest utmärkande hos henne hur hennes byxor sitter runt hennes midja. Där ser man. Det är tydligen inte bara Corre och Maxine som har beundrare bland farmarna.
2024-03-06, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Nu tycker jag att du är orättvis. FREJA må vara en sexgudinna men även sådana har väl rätt att ha PMS. It's the circle of life, för fan!
Hon kan väl inte ha PMS varje dag i flera månader?

Hoppas Tim och Fredrik blir förstekämpar. Slempropparna ska ut ASAP!
Ingen av dem är värdiga vinnare!
Senast redigerad av Cre8iv 2024-03-06 kl. 10:26.
2024-03-06, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
2024-03-06, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
Hon kan väl inte ha PMS varje dag i flera månader?

Hoppas Tim och Fredrik blir förstekämpar. Slempropparna ska ut ASAP!
Ingen av dem är värdiga vinnare!

2024-03-06, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

2024-03-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banco79

2024-03-06, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Inte så konstigt att han går omkring med uppspärrade ögon och ett brett flin hela tiden. Hon är ju jättesnygg!
Well played, Trygggen, well played!
Hur det än slutar så är han en vinnare.
Vem kunde tro att han packar en tolvtummare?
Hon har svarta glasögon, förmodligen blind. Det finns ingen annan förklaring.
2024-03-06, 15:17
Medlem
LiberalGuys avatar
Levin måste ha en IQ runt 80? Nog för att jag inte tål Freddan och Tim men Levin har både låg iq och låg social kompetens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in