2024-03-05, 12:22
Medlem
Galet alla personers tålamod som de har, herregud att do orkar. Jag hade nog inte haft de tålamodet dag in o dag ut. De lär ju prata med samma personer återkommande
2024-03-05, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Öron näsa hals. Sen arbetsmiljöverket igen men dom har tfntid - 11.30.

Nu läser hon någon fu igen och går igenom vad hon ska anmäla från 2022. "Lognare".
Kan man inte visa sitt eget barn hänsyn utan läsa upp hur hon inbillat sig att sonen varit täckt i sp@rma.

Har svårt för Fia men fy så tråkig LM låter när hon ringer runt.

Hon har ju tid hos ÖNH men försöker nog få rättegpngen uppskjuten
vart off en timme...är en evighet i de här sammanhangen.
2024-03-05, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon var nog och skrev på samtycke hos socialen så att de på fredag kan besluta om att söka möte med psykiatrin

Ja så kan det ha varit men hon var inne i Fias live o när hon stängde startade LM direkt
2024-03-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Hon har ju tid hos ÖNH men försöker nog få rättegpngen uppskjuten
vart off en timme...är en evighet i de här sammanhangen.

Haha jag skulle passat på att handla under den timmen, man kan missa mycket när man är i affären.
2024-03-05, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är värdefullt när hon läser alla papper om sig själv, det framkommer att hon varit sjuk länge.
Psykos, vanföreställningar, filmat på sitt jobb av nån anledning, säger nej till vård.
Hon skriver ner allt och ska polisanmäla detta nu och är förbannad för att de tar med saker hon gjort typ 2015 för att kunna ta sonen.
Jag hoppas dock fortfarande på att hon får en LPT och att de kan vända hennes mående, hon har ju mått skitdåligt i många år nu.

Ja och så lite självinsikt hon måste ha eftersom hon kan med att sitta och läsa allting högt.
2024-03-05, 12:27
Medlem
LPT är nog nära nu..
2024-03-05, 12:28
Medlem
Ska bli intressant att se hur många irrelevanta saker hon kommer ta upp på rättegången. Hon förbereder sig för att prata om häxorna och kidnappningen.
2024-03-05, 12:39
Medlem
Lejon läste precis upp att hon varit svår att få ut i sysselsättning och att det försökts i flera år men att hon hamnat i konflikter på alla ställen och varit misstänksam mot coacher och anklagat flera på ställena för att mobba henne.

Hon hamnade även efter med hyror då hon valt att köpa ny diskmaskin och tvättmaskin och att då någon(kommunen tror jag) hade hjälpt henne med nån budgetplanering och även försökt hitta billigare boende till henne.

Hon hade även varit på nått ställe där sonen skulle leka med andra barn och då hade hon sagt till någon att nu ska ni se att min son kommer bli mobbad för att han är svart. (Minns inte var detta skulle varit, kanske utredningshemmet eller förskolan)
2024-03-05, 12:45
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Lejon läste precis upp att hon varit svår att få ut i sysselsättning och att det försökts i flera år men att hon hamnat i konflikter på alla ställen och varit misstänksam mot coacher och anklagat flera på ställena för att mobba henne.

Hon hamnade även efter med hyror då hon valt att köpa ny diskmaskin och tvättmaskin och att då någon(kommunen tror jag) hade hjälpt henne med nån budgetplanering och även försökt hitta billigare boende till henne.

Hon hade även varit på nått ställe där sonen skulle leka med andra barn och då hade hon sagt till någon att nu ska ni se att min son kommer bli mobbad för att han är svart. (Minns inte var detta skulle varit, kanske utredningshemmet eller förskolan)
Jag uppfattade det som utredningshemmet hon sa det till.
Hon är även orimligt nojjig över smuts, låter som tvångstankar tbh.
Sen att sonen sagt att pappan visat k*ken och suttit på en fot (?) medan hon hade duschat.
Nu kommer nån okänd hyena in och sänder hennes live vidare till sina arabiska följare, äckliga människor.
2024-03-05, 12:53
Medlem
Citat:
LPT är nog nära nu..

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag uppfattade det som utredningshemmet hon sa det till.
Hon är även orimligt nojjig över smuts, låter som tvångstankar tbh.
Sen att sonen sagt att pappan visat k*ken och suttit på en fot (?) medan hon hade duschat.
Nu kommer nån okänd hyena in och sänder hennes live vidare till sina arabiska följare, äckliga människor.

Är det Tarzan som har rast från SFI?
2024-03-05, 12:59
Medlem
Enligt vad hon läser upp har hon varit sjuk i många år men gång på gång avslutat medicinering .
Gjort sig omöjlig på arbetsplatser och olika arbetsmarknadsprogram för att hon tror andra mobbar henne , barn och fritid på gymnasienivå var vad hon läste när hon hamnade på utredningshem
2024-03-05, 13:04
Medlem
Citat:
Är det Tarzan som har rast från SFI?

Det var Ge*rge T*uma (*=o). https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/george-tar-avstand-fran-hatkampanjen-mot-sverige-hans-video-startade

Om jag fattade Nina R rätt i morse så hade Ge*rge live i morse om morgondagens Uppdrag Granskning där han tydligen är med. Han beklagade sig o grät då han ”blivit lurad” av SVT.
Till saken hör att han igår skröt om sin medverkan i programmet då han trodde UG skulle vinkla det till desinformatörernas fördel, idag har det på något sätt nått honom att det blir precis tvärtom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in