2024-02-25, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Min teori är att han hittat afghanska luder och dödat dem, pga av att de drar skam över hans härkomst.
Förresten tycker jag det är bra, horor ska dödas

Står asiater i artiklarna, men med din intelligens så kanske islam och mellanöstern är något för dig.

Ontopic, direkt när jag såg rubriken så visste man att det såklart var en smutsig mussla. Fick väl inte knulla gratis eventuellt försökte våldta dem så skulle de dö. Precis som han var fostrad av sin inavelfamilj.
Citera
2024-02-25, 09:05
Medlem
Sedvanlig afghanflipp pga PTSD och heroinmissbruk? Inte första gången.

Kan även röra sig om mord för att slippa utvisas här och nu?

Jag föredrar afghaner framför många andra invandrargrupper (MENA) men dessa vansinnesdåd sker ju av och till. Missförstå mig rätt, jag tycker att vi ska ha 0 asyl. Men de är betydligt mindre hotfulla generellt än exempelvis irakier och somalier.
Citera
2024-02-25, 13:15
Medlem
analkings avatar
Man misstänker att den misstänkta flyktingen avvisats av de 3 glädjedamera. Detta skall ha skadat flyktngens ära och han beslöt att avliva kvinnorna

Källa

https://www.bild.de/news/ausland/news-ausland/wiener-dreifach-mord-stach-der-killer-zu-weil-prostituierte-ihn-abwiesen-87289536.bild.html
Citera
2024-02-25, 16:16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Vet att en del prostituerade i Sverige vägrar ha bland annat araber och afrikaner som kunder. Säkerligen afghaner med sedan de blev vanligare i landet.

Kan börja förstå varför sedan en afghan försökte mörda en rysk kvinna i Malmö, två syriska bröder kidnappade, våldtog och misshandlade en annan under flera dagar och nu detta i Wien.

Citat:
Ursprungligen postat av analking
Man misstänker att den misstänkta flyktingen avvisats av de 3 glädjedamera. Detta skall ha skadat flyktngens ära och han beslöt att avliva kvinnorna

Källa

https://www.bild.de/news/ausland/news-ausland/wiener-dreifach-mord-stach-der-killer-zu-weil-prostituierte-ihn-abwiesen-87289536.bild.html

Det verkar som du fick rätt där JayJayAdams.

Tror när jag tänker efter att jag har hört det där från mina thaiknullande vänner också.

Men hur fan bär man sig åt egentligen så att inte ens hororna vill ha dina pengar?
Citera
2024-02-25, 17:12
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Tror när jag tänker efter att jag har hört det där från mina thaiknullande vänner också.

Men hur fan bär man sig åt egentligen så att inte ens hororna vill ha dina pengar?

Här är en förklaring.
Sex worker would ban Arabs from brothels because they are ‘aggressive,’
https://rmx.news/article/roma-sex-worker-would-ban-arabs-from-brothels-because-they-are-aggressive-says-germans-are-her-best- customers/
Citera
2024-02-25, 18:47
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Nu när du säger det. Afghanistan ligger i Asien.
Att kalla mordoffren för asiater för att få folk att tro att det är thailändskor eller liknande när det egentligen är ett islam hedersrelaterat mord.
Som är de i England för några år sen skrev om en.sexring driven av asiater för utnyttjande av engelska vit småflickor. När den egentligen drevs av pakistanier.
Men att kalla pakistanier, afghaner eller Indier för asiater är inget fel. Hade de däremot varit från Mellanöstern eller Sibirien hade jag hållit med om att det låt konstigt att säga asiat (även om det på pappret stämmer). Det låter väldigt inskränkt att tro att ordet asiat automatiskt skulle referera till thai.
Citera
2024-02-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Men att kalla pakistanier, afghaner eller Indier för asiater är inget fel. Hade de däremot varit från Mellanöstern eller Sibirien hade jag hållit med om att det låt konstigt att säga asiat (även om det på pappret stämmer). Det låter väldigt inskränkt att tro att ordet asiat automatiskt skulle referera till thai.
Fast nu är Afghanistan mellanöstern.
Säger du asiatisk restaurang om indiska restauranger?
Sen så är det inte gängse norm att titulera pakistanier, afghaner eller Indier för asiater i nyhetssammanhang i Sverige. Om det görs så görs det oftast för att dölja något som i det engelska exemplet som jag beskrev
Citera
2024-02-25, 20:52
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Fast nu är Afghanistan mellanöstern.
Säger du asiatisk restaurang om indiska restauranger?
Sen så är det inte gängse norm att titulera pakistanier, afghaner eller Indier för asiater i nyhetssammanhang i Sverige. Om det görs så görs det oftast för att dölja något som i det engelska exemplet som jag beskrev
Nej jag säger inte asiatisk restaurang om någon restaurang eftersom det är en enormt stor region med många helt skilda mattraditioner, så termen skulle vara intetsägande. Däremot skulle jag kanske se en indier framför mig om någon talar om en asiat.

Afghanistan ligger inte i Mellanöstern enligt den den definition av regionen som de flesta använder, utan i regionen Sydasien.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mellan%C3%B6stern
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Middle_East
https://en.m.wikipedia.org/wiki/South_Asia

Jag antar att exemplet du gav hade översatts från en brittisk tidning. I England kallas pakistanier, afghaner och Indier för "South Asians". Förmodligen kunde journalisten som översatte texten.imte hitta en bra översättning så det blev asiat helt enkelt.
Senast redigerad av maktspel 2024-02-25 kl. 20:58.
Citera
2024-02-25, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Står asiater i artiklarna, men med din intelligens så kanske islam och mellanöstern är något för dig.

Ontopic, direkt när jag såg rubriken så visste man att det såklart var en smutsig mussla. Fick väl inte knulla gratis eventuellt försökte våldta dem så skulle de dö. Precis som han var fostrad av sin inavelfamilj.
Alltså jag vet inte hur skolan fungerar idag, men afghaner är asiater, Afghanistan ligger i Asien. Det bor väldigt många muslimer, i just Asien.... Men Vänsterpartiet och S kanske är något för dig med din låga intelligens
Citera
2024-02-25, 22:23
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

För tio år sedan spenderade jag mycket tid i Thailand. Åkte dit var o varannat år både ensam, med polare o hälsade på en polare som pluggade i Bangkok.
När jag åkte dit ensam blev det att jag hängde mycket med lokalborna och barfolket och detta kom på tal. De jag pratade med hade en regel att inte ha araber och svarta som kunder. Speciellt inte om de var från Frankrike. De var tydligen extra svinga grabbgäng. Ofta franskalgerier. Enbart etniskt västerländska män helt enkelt.
En kväll var jag ute på klubb i Patong, Tiger Club tror jag den hette, med en av glädjeflickorna jag blivit vän med. Ett grabbgäng på 5-6 algerier/fransmän kommer fram o är direkt respektlösa och sliskiga mot henne. Jag säger åt dem att vi inte är intresserade och föreslår att de går åt ena hållet och vi åt andra vilket fick de att bli ännu mer aggressiva. Var god vän med många manliga lokalbor med som befann sig på klubben. Vi började gå ner från den långa raka trappan medan de stod o skrek från toppen av trappan och gick mot oss. Då kommer ett par thaikillar bakom dem, ger killen längst bak en frontspark i ryggen. Det uppstår lite tumult, ute på gatan samlas fler o fler thaikillar som myror från alla håll. De attackerar franskalgerierna från alla möjliga håll med slag o sparkar. Vill minnas att en del tillhyggen som fanns till hands användes med.

Blev lite off topic men poängen med min anekdot var att de går tyvärr inte att lita på dem. Speciellt inte för kvinnor som redan befinner sig i en utsatt situation. Antingen blir det våldsamt, de skiter i att göra rätt för sig o betala eller en kombination av ovan.
Det är så i Sverige, det är så i Thailand och säkerligen så i de flesta länder mellan Sverige och Thailand. Inklusive Österrike.
Citera
2024-03-02, 13:28
Medlem
Herostratoss avatar
Den häktade afghanen motiverar morden med att prostituerade står under djävulens beskydd och att han läst i koranen att han sla bedriva jihad:

https://www.heute.at/s/dschihad-betreiben-bordell-killer-stach-96-mal-zu-120023056

När jag googlade igår så såg jag inget i engelspråkig msm om vad mgm hade för härkomst ens. Detta blir en icke-nyhet i Sverige tror jag.
Citera
2024-03-02, 13:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenjagmed
Vart ligger Afganistan ? Enligt din karta?
Ligger väl utanför Västerås?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in