2023-10-05, 21:30
Avslutad
Tål inte dessa PK advokater som ska sitta i studion!
Kvällens advokat tycker att nya lagen om avlyssning är integritetskränkande, varför då?!?! Är man kriminell ska man åka fast!!
Citera
2023-10-05, 23:55
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueslover
Och 30 år i etern om jag inte misstar mig.

33 år, för att vara exakt!

Citat:
Ursprungligen postat av Universitetsholmen
Fan vad Hasse aro har börjat svamla och verkar snurrig. Någon annan som även uppfattat detta?

Undrar hur mycket tittarsiffror programmet har

Inte alltid lätt med direktsändningar, heller inte med ny teknik som tillkommer. Personligen tycker jag att han sköter programmet bra.

Det verkar inte göras några tittarmätningar längre, kan då inte finna några nyare. Hursomhelst så lär Efterlyst vara det mest sedda av allt som visas på trean idag, även i Viaplay. Vilda gissningar.
Citera
2023-10-12, 20:02
Medlem
Pillenfilles avatar
"Kvinna ångrade samtycke i efterhand. Nu döms mannen, för våldtäkt"

Den här feminazi-domen ska bli intressant att höra mer om.
Citera
2023-10-26, 20:47
Medlem
jarhoiss avatar
Varför blurrar de zigenska åldersrånaren om de vill få fast henne?
Citera
2023-10-26, 20:54
Medlem
upplaenningens avatar
Sista avsnittet för säsongen igen då. Nu blir det inte mycket man kommer att se på gammelteven.

Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Varför blurrar de zigenska åldersrånaren om de vill få fast henne?

Som jag förstod Hasse så hade kvinnan(?) hört av sig och sagt att hon är oskyldig. Jag lyssnade inte så noga så kan ha förstått fel men komiskt skulle vara om det var så.
Citera
2023-10-26, 21:00
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Sista avsnittet för säsongen igen då. Nu blir det inte mycket man kommer att se på gammelteven.

Som jag förstod Hasse så hade kvinnan(?) hört av sig och sagt att hon är oskyldig. Jag lyssnade inte så noga så kan ha förstått fel men komiskt skulle vara om det var så.

Tack för förtydligandet. Satt och kanalväxlade med hockeyn men då fattar jag. Trevlig kväll
Citera
2023-10-27, 08:14
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:

Men de vill fortfarande få in tips om henne. Fattar ingenting...
Citera
2023-10-27, 08:18
Medlem
Pillenfilles avatar
Blev galen på Sussannes uttal av ordet 'stalker'
När Hasse använde ordet korrekt, gjorde hon också det i nästa svar. Men sen återgick hon till att säga "stallkern" "stallking" "stallkaren"
Citera
2023-10-27, 20:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nlabak
Någon som råkar veta varför exakt alla säsonger innan 60&61 inte går att se på viaplay?
60&61 ?
Skulle vilja se astidiga sänsonger

Citat:
Ursprungligen postat av Nattsmyg
TV3 är gratis men på ViaFree som är gratis finns inte Efterlyst längre, märkligt nog
Finns Viafree ?

Citat:
När Viafree fanns så gick det ej att se Efterlyst nej. Pluto TV - Viafrees efterföljare visar det inte heller nej.
De fanns väl när de fanns ?
Citera
2024-02-01, 20:59
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
Herregud vilka skator dom hittat från rättsväsendet. Castar dom inte innan?

- BBZW
Citera
2024-02-01, 21:32
Medlem
upplaenningens avatar
Kändes som att Hasse var tillbaka på spåret igen som en gång i tiden till skillnad från en dels stakande och fel i förra säsongen. Härligt att programmet börjat igen.
Hoppas att Cilla är tillbaka i nästa program som sidekick.
Citera
2024-02-29, 20:43
Medlem
Alltså, var det så va 5-10 år sedan som Hasse slutade med efterlyst en tid men kom tillbaka? Jag kommer ihåg någon tribute avsnitt till honom för många år sedan.

aja irrelevant nu men stör mig har en fruktandsvärd kontrollbehov!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in