2024-02-28, 14:49
Medlem
Hur fan kan man bli så jävla lat och ligga i en säng hela dagarna? Ok om han hade varit sjuk men att bara ligga där hela tiden när man inte är sjuk är inte normalt för fem öre.
Ut med fläskhögen eller skicka han till slakt.

Ser gärna att Per, Levin eller Magnus vinner i år.
2024-02-28, 15:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hon den här Cornelia N. Har hon så dåligt självförtroende så att hon måste vara med I en dokusåpa 3 ggr för att få bekräftelse? Det verkar så.
Fattar hon inte att hon 3:e gången gillt gjort bort sej grundligt genom sitt beteende? Tycker lite synd om henne. Kan inte vara lätt att ha den pressen på sej.
Gäller likaså Maxine. Bli bekräftad genom att medverka i samma såpa flera gånger...aj aj aj😛
Det gäller ju även den andra Cornelia. 2 gånger i PH och nu detta.
2024-02-28, 15:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag måste bara få skriva av mig gällande Tim.
Han är en sån totalt menlös person utan någon egen identitet. Han har inga egna åsikter, utan styrs helt av andra. Han vill se ut som en gangster, och skulle han hamna i sådant sällskap är han lätt att övertyga till att begå vad som helst.

Som sagt, vill se ut som något annat än den han är. För egentligen är han en menlös liten mammagris, helt utan manlighet. Han styrs totalt av en sån som Fredrik, som i sin tur alltid ser till att omge sig med ja-sägare som Tim. Man känner igen dessa personer från sin egen omgivning.

Om han undkommer att bli kriminell (chansen är ändå rätt god då han inte längre är tonåring) kommer han sluta tillsammans med en dominant kvinna som styr och ställer honom utan att han själv ens märker det. På samma sätt som han nu styrs av Fredrik, men själv tror att han är med och bestämmer något.

Han är en sån som, precis som Levin, säkert blivit utnyttjad många gånger av kvinnor, och sedan blivit lämnad när hon inte längre haft någon nytta av honom. Själv står han där handfallen och fattar inte vad som hände. "Vi som hade det så bra".

Gällande Fredrik kan jag bara säga att han framstår som mer och mer osympatisk ju mer man ser av honom. Hans positiva sidor väger inte längre upp. Han är den raka motsatsen till Tim/Levin, dvs falsk, manipulerande, parasiterande, lyckas styra och ställa utan att hans flock ens märker det. Flockmänniskorna tror att de är med och tar beslut, fast det i själva verket är Fredrik ensam som bestämmer.

Och att som 35+ skryta om hur lat och arbetsskygg man är, är inget som ger pluspoäng någonstans. Inte ans att ta hand om sin egen kropp orkar han, trots relativt ung ålder. Om 20 år är han en förtidspensionär på 150 kilo. Jag antar att det är hans mål.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-02-28 kl. 15:52.
2024-02-28, 16:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Hur fan kan man bli så jävla lat och ligga i en säng hela dagarna? Ok om han hade varit sjuk men att bara ligga där hela tiden när man inte är sjuk är inte normalt för fem öre.

Skicka han till slakt! Bra rutet! Själv tänkte jag att man kunde tända eld på honom, då fick han väl upp farten. I annat fall fick Farmarna en värmekälla. Oavsett om man skickade honom till slakt eller tände eld på honom skulle han vara till mer nytta än han är nu.
2024-02-28, 16:27
Avslutad
Såg precis en bild på tv.nu
Fredrik på alla 4 med Tim ridande på ryggen bland grisarna!!!
2024-02-28, 18:01
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuedenog
Såg precis en bild på tv.nu
Fredrik på alla 4 med Tim ridande på ryggen bland grisarna!!!

Ser ut som två badar gyttjebad i introt, bör väl vara dom. Hoppas de får syfilis.
2024-02-28, 18:30
Medlem
Citat:
Vad jag inte begriper är hur vuxna människor som deltar i en dokusåpa som Farmen fullständigt skiter i konsekvenserna av hur illa de beter sej i TV-rutan. Fattar de inte att det blir ett enormt hatdrev på sociala medier eller är det så att de fullkomligt skiter i det?
Ja, jag syftar på ortengänget.
Vad hände med riksidioten Viktor Bergström I förra säsongen? Hans familj fick både hat och hot efter hans deltagande. Fredrik, Tim, Cornelia N, Maxine, Jennifer, Andreas och Grekjäveln måste väl vara de mest hatade deltagarna någonsin i Farmens historia.
Att de ens vågar sej ut bland folk idag.
Levin...trodde på dej ett tag men hur jävla naiv och korkad får man bli.
Hoppet står till Per.
Stabil, duktig och kunnig med en enormt bra arbetsmoral👍
Det är mkt man inte begriper kolla på idioterna som är med i Lyxfällan, sitter där och bölar sen får dom nån present som tack 🤔
2024-02-28, 18:46
Medlem
VespulaGermanicas avatar
Citat:
Vad jag inte begriper är hur vuxna människor som deltar i en dokusåpa som Farmen fullständigt skiter i konsekvenserna av hur illa de beter sej i TV-rutan. Fattar de inte att det blir ett enormt hatdrev på sociala medier eller är det så att de fullkomligt skiter i det?
Ja, jag syftar på ortengänget.
Vad hände med riksidioten Viktor Bergström I förra säsongen? Hans familj fick både hat och hot efter hans deltagande. Fredrik, Tim, Cornelia N, Maxine, Jennifer, Andreas och Grekjäveln måste väl vara de mest hatade deltagarna någonsin i Farmens historia.
Att de ens vågar sej ut bland folk idag.
Levin...trodde på dej ett tag men hur jävla naiv och korkad får man bli.
Hoppet står till Per.
Stabil, duktig och kunnig med en enormt bra arbetsmoral👍

Tycker det är mer regel än undantag att de flesta av de personer som är "mediakåta" och är med i denna typer av serier börjar med offentliga sociala medier, men ganska snart inser att de behöver göra dem privata p.g.a. hatet de får. Därav tror jag inte att de fattar att deras personligheter inte går hem hos tittarna.
2024-02-28, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Ciro menar du?

Han var ju en syltrygg som valde att åka hem, och gjorde en läggmatch mot Andreas för att ortengänget, som han tillhörde, skulle kunna säkra storbondestugan.
Hade gärna sett honom i final om det inte vore så att han allierade sig med resten av skräpet i slaskhinken.

Ja precis. Tråkigt att han inte vågade stå upp mera då utan lät ortenpacken styra o ställa.
2024-02-28, 19:56
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan

Märkligt att den fete grisen tycker det är gott att ligga i sängen hela dagen. Borde vara drygt som satan att ligga där o rulla skinnet från morgon till kväll.
2024-02-28, 20:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Varför har ingen vågat välja Fredrik som förste eller andrekämpe? Tvivlar på att han skulle vinna, för övrigt är ingen av de som är kvar värdig vinnare av Farmen. Han äldre mannen som åkte ut mot Andreas har varit vettigast, lugn, skapade ingen dramatik, gjorde sitt jobb plus trevlig.
Ingen vågar välja feta Fredrik som andrekämpe för då kan han välja säcken.
Så fet som han är behöver han bara använda sin tyngd för att dra dom andra över golvet.
Tror inte det finns mycket muskler i det feta dallret och han har ju inte legat i någon hårdträning på farmen heller. Gjort så lite som möjligt för han är så LAT!!!
2024-02-28, 20:13
Medlem
Timeouts avatar
Har jag missat nåt?
Vad hände med kistan och vem hittade nyckeln?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in