Citat:
Ursprungligen postat av
Beta-Bum
Ja... jo...
jag känner mig redan så oerhört styrd av USA nu. De styr och ställer med allt i mitt liv nu. Attans också. Att ja inte tänkte på det. Min frihet är berövad! Min trygghet är borta. Nu måste jag gömma mig.
Hade varit bättre o låta Ryssen styra där de gett oss äkta frihet och yttrandefrihet. Det är ju det som Kreml är känt för.
</sarkasm>

Fast det gör de ju, även om du personligen är för korkad och obildad för att förstå det. Precis allt som du vet, eller tror att du vet, om verkligheten och världen och hur saker fungerar bygger på bilder som din hjärna har fångat upp under din uppväxt och ditt liv, bilder skapade av de som styr USA.
Alla länder i Västeuropa har i alla viktiga frågor styrts av USA sedan andra världskrigets slut. Det är enbart pga de krafter som styr USA som vi har haft en helt katastrofal och ödesdiger mångmiljon-massinvandring av primitiva tredje världen-folkslag till Sverige och andra vita västländer. Alla dessa vita västländer är idag mer eller mindre förstörda av detta och det hela blir värre för varje dag och år som går. Detta är medvetet orsakat och iscensatt av de som styr USA. Det är samma människor (alltså de som styr USA) som har tvingat fram lagar som "hets mot folkgrupp" och "hatbrott" som gör att man i de flesta vita länder inte får protestera emot eller ens prata om den katastrof vi har drabbats av.
All media, all underhållningsindustri, skolväsen från grundskola till universitet, liksom allt är sedan länge format och styrt av de krafter som styr USA. Vi lever alla i praktiken i en judisk-amerikansk "Matrix".