2024-02-27, 08:34
Avstängd
JoeDoughs avatar
Att ha både psykiskt sjuk och transa i samma mening är tautologi. Det säger sig självt - är man transa är man psykiskt sjuk.
Citera
2024-02-27, 08:37
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Kvinnor har blivit galna..
Det är ingen kvinna.

Det finns galningar på båda sidor , mord på människor och djur är långt mer än tillräckligt för att vara säker på att detta är en väldigt sjuk individ.
Citera
2024-02-27, 08:46
Medlem
Fan vad sjuk. Total psykisk ohälsa åt alla håll.
Citera
2024-02-27, 08:53
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Det är ingen kvinna.

Det finns galningar på båda sidor , mord på människor och djur är långt mer än tillräckligt för att vara säker på att detta är en väldigt sjuk individ.

Ja alltså, det är ju jag som inte ska köna någon transa, så jag inte är en nazist. Det var väl det senaste jag hörde i ämnet från PK håll. Historiskt och även idag tror jag väl de flesta som inte kan acceptera vilket kön man är och vill kapa bort det är mer eller mindre psykisk sjuk.

Ok, nog om vad jag anser, om nu NPC erna anser att man inte får köna någon och att transor tycker de är kvinnor, de tävlar mot kvinnor i sport, går på kvinnotoaletter osv..

är de alltså kvinnor generellt, men när de gör något olagligt eller våldsamt, då är de alltså män igen eller hur ska man tänka för att inte tänka fel?
Citera
2024-02-27, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok .. jag har inte sett sådana detaljer i någon av artiklarna jag läst - så vad är din källa?
Att katten torterades har jag förstått genom det jag läst -- men var har du sett de detaljerna?
https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/scarlet-blake-cat-killer-netflix-oxford-b2501817.html
Citera
2024-02-27, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Dessa transor är psyksjuka och ska helst hållas bältade på livstid i ett dårhus.

Instämmer.

Citat:
Trans killer Scarlet Blake who murdered random BMW engineer in warped Don't F**k With Cats-style killing is sent to male jail - as her own lawyer says she's so dangerous 'she'll NEVER get parole'

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13129087/Trans-killer-murdered-random-BMW-engineer-warped-sexual-fantasy-inspired-Netflix-film-Dont-F-k-Cats- dangerous-shell-NEVER-parole
Citera
2024-02-27, 09:33
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pink-Panter
Fyfan vilken sinnessjuk människa. Riktigt mycket vibbar från diverse psykopater och seriemördare, även dessa är ju trans ibland.

Transor har ju något problem med tankarna, det är något som inte stämmer. Antingen har de en dold enormt frustrerad demon inom sig som bara måste ut i form av könsbyte eller något annat för att övertyga de är bättre än andra, få respekt eller anseende eller vad fan det är. Eller kommer det ut på den här vägen.
Citera
2024-02-27, 09:35
Medlem
Människan är sjuk i huvudet och borde läggas in på psyk vare sig det är trans, icke, man/kvinna etc.

Men efterblivna trolls kommer hävda att det är på grund av att hen är x och y, medan detta har föga med något och göra överhuvudtaget.

Transfober är riktiga as, alla transmänniskor är olika. Tänk så ni hade hormonella obalanser så ni kände er i fel kropp och fick lida på grund av det? Det hade kunnat varit ni.
Citera
2024-02-27, 09:41
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Dessa transor är psyksjuka och ska helst hållas bältade på livstid i ett dårhus.

Yep ligger allvarlig psykisk sjukdom bakom alla transor.
Citera
2024-02-27, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror att du har en bra analys bortsett från att jag inte tror att någon blir transsexuell för att få bekräftelse.
Enligt min uppfattning "blir" man inte transsexuell - det är ett tillstånd som de som föds i fel kropp tvingas leva med tills de kan få kropp och själ att harmoniera. Ofta krävs "könsbyte" -- men det är fel term , de byter inte kön - de gör bara korrigeringar så att kroppen som var fel sen istället stämmer med vilka de är och alltid varit

Förstår, Jag diskuterar inte frågan om varför man blir transsexuell utan bara specifikt fallet Scarlet.
Scarlet verkade vara väldigt arg på sin pappa iaf. Om Scarlet hade den ilskan sen barndomen på farsan. Det kan leda till många olika saker.

Jag har fler teorier än att en person känner att man föds i fel kropp. Men någon pekade på att jag inte fick ta upp det ämnet. Då en annan tråd fanns för det.
Citera
2024-02-27, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Nu tvivlar jag på att hans uppfattade kön har något med händelsen att göra. Det finns tyvärr en liten del av mänskligheten som är helt sjuka i huvudet. Att försöka spinna detta som ett argument mot transor är att dra för stora växlar.

Nu är ju detta inte ett unikt fall:

Citat:
The Colorado Springs shooter identified as non binary.

The Denver shooter identified as trans.

The Aberdeen shooter identified as trans.

The Nashville shooter identified as trans.

One thing is VERY clear: the modern trans movement is radicalizing activists into terrorists.
Citera
2024-02-27, 10:08
Medlem
BrorGertruds avatar
Blev typ lite illamående av bara rubriken på tråden. Ett riktigt psykfall som fick vara ute i samhället fritt för länge. Bra att "hon" får sitta i fängelset hos männen och inte hamnade på ett kvinnofängelse åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in